بازدید 81884
دو هزار و نهصد و چهل و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»:

احمدی‌نژاد را به‌ زور راضی می‌کردیم در دیدارهای رسمی، کاپشن نپوشد / انتقاد همسر رئیس‌جمهور از تصویر ارائه شده از زنان در شبکه‌های اجتماعی / امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند / می‌خواهند محرومان را علیه سید محرومان بشورانند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای برافراشته شدن پرچم آمریکا در سفارت سابق این کشور چه بود؟ / نقد زیدآبادی از صحبت‌های رئیسی درباره «طلاق» / عضو حقوقدان شورای نگهبان: تغییر قانون انتخابات به نتیجه نرسید / اگر امام صادقی‌ها نبودند، امام باقری‌ها و امام حسینی‌ها می‌آمدند! ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 24 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

انتقاد از "زهرماری" و "دوبس دوبس" در هیات های عزاداری

روزنامه جوان نوشت: از شدت تأسف و شرم‌ناکی نانوشـتنی است، اما «دوبس دوبس» و «حُس حُس» به وجه غالب برخی مداحی‌ها تبدیل شده است. مختص محرم هم نیست، از فاطمیه و اربعین گرفته تا شهادت سایر ائمه و حتی ولادت معصومین (سلام‌الله‌علیهم)، انگار از نظر برخی مداحان چیزی جز این نمی‌تواند مجلس را گرم کند؛ اسمش را هم گذاشته‌اند «شور»!با اندوهی زیاد باید نوشت آنچه اکنون در برخی مجالس مداحی برپاست، بصیرت‌افزا نیست، جنب و جوشی است که باعث تعریق بدن می‌شود و در خوشبینانه‌ترین حالت باید امیدوار بود که خلوص و بی‌غرضی قلبی حاضران و بانیان چنین مجالسی باعث دست‌گیری‌های غیبی شود و دل‌ها را متوجه آنچه باید، نماید.آشفتگی‌ها در برخی مراسم‌ مذهبی، نیازمند اصلاح جدی و فوری است. این اصلاح هم از خیل مداحان، که اکثریت قریب به اتفاق‌شان دلداده و عاشق و عارف به معارف اهل بیت هستند، شروع و به همان‌ها هم ختم می‌شود. «زهر ماری» تعبیر شهید مطهری است درباره مطالب بی سند و مدرکی که صرفاً برای گریاندن مردم در مجالس روضه بیان می‌شد.شاید در فضای کنونی سخن گفتن از زهر ماری‌ها در مداحی‌ها سخت باشد، به این دلیل واضح که مجالس مداحی با عنایات الهی و نفس گرم عابدانِ دلسوز آن‌چنان رونقی گرفته که انتساب چنین الفاظی به آن دشوار است.اما این یک واقعیت است که انحراف از مسیر اصیل و التقاط در مراسم مذهبی به بهانه جذب مخاطب یا هر بهانه دیگری، زهر ماری است که کشنده و هویت‌زداست، نه احیاگر و هویت‌ساز.

می‌خواهند محرومان را علیه سید محرومان بشورانند

احمد نادری، نماینده تهران در مجلس:کسانی در سازمان برنامه و بودجه کشور نشسته اند که سال گذشته در همین مجلس سینه چاک وجود ارز ترجیحی بودند و اکنون با گذاشتن پوست خربزه زیر پای دولت انقلابی طرفدار دو آتیشه حذف ارز ترجیحی هستند.فساد اقتصادی توسط مافیایی صورت می گیرد که یک سر آن زیرمجموعه کاسبان تحریم قرار داشته و سر دیگر آن در بدنه برخی دستگاه های دولتی است که حیات خود را در همین قبیل مفاسد جستجو می کنند. این هنر نیست که با تبلیغات یک طرفه برای حذف این ارز زمینه سازی شده و بودجه ۱۴۰۱ با ارز ۴۲۰۰ تومانی خداحافظی کرده و جای آن را وعده های به ظاهر زیبای یارانه یا کارت اعتباری بگیرد که مشخص نیست چه تبعاتی داشته و اتفاقاتی را بر معیشت مردم رقم می زند.این روش با شعار مردمی بودن دولت سیزدهم سازگاری ندارد و مردم با حذف ۴۲۰۰ تومانی در سال آینده دچار مشکلات عدیده اقتصادی خواهند شد. هشدار می دهم نئولیبرال‌ها می‌خواهند محرومان را علیه سید محرومان بشورانند./ایلنا

افزایش سرقت‌ از تجهیزات در جاده‌های کشور

معاون سازمان راهداری: به شدت با سرقت علایم راهنمایی رانندگی، تجهیزات راهداری، کابل‌های برق و ... در سطح جاده‌های کشور مواجه هستیم.نه تنها تابلو‌، تجهیزات جاده‌ای استان‌های خلوت و کم آمدوشد مانند سیستان و بلوچستان یا کرمان دزدیده می‌شوند که در جاده‌های اطراف تهران، در ۵۰ کیلومتری پایتخت، تابلو‌ها و تجهیزات جاده‌ای را می‌دزدند.احکام سنگینی برای دزدی این تجهیزات در نظر گرفته‌ شده اما چون سارقان اغلب از افراد بسیار ضعیف جامعه هستند اساسا نمی‌توان این احکام را در رابطه با آن‌ها اجرا کرد./ایلنا

اگر امام صادقی ها نبودند امام باقری ها و امام حسینی ها می آمدند!

حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی:دولت رییسی یک دولت انقلابی است و بی نیاز از راهکارها و خردورزی‌های عمومی کشور است.ما خیلی خوشحالیم که امام صادقی‌ها هستند اگر آنها نبودن امام باقری‌ها می‌آمدند‌ و اگر امام باقری‌ها نمی‌آمدند امام حسینی‌ها می‌آمدند. و ما فعلا به امام صادقی‌ها راضی هستیم.ما انتخابات را مهم می‌دانیم و تا زمانی که قدرت انتخاب داشته باشیم در انتخابات شرکت می‌کنیم و زمانی که نظام قدرت انتخاب را از ما بگیرد دیگر شرکت نمی کنیم./دیده بان ایران

امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند

وزیر خارجه کشورمان در مراسم اختتامیه اولین کنفرانس ملی ایران و همسایگان:در فضای مجازی خواستند حاشیه‌ هایی را برای سفر به روسیه مطرح کنند.دستاوردهای سفر به روسیه کاملا در جهت منافع ملی است.در حوزه روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار میکنیم اما در حوزه سیاسی ما استقلال داریم.ما از قبل گفته بودیم که از اذان مغرب باید مذاکرات متوقف شود.پوتین منتظر رئیسی ماند تا نمازش تمام شود.

اگر لازمه رسیدن به توافق خوب، گفت‌وگو با آمریکا باشد، آن را نادیده نمی‌گیریم

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: آمریکا پیام‌هایی را ارسال می‌کند که خواهان مذاکره مستقیم با ماست.مذاکرات ما با آمریکا از طریق انریکه مورا و یکی دو کشور عضو برجام در وین انجام می‌گیرد.به هیچ وجه مذاکره مستقیم با آمریکا نداشتیم.اگر در روند مذاکرات به مرحله‌ای برسیم که لازمه رسیدن به توافق خوب گفت‌وگو با آمریکا باشد، آن را نادیده نمی‌گیریم.

فریدون عباسی: از قشرهای مرفه مالیات بیشتری گرفته شود

فریدون عباسی، رییس کمیسیون انرژی مجلس:علت اینکه عده‌ای در سطح جامعه مصرف بالایی از آب، برق و گاز دارند این است که به دنبال رفاه بیشتر هستند، حال اگر ما رفاه این افراد را در یک حوزه گران کنیم و در بخش‌های دیگر با استفاده از سیاست‌هایی نظیر مالیات بر مصرف بر آن نظارت نداشته باشیم باز هم به ضرر قشر متوسط و ضعیف جامعه تمام می‌شود. اینهایی که مصرف بالایی دارند، عمدتا سرمایه دار بوده و از محلی درآمد دارند و خدماتی به جامعه ارائه می‌دهند و اگر ما بخواهیم در هر حوزه‌ای پلکانی از آنان پولی را اخذ کنیم آن‌ها نیز فشار بر مردم خواهند آورد و هزینه‌های ارائه خدمات و کالای خود را بالا می‌برند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: اگر آمریکایی‌ها حسن نیت داشته باشند می‌توانیم با آن‌ها مستقیم مذاکره کنیم

محمود عباس زاده، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:اگر آمریکایی‌ها حسن نیت داشته باشند و به آن چیزی که امضا می‌کنند عمل کنند، می‌توانیم با آن‌ها مذاکره کنیم اما آن‌ها این موضوع را در عمل اثبات نکرده‌اند.‌‌/دانشجو

چین پول زیادی از ایران را به خاطر تحریم بلوکه کرده و همکاری نمی‌کند
 
شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پاسخ به این که چرا پول‌های بلوکه شده ایران در چین آزاد نمی‌شود، گفت: «چین هم تحت تاثیر تحریم‌هاست، اما انتظار می‌رفت چین همکاری بیشتری داشته باشد. انشاءالله در راستای توافق ایران و چین این مشکل حل و فصل می‌شود. یکی از موضوعاتی که دستگاه دیپلماسی باید پیگیری کند همین آزاد‌سازی پول‌های بلوکه شده ایران نه فقط در چین بلکه نزد دیگر کشور‌هاست. چراکه در چند کشور دیگر پول‌های ما بلوکه شده است. دولت گذشته یکسری اقداماتی انجام داد و این دولت هم انشاءالله پیگیری می‌کند.» او در مورد میزان بدهی چین به ایران، اظهار کرد: «عددش تعرفه خاصی پیدا می‌کند. رقمش ثابت است، ولی با توجه به قوانین بین‌المللی افزایش پیدا می‌کند. ایران از چین، کره، انگلیس، عراق و برخی کشور‌های دیگر طلب‌کار است و امیدواریم دستگاه دیپلماسی در این زمینه موفق باشد.» حیدری درباره اینکه آیا بدهی ۲۰ میلیاردی چین به ایران صحت دارد یا خیر، گفت: «عددش مشخص نیست، ولی عدد بالایی است.»

ظریفیان: نتیجه حذف اساتید یا تبعید به درون است یا مهاجرت به بیرون
 
غلامرضا ظریفیان: «گزارش‌هایی رسما داده می‌شود که در همین سال جاری میزان قابل توجهی از سرمایه‌های مادی ما به سمت خرید خانه در ترکیه رفته است. این مهم نشان می‌دهد که این نوع خطا‌ها می‌تواند آثار مخربی برای کشور داشته باشد. امیدوارم که مسئولین امر با توجه به شناختی که نسبت به این اساتید دارند، مسئله را جبران کنند و اجازه ندهند تبدیل به آن رویه‌های غلطی شود که نتایج بسیار زیانباری داشت که حاصلش یا تبعید به درون یا مهاجرت به بیرون است.» ظریفیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در واکنش به اخراج دکتر فاضلی، دانشجویان و انجمن‌ها بیانیه‌هایی منتشر کرده‌اند، ولی به نظر می‌رسد اساتید دانشگاه آنطور که انتظار می‌رفت، واکنش موثری نداشتند، گفت: «البته من دیده‌ام که تعداد قابل توجهی از انجمن‌های علمی اساتید واکنش نشان داده‌اند، ولی در ایران علیرغم اینکه خیلی از تشکل‌های صنفی که نقش موثری در ایجاد همگرایی جوامع مختلف داشته و کمک می‌کنند که مشکلات حاد‌تر نشود، متاسفانه به این نوع انجمن‌های صنفی نگاه سیاسی می‌شود و تصور می‍‌کنند که انجمن صنفی آمده است که فشار وارد کند تا به کانون سیاسی تبدیل شود. در حالیکه انجمن‌های صنفی به شکل تخصصی نگاه و به دستگاه‌های حاکمیتی و عقلانیت بین الذهنی کمک می‌کنند تا مسائل و مشکلات را عقلانی مطرح کنند.»

رحیم صفوی: سیاست نگاه به شرق، دشمنان و رقبای منطقه‌ای ما را متحیر و منفعل کرده است
 
سرلشکر سیدیحیی صفوی طی سخنانی در همایش ملی ایران و همسایگان که در مرکز مطالعات و پژوهش‌های وزارت امور خارجه برگزار شد، با بیان اینکه امیدوارم این همایش بتواند به عبور از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب برای ملت و کشورمان کمک کند، اظهار کرد: راهبرد سیاست منطقه‌ای و قاره‌ای ایران برای رسیدن به تفاهم و منافع مشترک در مقابل تهدیدات مشترک است؛ واقعیت آن است که دوران جدیدی در هیات سیاست خارجی ایران آغاز شده که شامل سیاست همسایگی با ۱۵ کشور، سیاست منطقه‌ای ایران در غرب آسیا، سیاست نگاه به شرق و توسعه راهبرد همه جانبه با چین و روسیه، می‌شود. وی افزود: این سیاست جدید موجب شده دشمنان مستکبر غربی، برخی از رقبای منطقه‌ای و حتی برخی از افراد در داخل کشور را متحیر و شاید غافلگیر کرده و به انفعال انداخته است. صفوی با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام پیروزی انقلاب افزود: در آستانه بیست و دوم بهمن ۱۴۰۰ ملت عزیز ایران و انقلاب کبیر اسلامی تبدیل به یک ضرورت منطقه‌ای غیر قابل انکار تبدیل شده و این مفهوم سیاسی توسط بسیاری از تحلیلگران روابط بین الملل و سیاستمداران رسانه‌ها در سراسر جهان تکرار می‌شود.  

انتقاد همسر رئیس‌جمهور از تصویر ارائه شده از زنان در شبکه‌های اجتماعی
 
جمیله علم الهدی، همسر رئیس جمهور بعد از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت روز زن که با حضور وزیر خارجه و همسر وی و تعدادی از کارکنان زن وزارت خارجه و همسران شهدای این وزارتخانه در محل تالار وحدت برگزار شده بود اظهار کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته در بخشی از صحبت‌های خود جهاد تبیینی را مطرح کردند که در خط مقدم این جهاد تبیینی وزارت خارجه قرار دارد، چون در تعامل با دیگر کشور‌ها و مقامات قرار دارد. وی با اشاره به تصویری که از زنان در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر و ارائه می‌شود، گفت: در هیچ مقطع تاریخی و در هیچ دوره‌ای به زنان این نگاه پست نبوده است و آیا ما این امکان را داریم که در یک تجمع بین‌الادیانی معنویت زنان معاصر را به رخ بکشیم. آیا برای ما امکان دارد که از لذت‌های معنوی همسران شهدا، استفاده کنیم و با آن‌ها آشنا شویم. امروز برخی از زنان در کشور ما و کشور‌های همسایه حضور دارند که یک لذت معنوی را تجربه کردند و یک تجربه‌های متافیزیکی شیرینی دارند که در حوزه‌ی حریم خصوصی خود حفظ کرده اند. آیا خبرنگاران ما به سراغ این‌ها رفته‌اند که این زنان این لذت‌های معنوی را با دیگران به اشتراک بگذارند و تجربیات خود را در این زمینه بیان کنند.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی: پوتین در جواب «سلام» رئیسی گفت «علیک سلام»
 
ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر دو روزه حجت الاسلام رئیسی به مسکو، اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور به روسیه از سفر‌های بسیار مهم و راهبردی دولت سیزدهم بود که حاشیه‌سازان نمی‌توانند دستاورد‌های آن را مخدوش کنند. وی در واکنش به انتقادات برخی اشخاص و جریانات، به ارائه جزئیاتی از دیدار رئیسی و ولادیمیر پوتین پرداخت و افزود: بر خلاف ادعاهای مطرح، پوتین هنگام ورود رئیس جمهور کشورمان ایستاده بود. نماینده دشتستان در مجلس که همراه با رئیس‌جمهور به مسکو رفته بود، تصریح کرد: بر خلاف ادعاها، پوتین در اتاق منتظر آیت‌الله رئیسی بود و اتفاقاً برخلاف رویه مسبوق به سابقه او که رؤسای کشور‌ها از جمله اردوغان و مرکل را در پشت در معطل می‌کرد، این اتفاق در مواجهه با رئیس جمهور ایران نیفتاد. عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت که پوتین در بدو ورود آیت‌الله رئیسی به محل ملاقات، با دو جمله نسبت به ورود ایشان واکنش نشان داد و در جواب سلام رئیس‌جمهور ما از عبارت "علیکم سلام" استفاده کرد و سپس از این‌که ناچاراً به‌خاطر پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا نمی‌تواند از نزدیک و به گرمی از آیت‌الله رئیسی استقبال کند ابراز ناخرسندی کرد. رضایی اظهار کرد: این سفر در حوزه نفت و انرژی دستاورد‌های بزرگی داشته که در آینده مشخص می‌شود.

احمدی‌نژاد را به‌زور راضی می‌کردیم در دیدارهای رسمی، کاپشن نپوشد

از «کوروش مجیدی» می‌پرسم که در بین شخصیت‌های سیاسی چه کسانی بیشتر به قواعد تشریفاتی عمل می‌کردند؟ پاسخ می‌دهد: «در میان شخصیت‌هایی که من دیده یا با آن‌ها کار کرده‌ام، مقام‌معظم رهبری چه در زمان ریاست جمهوری و چه زمان رهبری تقید زیادی به رعایت اصول دیپلماتیک دارند. بعد از ایشان آقای خاتمی هم بسیار مراقب رعایت اصول و تشریفات دیپلماتیک بود و حتی در خصوص انگشتر و ساعت خود دقت داشت که با عبا و لباده و کفش‌هایش هماهنگ باشد. آقای احمدی‌نژاد اما در دوره اول ریاست جمهوری اصلا رعایت نمی‌کرد و با هزار دلیل و تحلیل او را راضی می‌کردیم کمتر کاپشن بپوشد. البته در دوره دوم بهتر شد و رعایت می‌کرد. در وزیران خارجه هم دکتر ولایتی، دکتر خرازی و دکتر صالحی مقید بودند و اصول تشریفات را با دقت رعایت می‌کردند.»

«ظریف» با کف کفش به رفتار «دیوید کامرون» واکنش نشان داد

موضوعی که در برخی مواقع حاشیه‌ساز می‌شود، نحوه نشستن دیپلمات‌هاست. کوروش مجیدی می‌گوید: «این موضوع عموما حاشیه‌ساز است. اصولا نحوه نشستن روی صندلی بسته به این‌که دسته‌دار باشد یا بدون دسته فرق می‌کند. مثلا اگر صندلی دسته‌دار باشد، گرفتن دسته صندلی نشانه داشتن استرس است یا اگر پاهای بلندی دارید باید آن‌ها را جمع کنید و در یک طرف قرار دهید. در عرف دیپلماتیک مقام بالاتر باید دست خود را برای دست دادن جلو بیاورد و نباید مقام پایین‌تر زودتر از مقام بالاتر اقدام به دست دادن کند. در نشستن روی صندلی هم نباید خود را روی صندلی ول کنید یا نباید جوری پای خود را روی پای دیگر بیندازید که کف کفش شما به سمت طرف مقابل باشد. این کار توهین‌آمیز است. یادم می‌آید آقای روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل دیداری با دیوید کامرون نخست وزیر وقت انگلستان داشت. در میانه ملاقات، کامرون پای خود را روی پای دیگر انداخت به گونه‌ای که کف پایش به سمت روحانی بود. نمی‌دانم رئیس‌جمهور متوجه شد یا نه اما به‌خاطر قبایی که پوشیده بود، نمی‌توانست واکنش مناسبی نشان دهد. آقای ظریف اما طوری پای خود را گذاشت که کف پایش به سمت کامرون باشد که حرکت جالبی بود.»


وزیر کشور: کدورت‌هایی که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است

وزیر کشور گفت: بعضی از کدورت‌هایی که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است و الان روابط خوبی با همسایگان داریم که باید آن را توسعه دهیم.احمد وحیدی در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش وزارت کشور در تعمیق روابط همسایگی، اظهار کرد: همسایگان برای ما جایگاه بسیار مهمی دارند و در سیاست های بالادستی و هم سیاست کلی ابلاغی به عنوان محور اصلی سیاست‌های خارجی شناخته شده‌اند.وزیر کشور با بیان اینکه در سیاست دولت سیزدهم، همسایگی جزو اولویت‌هاست، ادامه داد: امروز در توسعه روابط با کشورهای همسایه تلاش خوبی صورت می‌گیرد و بعضی از کدورت‌هایی هم که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است و الان روابط خوبی با همسایگان داریم که باید آن را توسعه دهیم.وی افزود: در استان های مرزی یک تلاش جدی برای توسعه روابط در حال انجام است، علاوه بر اینکه در وزارتخانه های ذیربط و اقتصادی تلاش زیادی برای توسعه روابط صورت می گیرد.

سخنگوی وزارت دفاع منصوب شد

با حکم امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع، سردار رضا طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.سردار رضا طلایی‌نیک هم اکنون معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس این وزارتخانه نیز می‌باشد.گفتنی است؛ سردار طلایی‌نیک در دولت‌های یازدهم و دوازدهم معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و در دوره‌های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ بود.

عضو حقوقدان شورای نگهبان: تغییر قانون انتخابات به نتیجه نرسید

صادقی مقدم با اشاره به اینکه قانون مربوط به انتخابات نیز لازم است که اصلاح شود، افزود: اقداماتی نسبت به تغییر قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست‌ جمهوری آغاز شد اما به نتیجه نرسیده است.وی ادامه داد: به‌ ویژه در خصوص انتخابات ریاست‌ جمهوری، ویژگی افرادی که می‌توانند ثبت‌نام کنند به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، اما مجمع تشخیص مصلحت نظام به آن ایراد گرفت و شورای نگهبان نیز ناگزیر و مجبور شد از تفاسیر خود برای مدیر، مدبر و رجال سیاسی استفاده کند.صادقی‌مقدم گفت: رئیس جمهور شخص دوم مملکت است و باید دارای ویژگی‌ها و نشانی از رفتارهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مردم‌داری، اخلاص و ساده‌زیستی داشته باشد.

وضعیت جسمانی «مهدی چمران» بعد از بستری در بیمارستان

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه به لطف الهی و دعای خیر مردم در حال حاضر در سلامتی به سر می‌‌برم و تا ساعاتی دیگر از بیمارستان ترخیص خواهم شد،‌ گفت: ان‌شاءالله به زودی در صحن شورای شهر حضور می‌یابم. مهدی چمران افزود: به گفته پزشک ان‌شاءالله تا یک ساعت دیگر از بیمارستان ترخیص خواهم شد و به زودی و در زمانی که پزشک معالج مجوز دهد در صحن شورا حضور خواهم یافت.رئیس شورای شهر تهران ضمن تکذیب خبرهای منتشره، مبنی بر عمل جراحی سر خود گفت: این موضوع صحت ندارد و جراحی من در حد یک عمل آنژیو بوده و اکنون الحمدلله در سلامتی به سر می‌برم.

واکنش احمدی بیغش به خبر شکایت از یک نماینده مجلس درباره گرفتن همسر سوم

محمود احمدی بیغش، نماینده مجلس یازدهم ضمن واکنش به انتشار خبری مبنی بر شکایت همسر اول و دوم یک نماینده از وی به خاطر گرفتن همسر سوم از او به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: انتشار چنین اخبار کذبی ناشی از عجز و ناتوانی کسانی دانست که نسبت به برخی عملکردهای بنده عصبی و نارحت هستند.وی با اشاره به دیدگاه‌های افشاگرانه خود نسبت به بعضی از نارسایی ها در امور اجرایی و نظارتی کشور و همچنین انتقاد شفاف و مستند خود نسبت به وضع موجود در جامعه، اظهار کرد: در شرایط خاص و جایی که خیلی ها در برابر ظلم و بی عدالتی سکوت کرده اند ، فریاد برآوردن و صدای مردم شدن و حق‌گویی قطعاً هزینه دارد که بنده نیز حاضر به پرداخت آن شده ام.نماینده مردم شازند در مجلس یازدهم در ادامه تصریح کرد: انتشار چنین اخبار و مطالب کذب توسط یک عده آدم بزدل و بی دین چنان مذبوح است که حتی اگر هم بخواهی از سر ناچاری پاسخ این رسانه ها و افراد را بدهی، کاری سخت است اما اگر این دروغ پراکنان مرد هستند بیایند روبرو با من صحبت کنند.احمدی بیغش همچنین در ادامه ضمن مورد خطاب قرار دادن رسانه ای که برای نخستین بار این خبر را منتشر کرد خاطرنشان کرد: از نهادهای نظارتی مجلس و دستگاه قضا درخواست می کنم این موارد مطروحه را بررسی و به رئیس قوه مقننه بدهند تا از تریبون رسمی مجلس قرائت شود. اگر هم چیزی غیر از این موارد ادعایی و دروغین بود، از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی بویژه پلیس فتا می خواهم صحنه انتشار دهندگان این خبر را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

نقد زیدآبادی از صحبت‌های رئیسی درباره «طلاق»

احمد زیدآبادی، در کانال تلگرامی خود، تاکید رئیسی مبنی بر اینکه «طلاق توافقی باید اصلاح شود و به سهولت انجام نشود» را نقد کرد.سید ابراهیم رئیسی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در کشور گفته است: "طلاق توافقی باید اصلاح شود و به سهولت انجام نشود." ظاهر این سخن برای برخی افراد جذاب است چرا که طلاق اصولاً اقدام ناگوار و تلخی است، اما واقعیت این است که گسترش طلاق از یک منظر کلان، از ویژگی‌های سبک زندگی در دنیای امروز است و به جای مقابلۀ قانونی با آن که وضعیت را وخیم‌تر می‌کند باید به نحوی با آن کنار آمد و در جهت کاهش پیامدهای منفی‌اش کوشید. برای زنان و مردان امروزی "سوختن و ساختن" دیگر معنا ندارد و "شریعت سمحه و سهله" هم به همین دلیل راه طلاق را باز گذاشته است. اگر زن و شوهری به این نتیجه برسند که همزیستی آنها در زیر یک سقف زیانبار و مشکل است و دو طرف را درگیر جنگ اعصاب و پریشانی خاطر می‌کند و از همین رو، تصمیم به جدایی بگیرند، به چه دلیل عقل‌پسندی باید آنها را در راهروهای دادگاه‌های خانواده معطل و سرگردان و اسیر کرد و آنها را به تحمل ادامۀ جنگ اعصاب علیه یکدیگر مجبور ساخت؟ در کنار این موضوع، گسترش طلاق در ایران سوای اثرپذیری از فضای جهانی، دلایل مشخص داخلی از جمله وضعیت معیشتی و شرایط روانی جامعه هم دارد.سلامت روانی مستلزم احساس امنیتِ همه جانبۀ افراد در دوره‌های حساس زندگی است. این نوع امنیت سال‌هاست در جامعۀ ما به مخاطره افتاده و متأسفانه بسیاری از نهادهای حکومتی در ایجاد انواع ناامنی‌های روانی برای فرزندان مردم با هم مسابقه گذاشته‌اند! اگر دولت جدید و شخص آقای رئیسی واقعاً نگرانِ افزایش طلاق در جامعه شده‌اند، راه‌حل آن سنگ‌اندازی در مسیر طلاق توافقی نیست، بلکه پیشگیری از تولید انواع ناامنی‌های روانی توسط ارگان‌های حاکم و بهبود شرایط زیستی و معیشتی جوانان و زوج‌ها و خانواده‌هاست.

ماجرای برافراشته شدن پرچم آمریکا در سفارت سابق این کشور چه بود؟

صبح امروز خبری در رسانه ها مبنی بر برافراشته شدن پرچم آمریکا در سفارت سابق این کشور در ایران منتشر شد که با پیگیری خبرنگار فارس مشخص شد پرچم مذکور به صورت واژگون و پاره شده در سفارت برافراشته شده است.صبح امروز دوشنبه خبری در رسانه ها مبنی بر برافراشته شدن پرچم ایالات متحده در سفارت سابق آمریکا منتشر شد که با پیگیری خبرنگار فارس مشخص شد پرچم مذکور به صورت واژگون و پاره شده در پایین ترین نقطه میله پرچم در سفارت سابق آمریکا برافراشته شده است که این مورد در موزه لانه جاسوسی نشان دهنده شکست آمریکا در برابر عظمت ملت ایران است.گفتنی است موزه لانه جاسوسی (سفارت سابق) ایالات متحده روزانه پذیرای بازدیدکنندگان و گردشگران داخلی و خارجی بوده تا با جنایات آمریکا در ایران و جهان آشنا شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۹۰
آقای امیر عبدالهیان باور کنید توهینی که در روسیه به ملت ایران شده است را به هیچ عنوان نمی توان با ماله کشی صاف و صوف و راس و ریس کرد. بپذیرد کاری کرده اید که ایران در مجامع بین المللی و حتی بین کشورهای بند انگشتی هیچ جایگاهی ندارد و هیچ کس به قول معروف تره هم برایش خرد نمی کند.
پاسخ ها
واقعیت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
به هیچ وجه به ملت ایران توهین نشده بلکه به اصولگراهای پر مدعا و تندرو توهین شده که این نمایندگان نابغه خود ابتدا آقای قالیباف و الان نمازگزار اعظم را فرستادندجهت توهین پوتین. البته به ملت ایران وقتی توهین شد که به صورت غیر رقابتی یکی از این حضرات شد رئیس مجلس و دیگری رئیس جمهور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خخخخه هنوز نفهمیدی که دیدار کلی و نوع دیدارها از قبل بین دو کشور هماهنگ می شود؟
آیا می دانی بر همین اساس چون ایران نوع پروتکل روسیه را قبول نمی کند دیدار به این شکل انجام می‌شود و حتی دست هم داده نمی شود؟
دنبال چی هستید مغرضان از گفتن این چیزهای حاشیه ای؟
البته درکتان می کنیم وقتی شست و شوی شوید....!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
ناشناس 13:43
شما فعلاً مشغول خوردن ساندیس باش تا بعد . همانطور که حالا (بعد از 10 سال) فهمیدید احمدی نژاد چه کلاه بزرگی بود که سرتان رفت بعداً خواهید فهمید که اینها اگر از احمدی نژاد بدتر نباشند بهتر نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
ناشناس 1343
شما را بخدا بس کنید، شمارا قسم به مقدسات بخاز=طر لقمه نانی بیشتر اینگونه هموطنانتان را نادان تصور نکنید، ما به اندازه کافی خسته و ناراحت هستیم دیگر نمک به زخممان نپاشید.
فقط با خودت و وجدان خودت خلوت کن و بجای رییسی ، روحانی را در این سفر تصور کن. آیا بازهم همین حرفها را میزدی؟؟؟
اقایان به هر طریقی که شده وبا مطرح کردن موارد کم اهمیت مانند انتظار پوتین و جواب سلام واشک دختر روس و.. سعی بر لاپوشانی مشکلات سفر رئیسی به روسیه دارند اما فایده ای ندارد همه چیز روشن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خوب خودتان را به کوچه علی چپ می زنید
خود امثال تو و رسانه هاتون دنبال چیزهای کم اهمیت بودید آن هم قبل از سفر تا در حین سفر تا آن چیزها را پر رنگ کنید خوب معلوم است که باید هم جواب شما را با همان چیزهای کم اهمیت داده شود
آقای امیر عبداللهیان..
آقای پوتین در جهت چپاول،،هر کاری میکند..ایکاش در جلسه با آقای رئیسی، ،آدامس رو از دهانش خارج میکرد لااقل...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
ادامس جویده که دلخوریش رو از اون ده دقیقه معطلی نشون بده:)))))
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
کارمان به جایی رسیده که نماز خواندن در کاخ کرملین فتح قلعه خیبر شده یا حواب سلام را به فارسی گفت علیک سلام
بابا خجالت بکشید از طرح و دفاع این موضوع ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
این که چیزی نیست تازه کف کفش پوتین هم نوشته بود آبو بریز اونجا که میسوزه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
در ضمن آدامس هم اگر می جوید چون از ترسش بوده که کرونا نگیرد
در جواب سلام گفت علیک سلام!!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بعدش جناب رییسی فرمودند : در خدمتم !!!!؟؟
ناشناس
| Romania |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
برای اصولگراها عقده شده بود که بزرگترشون را بفرستند سفر دیپلماتیک و حالا هم تا چند تا کتاب ازش تعریف نکنند دست بردار نیستند. مارکوپولو هم با این همه سفر به اندازه رییسی خاطره براش داستان نشده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
به اینم راضی هستن
ناشناس
| Canada |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
مهمه آخه یکی در جواب سلام گفت هپی نیو یر
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
هر دم از باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد آقای رئیس جمهور محترم همه اطراف را ببین و صحبت های همه را بشنو و بعد .
اظهار نظر بفرما عزیز برادر
یکی از مشکلات حاد شدن اختلافات همین طولانی شدن زمان طلاق است که بسیاری از خانواده طوری نفرت به یکدیگر پیدا می کنند که حتی دیگه حاضر نیستند تو بهشت هم کنار هم باشند. ضمنا تعدادی از آشنایان و فامیل های ما بعد از طلاق ازدواج دومشان موفق یوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عجب دستااورردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بله درسته. در عرف دیپلماتیک باید با زبان مادری سلام کنی!. اینو هم نمیدونستی!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
وزارت خارجه . شده خاله بازی. آقای رئیسی فقط به وعده بورس عمل میکرد دیگه نیاز به این همه اسکل بازی نداشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عجب اقتداری!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
چه دستاوردهایی آفرین بر شما
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
من خادم شما هستم !!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
چه جالب خیلی اتفاق مهمی روی داده اینو از یاد نمی بریم
احتمالا برعکس و پاره بودن پرچم آمریکا در بمحوطه ی سفارت سابق آمریکا در تهران دستاورد ارزشمند سفر رییسی از کاخ کرملین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
پرچم ملی یک کشور متعلق به یک ملت و کشور است

و نباید مورد هتک حرمت قرار گیرد

متاسفانه دست زدن به چنین اعمال نسنجیده ،
باعث شده تا به این روزگار تلخ و گرفتاری های متعدد بزرگ مردم و کشور برسند
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
فقط شعار شده کار عداه ای بادمجان دور قاب چین نماز خواند سلام کرد ولی انطرف را نمی بینند پرچم نبود ادامس بود عکس یادگاری نبود بیانیه نبود تنوافق نبود سفر رسمی بنود یعنی روس ها مایل نبودند چقدر می خواهید ماست میالی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
اصولاً حرمت ارزشمندی نیست و نشان از حس کمبود روانی دارد و احتمالاً در آمریکا چنین عمل متقابلی را در برابر ایران انجام نخواهند داد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی: پوتین در جواب «سلام» رئیسی گفت «علیک سلام»خوب پس واقعا دستاورد رئیسی درسفربه روسیه بسیار عالی بوددراین سفر سه دستاورد مهم وراهبردی سوغات برای کشورایران ونظام اسلامی بود اولین دستاورد استراتژیک دورکعت نماز درمکان ناپاک دومی دستاورد راهبردی اشک گریه دختر روسی سومین دستاورد رئیسی گفتن سلام وعلیکم پوتین هم گفت علیکم سلام احتمالا چهارمین دستاورد سفر رئیسی ورحمه الله وبرکاته پوتین گفت پنجمین دستاورد رئیسی این بود که بعد اتمام نماز پوتین گفت تقبل الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی بود.خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
دمت گررررررررررررررم کلی خندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
اصلا چرا باید دورکعت نماز شکسته آقای رییسی 10 دقیقه طول بکشد؟؟؟؟؟
بفرمایید سید محرومان دقیقا چه مشخصاتی دارد و چه وظایفی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
و بر چه اساسی لقب سید محرومان را داده اند بهش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
آقا بخدا به پیر به پیغمبر ما از قشر محرومان هسستیم، اما ایشان را سیدخودمان نمیدانیم.
چند سال پیش که یک نفر با اسم مدافع محرومان آن بلاها را سرمان آورد برای هفت پشتمان کافی است.
اینها را ول کنید بروید ببینید حاج آقاشعبان شمسی جامخانه چه غوغایی توی نت به پا کرده اساسی.هردم از این باغ بری می رسد :)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دستاوردهای سفر روسیه:
پوتین سلام رییسی رو علیک گفت
پوتین صبر کرد نماز رییسی تموم شه
پوتین الکی رییسی رو دم در نکاشت

نمی‌گید این همه خبر خوب یه‌جا میاد، ما ممکنه از خوشی سکته کنیم؟ بذارین خردخرد بگین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
وقتی خبرهای حاشیه ای را به خوردت بدهند بهتر از این نمی توانی حرف بزنی!
آقای عبداللهیان با این حرفها نمینواند توهین پوتین به رییسی را لاپوشانی کند.
خدا را شکر که پوتین بخوبی میداند که رییسی نماینده واقعی مردم ایران نیست وگرنه جرات نمیکرد چنین اهانتی در حق ملت عزتمند ایران روا بدارد
بینی وبین الله از این همه شعار تبلیغاتی وبی محتوی خسته نشدید؟؟؟؟
سختگیری برای طلاق توافقی شاید باعث کاهش آمارش بشه ولی در عوض باعث افزایش همسر کشی . خودکشی . طلاق عاطفی و ازدواج سفید میشه
اقای وزیر خارجه خودتی
اقای رییسی گفتن به دعوت پوتین می رن ولی پوتین و معاونش نیومدن حتی وزیر خارجه هم نیومد و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
طبق معمول یکی وزرا می رود استقبال همانند خود شما که وزیر رفت به استقبال ایشون
یعنی ماندم دیگر دنبال چه بهانه می گردین از حرف های خاله زنک بازی
فرق اساسی عصر حاضر با زمان های گذشته در وجود اسناد تصویری وغیرقابل انکار در عصر حاضر است که نسل آینده آنها را خواهند دید ، مشاهده کنندگان آینده این اسناد چه فکری در مورد ما خواهند کرد ؟ بینندگان تیترهای فوق در مورد مردمی که دغدغه اصلی آنها مشکلات اقتصادی وبحران هویت است چطور قضاوت خواهند کرد ؟
می‌خواهند محرومان را علیه سید محرومان بشورانند:

آقا شما را به مقدسات قسم اینقدر افراد را تقدیس نکنید
آقای رییسی علیرغم همه خصوصیاتی که دارد. فردی بوده که طی 3دهه به هر دری زده تا رییس جمهور شود. آنقدرها هم که فکر می کنید بفکر محرومان نیست.
حافظه ها آنقدر ضعیف نشده که امثال شما به احمدی نژاد هم لقب یاور محرومان دادید که آخرش دلقک از آب در آمد.
چند نرخی ارز خوش عامل فساد و تورم و گرانی دلار هست که با مشاوران صندوق بین‌المللی پول ایجاد شد و باید هر چه زودتر پایان یابد و با مسببان آن برخورد و اگر نگران هستید که قشر ضعیف دچار مشکل نشوند سوبسید به آنها داده شود یا پول این ریالی این ارز را به تولید کنندگان داده شود تا افزایش قیمت ایجاد نشود
واقعا که قدرت، چه کارها که نمی کند . تا دیروز میگفتند محال است با امریکا مذاکره کنیم چون ترامپ از برجام خارج سده و حالا واشنگتن حق ندارد روبروی ایران بنشیند و با ایران مذاکره کند، اماحالا میفرمایند که در صورت لزوم (!!) ممکن است مستقیم با شیطان بزرگ مذاکره کنیم. آیا مسئولین ناشی ما نمیدانند که همین چرخش از طرف تهران، از طرف کاخ سفید بعنوان قدرت امریکا قلمداد خواهد شد؟
مگر رییسی نماز جعفر طیار می‌خوانده که ده دقیقه طول کشیده اول که نماز شکسته بوده و دوم اینکه پول بیت المال رو هزینه کرده که بره روسیه نماز بخونه ؟؟
هر چند من شخصا ترجیحم اینست که وقتش پای نماز برود تا اینکه مملکت را تقدیم عمو پوتین کند.‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خوب دوست عزیز پوتین تحویلش نگرفت بجای اینکه روی میز بنشیند ودیوارهارا نگا کند ویا تو دلشتا 10000بشمارد گفت میرم نماز میخونم
حکومت شما زنان ها را برگرداند به خانه خود به خود همه چیز حل می شود و اگر نکند انتظار بدتری برای خودتان و جامعه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
تو رو باید بندازن بیرون از مملکت
آقای عبدالهیان بالاخره می خواهید با آمریکا مذاکره کنید با ۲۲ بهمن مرگ بر آمریکا سر می دهید ؟؟
آقای رییسی خیلی زودتر از خلف خویش دستش رو شد و مردمی هم خیلی کم فکر میکردند درست میشه اوضاع فهمیدن که کلاه ایشان اصلا پشمی نداره
خب چرا پشت در منتظر مانده؟!مي رفت پشت سر ايشان به نماز مي ايستاد!
حالا با همين فرمون بريد جلو احتمالا تا سفر بعدي پوتين هم مسلمان شده و با رييس جمهور دو تايي با هم نماز مي خوانند!كه ديگر پشت در هم معطل نشوند!
شک نکید ارز ترجیحی حذف بشه کشور در آتش خشم ملت خواهد سوخت ، امثال میرکاظمی بیسواد کشور رو نابود خواهد کرد . همین حالا کسی نمیتونه مرغ بخره خوشا به حال زمانی که دو یا سه برابر بشه ؟؟؟ اخه یکی نیست به این بگه تو همین وضعیت کارمند جماعت وسط ماه کاسه چه کنم چه کنم دستش هست حالا فکر کن بخواهید قیمتها دو برابر بشه و ملت انسولین ۱۰۰ هزاری بخرن؟؟؟ حضرت امام خمینی فکرش رو نمیکرد روزی ملت نانشان کارتی بشه ؟؟؟ شرم کنید از خون شهدا ؟؟؟ آقای رییسی سازمان برنامه و بودجه شما انسانهای بیسواری هستند که فقط دنبال زمین‌گیر کردن دولت شما هستند .
فرق است بین حقیقت و مجاز.
سید محرومان علی ع بود نه شخص دیگری.
میگن اگه میخوای یه عمل یا تفکری را خراب کنی از آن بد دفاع کن . الان توجیهات شما هم دقیقا همینطور است.
بدارین یه چیزیو خیلی واضح بگم. تمام افرادی که تو بدنه دولت فعلی هستن، به شدت غرب زدن. ببینید همینکه پوتین وایساد تا رییسی نماز بخونه میشه تیتر یا اینکه بهمون گفت علیک سلام، یعنی اینکه من عشق میکنم از اینکه این طرف به ما اینو گفت. اینم از روحیه غرب زدگی میاد، اونقدر بزرگ میبینن غرب رو که تمام فعالیتشون برای اینه که بگن غرب به ما احترام میذاره، اصلا کل بحث دانش هسته ای ما بر این اساس بنا شده که غرب بهمون احترام بذاره، گفتمان اصلی ما اینه که غرب بیاد با احترام متقابل حرف بزنه، چراااااااااااا؟ چون تمام تصمیم گیرندگان ما غرب زدن.
وزیر کشور گفت: بعضی از کدورت‌هایی که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است و الان روابط خوبی با همسایگان داریم که باید آن را توسعه دهیم.البته لازم نیست ما کار خاصی انجام دهیم، انصارالله یمن در روز های اخیر دارد برایمان توسعه می دهد!
بیخودی اعتراضات به حق محرومین که به بی عدالتی و ندانم کاری است را مقابل سید محرومان و غیره اعلام نکنید و اینقدر با کلمات بازی نکنید مردم با تنگدستی کنار میآیند ولی با بی عدالتی و ظلم هرگز
کاملا مشخصه که امریکا از ایران شکست خورده که پرچمش برافراشته شده
پدر مردم رو دراوردین.تا کی باید این مردمی که به زیر خط فقر رفته اند،حقوق و مزایای شما را تامین کنند.با عالم و ادم درافتادین و اسمش رو گذاشتین مبارزه؟مبارزه موقعی است که خود مسئولین هم مثل مردم زندگی کنند.
فریدون عباسی و همفکرانش اینو بخونن.
سال گذشته عوارض نوسازی منزل 45 ساله من 422 هزار تومان بود و امسال شده 850 هزار تومان.اخه چقدر مگر به حقوق بازنشستگی من اضافه شده که 100درصد ازدیاد عوارض باید بپردازم؟مداح مجانی را با این پولها میخواهید بفرستید به در خانه مردم؟یعنی هیچ مسئولی نیست که از شهرداری بازخواست کند؟دارید کاری میکنید که بخاطر انکه سفره مان کوچکتر نشود نافرمانی مدنی کنیم.عباسی ایا من و امثال من با 6 میلیون حقوق بازنشستگی جزو مرفهین به خساب می اییم؟امیدوارم که روز خوش نبینید.
آقای امیرعبداللهیان جمله شما آدمو یاد دیالوگ:’ما به همه گفتیم زدیم شما هم بگید زده’ میندازه با این تفاوت که اون زمان فضای مجازی نبوده. الان با یه سرچ همه چیز معلوم میشه اینه که وقتی رییس جمهور نزده، نمیشه ما بگیم زده.
خوب احمدی نژاد مثل مردم لباس می پوشید نه مثل آقازاده ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
این بنده خدا که ادا در میاورد
حالا‌ چطور‌شده‌ که همسر رئیس‌جمهور این دوره اینقدر و تا این خد‌ دیده میشه و حال آنکه دوره های قبل مرسوم نبود‌ ؟!
این حرکات نشون میده که این آدمها تا چه حد‌ تشنه و منتظر‌ رسیدن به این پستها بودند‌ و بالاخره بهر شکلی رسیدند به آن!
باید از خانم الم الهدی پرسید که این مادران شهدا‌ چه لذات معنوی دارند میبرند‌ که اصحاب رسانه بایستی آنرا به دیگران سرایت بدهند‌ ؟! لذت منا فیزیکی دقیقا چه نوع لذتیه‌ ؟!
بنده خدا بچه اش‌ از دست رفته شما دم از لددت‌ میزنی‌ ؟!
بلد نیستی خودتو مطرح بکنی مجبوری‌ ؟! جل الخالق ...!!
لطفاً به سید محرومان خودتان بگید زودتر برای مردم کاری کنه تا سید مرحومان نشده
دنیا با تمام سرعت در جهت حفظ منافع خود و بالا بردن سطع علمی و سطح رفاه آسایش از هم سبقت میگیرن و ماهنوز به فکر کت به تن کردن رییس جمهور و آپشنهای پراید وطنی و یارانه درجا میزنیم و به طور کل مردمان خوشحال و قانع به بدبختی هستیم.امید به اینکه فردامون بدتر از امروز نشه و در آرزو و حسرت روز قبل و رییس جمهور و ۸ سال قبلیم .این نشان از پیشرفتی شگرف تا اعماق وجودمون داره.علی برکته ا...
جناب امیر عبدالهیان قطعا مذاکره مستقیم با آمریکا لارمه چون اصل مشکل ما با آمریکاست .این همون کاری هست که تیم مذاکره کننده قبلی می خواست انجام بده اما همفکران شما برای این که خودشان این قدم دیدار ‍‍را بردارند با بهانه های واهی جلوی آنها را گرفتند
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
داداش مدیونی اگر فکر کنی پای منیت و غرور و این حرفا باشه!! دعوا سر ادای تکلیفه و مسابقه برای اینکه کی تکلیف الهی و انقلابیشو ادا کنه!! فکر بد نکن!!ا
نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی.
تمام
اين حرفهاى اقاى امير عبدالهى براى مصرف داخلى است
خواهش ميشود كه به مردم شريف ايران احترام گذاريد
اقاى پوتين تا بهره اى نبرد عليكم السلام نميگويد
سفارت امریکا رو باید پس بدیم و به پرچم این کشور نباید بی احترامی بکنیم وبا احساسات و عواطف یک ملت خوب است که بازی نکنیم.
یک سری افراد هستند از قبال کامنت گذاری به نفع سران پول به جیب می زنند. این بدعت خطرناکی هست که جدیدا اتفاق افتاده.

جهان داره میزه به سمت انرژی های پاک و دام انداختن آب رطوبت هوا، بعداً مردم باید تاوان ادبیات تخاصم آقایان را بدهند
حتما از ترس آقای رئیس جمهور شما ،پوتین با عربی گفته سلام علیکم
قدرت یعنی همین که ۱۰ دقیقه قوی ترین مرد جهان رو معطل کنی کاخ کرملینش رو جلوش چشمش حسینه کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
روسیه اگه قوی بود توسط امریکا تحریم نمی شد خود پوتین گفته با با امریکا بوسیله اسرئیل ارتباط برقرار میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
واقعا انتظار داشتی رئیسی به خاطر پوتین ، نمازش رو نخونه ؟
مگه پوتین کیه ؟
از خدا که بالاتر نیست بنده ی خداست
چرا این همه روی نمازخواندن رئیسی مانور می دهید ؟
پوتین ادامس میجوید ، ولی حتی یک بار هم جرأت نکرد با آدامسش بادکنک درست کنه و این نشان از ابهت اقای رئیسی است
بجای این همه حواشی، بگویید رئیسی چه دستاوردی از سفر به مسکو داشته است؟ چه قرار داد اقتصادی یا نظامی به امضا رسانده است؟ روسیه که به کشورهای عربی و ترکیه به آسانی اس ۴۰۰ و سوخو ۳۵ می فروشد، چرا حاضر به فروش آن به ایران نیست؟
آ
آقایان آنقدر سفر به روسیه بی نتیجه بوده که متن را رها کرده اند و به حواشی می پردازند والا معطل کردن میزبان برای نماز چه معنی دارد بالاخره نگفتید این سفر چه نتیجه مشخصی برای مردم ایران داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
چی میگی ؟
میزبان هرکی باشه نماز باید جای خودش خونده بشه
پوتین برای تو خداست ؟
مثل داستان های هزار و یک شب شده سفر ایشان . دستاورد مهمش هم نماز خواندنش بود پوتین ده دقیقه منتظر بمانم شما گفتی و ما هم باور کردیم . پوتین فقط به آمریکایی ها و اروپایی ها و چین احترام می‌گذارد
دوتا شدن تنبان نشان از جیب پر پول و تغذیه خوب و کباب بره دارد. سه تا شدن تنبان؟ نمی دانم الله اعلم
ساده لوحی و ساده انگاری و ساده سازی از سر و روی دیپلماتهای این دولت میباره. آخه منتظر بودن پوتین افتخار داره؟؟؟
نماز خوندن آقای رئیسی دستاورد محسوب میشه؟ گریه کردن دختر روس پیروزی تلقی میشه؟؟ کجای کارین شما جماعت منفعل و غافل.
یه دیپلمات کارکشته از همه ابزار چه در گفتار و چه در کردار استفاده میکنه تا تو مذاکره بیشترین امتیاز رو بگیره که لزوما کار تبلیغاتی هم روی کاراش انجام نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
آفرین
دور روز دیگر پوتین وقتی رئیسی را دید اشک در چشمانش حلقه زد و جلویی پای رئیسی زانو زد و گفت خوش آمدی نایب خدا روی زمین دست ما رو هم بگیر تا ما هم بتوانیم کاخ سفید را حسینه کنیم و هر روز در خیابان های آمریکا برای ظهور نذری پخش کنیم
حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی:دولت رییسی یک دولت انقلابی است و بی نیاز از راهکارها و خردورزی‌های عمومی کشور است.ما خیلی خوشحالیم که امام صادقی‌ها هستند اگر آنها نبودن امام باقری‌ها می‌آمدند‌ و اگر امام باقری‌ها نمی‌آمدند امام حسینی‌ها می‌آمدند. و ما فعلا به امام صادقی‌ها راضی هستیم.ما انتخابات را مهم می‌دانیم و تا زمانی که قدرت انتخاب داشته باشیم در انتخابات شرکت می‌کنیم و زمانی که نظام قدرت انتخاب را از ما بگیرد دیگر شرکت نمی کنیم.
خیلی زحمت کشیدید جناب مرعشی عزیز، احتمالا دیگه از رانت های اقتصادی و وام های با بهره زیر ۳٪ خبری نیست.
"انتقاد از "زهرماری" و "دوبس دوبس" در هیات های عزاداری"

خدا این بدعت گذارها را هدایت کند. لطفا این موضوع را پیگیری فرمایید تا بساط این رویه های غلط از هیات ها جمع شود.
ببخشید کدام دستاورد ؟
در واکنش به انتقادات برخی اشخاص و جریانات، به ارائه جزئیاتی از دیدار رئیسی و ولادیمیر پوتین پرداخت و افزود: بر خلاف ادعاهای مطرح شده، پوتین هنگام ورود رئیس جمهور کشورمان ایستاده بود. نماینده دشتستان در مجلس که همراه با رئیس‌جمهور به مسکو رفته بود، تصریح کرد: برخلاف ادعاها، پوتین در اتاق منتظر آیت‌الله رئیسی بود و اتفاقاً برخلاف رویه مسبوق به سابقه او که رؤسای کشور‌ها از جمله اردوغان و مرکل را در پشت در معطل می کرد.
جناب رضایی شما کاملا درست میفرمائید لطفا اکر دسترسی به فیلم ملاقات دارید آنرا مجددا ببینید.
آقای ولایتی هنوز الان هم نمی داند باید چطوری بنشیند.
از این نماز ریایی چنان خجل شده ام

که در برابر رویت نظر نمی آرم
حاج خانوم شما به تصویر واقعی زن ایرانی نگاه کنید که از نظر تبعیض جنسیتی بدترین وضعیت را دارد با فضای مجازی چکار دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
آخه بدون اجازه آقاشون که نمی تونه از خونه بیاد بیرون
خدا را شکر که دیگه ابرقدرت شدیم و تمام مشکلاتمون حل شد. چون پوتین 10 دقیقه منتظر ماند و گفت سلام العلیک
جناب آقای عبدالهیان:
مشک آن است که ببویی نه آن است که عطار بگوید( ما خودمان همه چیز را دیدیم...)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
مشک انست که خود ببوید نه انکه عطار بگوید.
حسین مرعشی و کرمان موتور و ادعای مسلمانی
نماز شکسته 10دقیقه طول نمیکشد
در جواب سلام گفته علیک سلام و ده دقيقه هم براي نماز رئيسي صبر كرده ، اينا براي گرفتن امتيازات آنچناني خيلي بيشتر از اينها از خودشون مايه ميذارن. ممكنه براي كاهش سهم 50درصدي ايران از درياي خزر به 11.5درصد مسلمون هم بشه !! ولي اين كارها چه سودي براي ملت بيچاره ايران داره؟!!
نماز ریا چه سودی برای مردم داره؟
اگه امریکا بده روسیه هم بده....
تابناک تنبلی نکن. چقدر کامنت در انتظار بررسی داری.
سلام و درودهای ما ملت بر اون کاپشن ساده و با صداقت احمدی نژاد که دور بود از یقه سفید های ...
اگر کشوری با پرچم ایران همین کار را بکند شما چه عکس العملی نشان می دهید؟؟؟
(رفتار زشت، زشت است)
در عصر ارتباطات و اینترنت که تمام اخبار در کمتر از ثانیه درز پیدا می کند با شعور مخاطب بازی نکنید. همه فیلم لحظه ملاقات اقای رییسی و پوتین را دیدند. جز تحقیر برای ما ایرانیان چیزی مشاهده نشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
روابط این دو نفر هیچ ربطی به مردم ایران ندارد
آقای امیر عبداللهیان اگر نماز خالصا و مخلصا برای رضای حضرت باریتعالی بوده که عکس انداختن و انتشار آن در فضای مجازی و این همه بیان اینکه رئیس جمهور در کاخ کرملین نماز خوانده گفتن نداره شق المقر که نکرده اند نمازشان را اعاده کرده اند والسلام آقای پوتین که هیچی اگر همه عالم و آدم هم منتظر شده اند تا نماز ایشان تمام شود افتخاری برای تمام کسانی که این موضوع را برجسته کرده اند ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
در بین این همه نظرات
و اظهار نظر سیاسیون
این بهترین نظری بود که خوندم
پوتین که خدا نیست
این همه گفتیم الله اکبر خدا از هر چیز و هر کس بزرگتر است
خیلی بده که یه مسول میگه اگر امام صادقی ها نبودن امام باقری‌ها (دانشگاه وزارت اطلاعات) می‌آمدند‌ و اگر امام باقری‌ها نمی‌آمدند امام حسینی‌ها(دانشگاه نیروی انتظامی) می‌آمدند.. این همون وضعیتیه که میگن به مرگ میگیره که به تب راضی باشن.. یعنی مردم به همین راضی باشید که اگه نباشید بدتر ازاین سرتون میاریم...
اولا اگر پرچم بر افراشته شود نشانه بسیار خوبی برای ملت ایران است دوما آنقدر پوتین رییسی را معطل کرد که ناچار شد برای وقت کشی همانجا نمازش را بخواند.
ای کاش بجای نصب پرچم پاره آمریکا یکی از پرچم های دستاوردهای خودمون رو که باعث ایجاد شور و شعف و آسایش و آرامش اقشار غیر مرفه جامعه کشورمون شده رو نصب میکردید
در جواب سلام رئیس‌جمهور ما از عبارت "علیکم سلام" استفاده کرد?????????? هيع

ازين بعد در جواب سلام بگوئيد عليكم سلام
دختر علم الهدی مانند پدرش داره صحبت می کند
در جواب سلام رئیس‌جمهور ما از عبارت "علیکم سلام" استفاده کرد?????????? هيع

ازين بعد در جواب سلام بگوئيد عليكم سلام
کسالت آقای مهدی چمران هم یک مسئله حاشیه ائی در کنار اتوبوس خوابها است مهم نیست
مقامات جمهوری اسلامی باید بپذیرند آنها هم انسانند و هرچه می گویند وحی منزل نیست و دست از این همه لجاجت بردارند. بیایید برای یک بار هم که شده به حرف مردم و نخبگان کشور گوش بدهید و کاری که مردم میخواهند انجام دهید.
شما فیلم رییس جمهورهای کشورهای دیگه که ظرف دوسال گذشته به دیدار پوتین رفتن رو ببینید بعدش متوجه میشید پوتین چقدر ریس جمهور و ملت ایران را حقیر فرض کرده
"چین پول زیادی از ایران را به خاطر تحریم بلوکه کرده و همکاری نمی‌کند"
حالا ما انتظار داریم که چین در مذاکرات رفع تحریم ها به ضرر خود و به نفع ما همکاری کند.!!!!!!
جمیله، خودت فهمیدی چی گفتی؟ تجربه های متافیزیک شیرین؟؟؟؟؟
با سلام
یک جای دیگر هم عرض کردم یکی از مهمترین و اساسی ترین امور در مورد نماز " اقامه " نماز است نه خواندن نماز به این معنا که اقامه نماز است که یاد خداست و از فحشا و منکر جلوگیری میکند بعبارتی اگر نماز مانع فقر و فساد و منکر نشود فقط خوانده شده است نه اقامه و صورتی از نماز است که البته در جای خود صواب هم دارد.
موضوع دوم اینکه در قرآن در سوره مبارکه نور آیه شریفه ای است که طبق تفسیر مفسرین اشاره به پر صواب و پر برکت بودن اقامه نماز در مکان هایی مثل مسجدالحرام و مسجد النبی(ص) دارد...فی بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیه اسمه یسبح فیها باالغدو و الاصال...اما اقامه نماز مثلا در کاخ کرملین از نظر مکانی هیچ ارزش و بار علمی ندارد اما ازنظر اول وقت اقامه کردن بشرطی که فرد از قبل همه جاها این امر را رعایت مینموده شاید قابل تقدیر باشد.
موضوع سوم اینکه ادای نماز روبروی دوربین و ارائه و نشر در رسانه ها هنگامی قابل تقدیر است که ادا کننده نماز کوله باری بزرگ از علم و عمل وشایستگی و رضایت عیال خداوند رحمان متناسب با مسئولیت فردی و اجتماعی خویش در پرونده داشته باشد. زیرا یکی از میوه های معطر و لذیذ نماز" معرفت و اعمال صالح "در جامعه میباشد.
سید یعنی آقا و سرور . یعنی ایشان آقا و سرور محرومین هستند؟
نگفته علیک سلام گفته والسلام
این حرف ( سید محرومان ) الان جوک هستش یا چیه ؟!!!
یک عضو کمیسیون امنیت ملی: پوتین در جواب «سلام» رئیسی گفت «علیک سلام»
به چه دل خوش کرده ایم!!!
برای "یک عضو کمیسیون امنیت ملی" واقعاً متاسفم
پوتین ده دقیقه مهلت داد برای ادای نماز ، نشان دهنده جایگاه رفیع ایران در منطقه و جهان است !!!
خلاصه همه چی در این مملکت وارونه شده ، تمام اینهایی که راس امور کشور هستند باید در پایین دست باشند اینها در حد یک کارمند جز هم نیستند
این جور که اقای رضایی تعریف میکند به نظر میرسد مرکل واردوغان اول زنگ در کرملین را زده اند.پیشخدمت پوتین از پشت ایفون گفته شما؟ طرف گفته من مرکل هستم.از آلمان امده ام. طرف گفته قبلا وقت گرفتید؟ مرکل گفته فکر کنم وزیر خارجه مان تلفنی با لاوروف تان هماهنگ کرده...بعد مدتی گفتگو درب باز میشود....خخخخخخ
اقای امیرعبدالهیان ، عوامفریبی تاکی ؟ تظاهر به نمازخواندن و دینداری تاکی؟ تمام کنید این بازی های کودکانه را . مردم خسته شدند . مردم گرسنه هستند . فقر و فحشا وبیکاری داردبیدادمیکند . شرم کنید
یادم میاد وقتی محمود از نیویورک واجلاس سازمان ملل برگشت او را قهرمان ملی نامیدند و انواع واقسام لقبها را به اودادند وحلوا حلوایش کردند . حالا هم سفر رئیسی به مسکو شده همین داستان . بالاخره هر مسلمانی در وقت مناسب باید نمازش را بجا آورد آیا هیچکدام از همراهان ایشان در آن موقع نماز نخوانده اند فقط ایشان نمازش را خواند ؟ این چه داستانی است راه انداخته شده. به جای اینکه در مورد دستاورد احتمالی وتاثیر اقتصادی وسیاسی مثبت این سفر بحث وگفتگو شود فقط حاشیه وقرتی بازی هارا مهم می دانند . من شخصا حدس می زنم اگر احیانا مذاکره مثبتی صورت گرفته باشد پوتین 10 امتیاز گرفته و1 امتیاز داده وچون نمی توانند بیان کنند حاشیه بیشتر از متن شده .
این خانم دچارتوهم شده . خودش را با میشل اوباما مقایسه میکند . زهی خیال باطل
پس بااین وجود رئیسی اصلا به تشریفات دیپلماتیک اشنایی ندارد ویلخی سوار وپیاده میشود وددددددددد بدووو طرف دفتر پوتین
کلا مبارکه اقا
بله چین هم پول مارو نمیده دیگه قرارداد 25 ساله و مانور مشترک و سازمان شانگهای و..... چه معنی میده
وقتی خود حق ما رو نمیده چه انتظاری هستش برای ما کاری بکنه
چه پيروزي ديپلماتيكي ،پوتين درجواب سلام ريسي گفت عليك سلام ، واي چقدر ذوق كردم
سرکار خانم جمیله علم الهدی : چند درصد زنان ایران همسران شهدا هستند که تجربیات متافیزیکی خود را با همسران شهدای کشورهای مسلمان دیگر به اشتراک بگذارند ؟؟
آیا اینکه در کشور ما ارث و دیه زن نصف مرداست و شهادت دو زن معادل یک مرد است و زنان بواسطه ازدواج از ق انسانی خود محروم می شوند و در قانون و شرع اسلام تنها وظیفه زن در زندگی زناشویی تمکین جنسی و فرزند آوری است و هیچ حقی بر فرزندی که به دنیا آورده ندارد و جزو مایملک مرد محسوب می شود و حتی ارث او از همسرش یک هشتم اموال اوست از نظر شما تحقیر آمیز نیست ؟
اینکه دیه جنین پسر دو برابر مادر اوست تحقیر آمیز نیست ؟
اینکه زنها در ایران حق انتخاب پوشش و ورزش و حضور ازادانه در اجتماع ندارند تحقیر آمیز نیست ؟
شمت به واسطه پدر گرامیتان چادر را انتخاب کرده اید ولی برای زنانی که چادر انتخابشان نیست هیچ حقی قائل نیستید و عقاید خود را بر آنان تحمیل می کنید
بهتر نیست از سفسطه و مغلطه از تریبون دست بردارید و پایین بیایید و حرف زنان اجتماع را بشنوید و از زبان آنها عقاید خود را بیان نکنید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
این بنده خدا که از خودش ارا ه ای نداره تحت فرمان و‌اطاعت همسر و پدرش است
برای سلامتی احمدی نژاد الفاتحه مع الصلوات!!!
اگر کره جنوبی با مجوز آمریکا بدهی شما به سازمان ملل را نمی پرداخت برای سالیان سال حق رای بی حق رای .
43سال است پوتین شما و مملکت را منتظر گذاشت و هنوز هم هستید
( امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند)
واقعا نماز ارتباط با خدا خیلی به اقای رئیسی کمک میکنه بعضی ها خدارا کامل گذاشتن کنار
خانم علم الهدی
مهریه تنها حق زن است که به واسطه ان می تواند طلاق بگیرد یا حضانت فرزند را به دست اورد و خود را از یک زندگی بد نجات دهد
ارث زن از پدر نصف مرد است ! چرا ؟ چون زن مهریه و نفقه میگیرد
چرا وقتی تمام قوا برای کم کردن و کم اثر کردن تنها حق زن یعنی مهریه بسیج شده اند کسی برای اصلاح قانون ارث اقدام نمی کند ؟
این تعداد دختران مجرد و زنان مطلقه و سرپرست خانوار در جامعه وجود دارد که نه مهریه می گیرند نه نفقه
چرا قانون ارث برای این زنان اصلاح نمی شود
شما اگر دغدغه زنان و مشکلات زنان دارید به امور اساسی و پایه ای بپردازید
نه اینکه پیگیر احوالات متافیزیک یک طبقه اقلیت از اجتماع باشید
به اینگونه مسایل نباید احساسی برخور کرد. باید رفتار دیپلماتیک را به رؤسای جمهور یاد داد. ایشان نماینده بیش از 80 میلیون ایرانی هستند. نحوه رفتار و گفتار در عرف دیپلماتیک بسیار مهم است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
اول باید این چیزها را یاد می گرفتند بعد رئیس جمهور می شدند. اگر در مدت ۴۳ سال یادنگرفتند بعید است که در ۴ یا ۸ سال آینده یاد بگیرند
ای خدا
بعضی نمایندگان مدعی ارزشها خوشحالند که پوتین در سلام گفتن رییسی گفت : علیک سلام !!!


په انتظار داشتید بگه سلام و کوفت !



یا چیزی دیگه ای بگه ؟
سردار برای مردم ایران بفرمایید دستاورد چسپیدن به چین و روسیه چه بود است ولا بخدا به قول فرمایش مولایمان حسین ع آزادگی هم چیز خوبی است
امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند. لطفا کارشناسناسان مذهبی در مورد منتظر گذاشتن یک فرد برای ادای نماز نظر بدهند.
"امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند."
به جای این مزخرفات به اقتصاد کشور برسید...
بالاخره روزی حامیان پر قدرتی که احمدی نژاد را به کشور و مردم تحمیل کردند و این فلاکتها و فقر و عقب مانده گی را باعث شده اند

باید پاسخگوی قضات مردمی در دادگاه باشند
آقای وزیرخارجه...

ملت هم 40 ساله معطل شما هستند که گلی به سرشان بزنید، حالا برای 10 دقیقه اینقدر ذوق نکنید
سید محرومان؟ کجایی عمو.
ادم اظهارات مسئولان کشور رو می خونه از اییین همه هوش و درایت و تیزبینی کیف می کنه و آرامش پیدا می کنه که چه خوب کشور دست ادمای لایق و با کفایت و مسلط به حکمرانی درست سپرده شده!!! مرسی که هستین!!!
ادم اظهارات مسئولان کشور رو می خونه از اییین همه هوش و درایت و تیزبینی کیف می کنه و آرامش پیدا می کنه که چه خوب کشور دست ادمای لایق و با کفایت و مسلط به حکمرانی درست سپرده شده!!! مرسی که هستین!!!
امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند) بجاش یک قرار داد ده ساله توپ میبنده
می‌خواهند محرومان را علیه سید محرومان بشورانند) حالا ریسی از کی تا حالا اقا بالا سر محرومان شده محرومان خودشون خبر ندارد ؟!!! خدا فقط خدا اقا بالا سر همه است
از بس دروغ گفتن مردم اعتمادشون صفر شده . واقعا اين نحوه مديريت و اين مديران شايسته اين كشور نيستند . اينهمه شهيد داديم تا يه مشت تشنه قدرت اينجور ملت رو به فلاكت بندازن . خدايا خودت كمك كن به اين مردم بي پناه
چمران این موضوع صحت ندارد و جراحی من در حد یک عمل آنژیو بوده و اکنون الحمدلله در سلامتی به سر می‌برم.) مگه بخواب ببینید من دست از پست و مقام بکشم
اگر چین پولهای ایران را بلوکه میکند ما چرا قرارداد 25ساله با چین می بندیم این چه نوع دوستی وهمکاری است روسیه نیز دست کمی از چین ندارد معلوم نیست به چه مناسبت منافع ملی کشور در دیپلماسی وقراردادهای خارجی تامین نمیشود در زمانی نه چندان دور واگذاری اندک امتیاز ی به اجانب از طرف علما به شدت محکوم وتحریم میشد واگذاری این چنینی کشور به چین وروسیه وافزایش وابستگی وغارت منابع ملی تاسف انگیز وجای سئوال دارد که ما با چنین رویکردی با وابسته کردن اقتصاد کشور به کجا میرویم وچرا کسی نیست جلوی این خودسریها را بگیرد معلوم است که چین با اینکار وتحت فشار قراردادن ایران امتیازات فراوانی کسب کرده که وبه خاطر این مسائل از درج متن قرارداد جلوگیری میکند
بی احترامی پوتین به رئیسی خیلی مشهود بود عبادت و نماز و اعتقادات شخصی میباشد . لزومی نداشت رئیسی در آنجا نماز آکنده به ریا را میخوندند
رحیم صفوی: سیاست نگاه به شرق، دشمنان و رقبای منطقه‌ای ما را متحیر و منفعل کرده است) ولی ما متحیر نشدیم قشنگ معلوم بود !!!! اما جالب اونه که حتی شرق هم متحیر شد !!!! چون با اون بلاهایی که دم به دم سرمون آورده بازم ما نگاش میکنیم !!
یک زورآزمایی بین مردم ودولت منتسب وجود داره .دولت بکشه بسمت شرق وملت هم تلاش عکس. تاریخ ایران از 28قرن گذشته پره از قهروآشتی جنگ وصلح و.....با غربه وهمین موضوع باعث شناخت نسبی مردم سرزمین پارس از غرب شده وهیچگاه هم تمایلی به چرخش بسمت شرق نداره.درطول تاریخ هم اگر توحهی به شرق شده همیشه برای دفع حمله وتحاوز از طرف شرق بوده که متاسفانه این مسایل را آقایون یا نمیدانند یا سعی بر کوبیدن مشت دارند.
ابراهیم رضایی گفته : پوتین از این‌که ناچاراً به‌خاطر پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا نمی‌تواند از نزدیک و به گرمی از آیت‌الله رئیسی استقبال کند ابراز ناخرسندی کرد
پس چرا رییس رژیم صهیونیستی رو به گرمی باهاش چاق سلامتی کرد دست داد و در یک متریش نشست و پرچمشونم بالا سرش؟ هان ؟هان؟
آقای رضایی هیچ جوره نمیشه جمعش کرد د
فکر کنم تنها دستاورد ما همین علیکم سلام بود
(امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند)

(سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: اگر آمریکایی‌ها حسن نیت داشته باشند می‌توانیم با آن‌ها مستقیم مذاکره کنیم)

چه دین و اعتقادات خوبی داریم ما در کشور از ثمر انقلاب

واقعا در دنیا بی نظیر هست

در کمتر یکسال انهم با تغیر یک رئیس جمهور بواسطه دینی که مذاکره را حرام کرده بود و طرفداران ان را با قاتلان کربلا یکی می دانستند

امروز همان ناسزاگویان


باز بر اساس همان دین انقلابی شان

امروز سخن گفتن از مذاکره را نه تنها با قاتلان کربلا یکی نمی دانند

بلکه عین اسلام و صلح حدبییه می خوانند
چه استقبال گرمی در هنگام ورود رئیس جمهور ایران به کاخ کرملین صورت گرفت !!!!
بابا محرومون کرد این سید محرومان یکی به داد مردم برسه
مدیریت ناخردماندانه کشور مردم و مملکت را با فقر مواجه کرده است...
مسئولین کشوری انگار خجالت کشیدن را بلد نیستند !!
از دستاوردهای سفر رئیس جمهور به روسیه..........
آقای پوتین برای نماز خواندن رئیس جمهور ده دقیقه منتظر ماند.........
آقای پوتین در جواب سلام رئیس جمهور گفتند علیکم السلام................
آقای پوتین به رئیس جمهور لبخند زدند ......................
آقای پوتین به رئیس جمهور باز لبخند زدند..............
...........................................
..........................................
.................................................
..............................................................
و باز آقای پوتین به رئیس جمهور لبخند زدند........................



چقدر دستاورد....................................
آقاین اگر نمی دانند بدانند که مسلمان نباید به غیر مسلمان سلام کند. حضرت امام ( ره) در دیدار با کلیمیان و آشوریان و ... در انتهای سخنرانی از عبارت السلام علی عبادالله الصالحین استفاده می کردند. سلامی کلی که حاضرین مخاطب نبودند.
لطفاً حداقل ها را بدانید.
بسیار جای تاسف و تامل است که یک رئیس جمهور نگرشی اینچنین به طلاق داشته باشد!جناب رئیسی در این کشور قانون طلاق یکجانبه که حق طلاق را مطلق برای مردان در نظر گرفته به قدر کافی برخی زنان مظلوم و بی پناه را که اسیر مردان لاابالی وبی قید هستند ازار می دهد نیاز به نمک پاشی روی زخم آنها نیست،لابد باید آمار طلاق شما به هر قیمت پایین باشد و اهمیتی ندارد به جای آن طلاق عاطفی و خیانت و همسرکشی رواج پیدا کند!
نظرات انقدر انتقادی و سنگین هست که ساعت 13 است و تابناک فقط 3 کامنت درج کرده!...یکی بهش دستور داده بگذار وقت اداری بگذره بعدش درج کن که گندش زیاد در نیاد...
خواستم بگویم سرقت از تجهیزات جاده‌ای و موارد دیگر از جمله کابل برق و درب ورودیهای فاضلاب ووو نتیجه عملکرد بد است! بدبختانه دولتها در عملکرد خودشان ضعیف و بعضا بر ضد محرومین و طبقات مستضعف عمل کرده و میکنند، و درنتیجه مردم، دولت و .... را از خودشان نمی‌دانند و بر هر طریقی سعی در جبران خسارت هستند!! قبل که مردم مشکل مالی کمتری داشتند،‌ صندلی اتوبوسها را پاره میکردند!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
پاره کردن صندلی اتوبوس وسینما ازبی فرهنگی وضعف اموزش های مدنی واجتماعی ست که بارشد جامعه کم کم داشت حل میشد.اما سرقت تابلوهای راهنمایی ورانندگی .گارد ریل های پلها وجاده ها..دربپوشهای اب وفاضلاب وووودیگر از شدت فقر سرچشمه میگیرد
به این دزدان محترم جاده ها بفرمائید که دوربین های ثبت سرعت هم قیمت خوبی دارند اگر هرچندگاهی گوشه چشمی هم به این ابزار داشته باشند بد نیست
از کی تا حالا ایت اله اعدام شده سید محرومان؟
حالا پوتین یه نصف روز صبر کرد تا نماز این بابا تموم شه چه دردی از ما دوا شد که شما اینقدر قمپز در میکنید؟
امثال میر کاظمی باید از سازمان برنامه وبودجه بروند وادمهای قویتری برسر کار بیایند ورییس سازمان جدید باید تمام روسای سازمانهای استانها را نیز عوض کنند تا کمی درست شود بخصوص رییس سازمان استان تهران صد در صد باید عوض شود ؟.چون این راهی که میر کاظمی ورییس سازمان استان تهران می روند به ترکستان است ؟...!....
بجای تاکید بر نماز خواندن رییسی بگویید دستاورد سفر ایشان برای محرومان چه بود؟ والا در سفره دو روزه قرار نبود که نماز ها خوانده نشود. انگلیسی ها زمانی گفته اند اگر اذان خواندن به منافع ما لطمه نمی زند بگذار تا بخوانند.
پوتین: ده دقیقه بیشتر نشه ها.
رییسی: چشم چشم، در خدمتم...
البته امیدوارم که ریسی بتونه کاری برای ملت بدبخت بکنه... اما مطمئن باشید ایشان به غیر از جمع خاصی هیچ محبوبیتی نداره و کسب هم نخواهد کرد... خیلی کار بکنه پایگاه خودش رو حفظ کنه و آبرومندانه پستش رو ترک کنه
به جای ده دقیقه انتظار ده درصد خزر را به آنها بدهید قبول باشد
واقعا جالبه، از الآن دورخیز می‌کنید که اگه خود دولت هم اشتباه کرد بگید تقصیر مخالفانش بوده.
دستاورد سفر رییسی حقارت بیش از پیش مردم شریف ایران
امیرعبداللهیان: آقای پوتین ١٠ دقیقه منتظر نماز رئیس جمهور بودند:
ای کاش اهلی مطبوعات چند سوال از آقای امیر عبذالهیان کردند:
- میخواهید ملاقات اجباری را که به پوتین میزبانی که اصلا حوصله دیدار با مهمان را نداشت را برای ملت ایران توجیه کنید یا به جهانیان؟
- آیا رفتار پوتین در مقام میزبان، در شان مهمان بود؟
- آیا ملاقات ریاست جمهور ایران با پوتین از موضع رئیس جمهور کشوری قدرتمند بود؟
- آیا عکس گرفتن از کسی که در حال عبادت است، کار درستی است؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی