بازدید 7396

زلزله دماوند شهرداری پردیس را به حالت آماده‌باش درآورد

شهردار پردیس گفت: در پی وقوع زلزله ۳.۶ ریشتری دماوند، ساعاتی پیش واحدهای مختلف این شهرداری به منظور آمادگی برای مقابله با خطرات احتمالی به حالت آماده‌باش درآمد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹ 24 January 2022

به گزارش «تابناک»، رضا کارخانه شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور اطمینان بخشی به شهروندان، نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری به نقاط مختلف شهر اعزام شدند تا در صورت بروز مشکل در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی ادامه داد: نیروهای شهرداری را به حالت آماده باش در آوردیم و بر اساس پی گیری انجام شده خسارت جانی و مالی در این شهر گزارش نشده است.

شهردار پردیس گفت: تمام نیروهای آتش نشانی، خدمات شهری و موتوری شهرداری از دقایقی پس از وقوع زمین لرزه به حالت آماده باش درآمدند تا در صورت نیاز آمادگی خدمات رسانی داشته باشند.

بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژیوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۶ ریشتر شامگاه سوم بهمن ماه در ساعت ۲۱ و ۳۴ دقیقه به مرکزیت رودهن استان تهران به وقوع پیوست.

این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و ۱۱ کیلومتری دماوند، ۱۰ کیلومتری رودهن و ۱۳ کیلومتری بومهن در استان تهران حادث شده است.

به گزارش ایرنا، زمین لرزه ۳.۶ ریشتری ساعت ۲۱ و ۳۴ دقیقه که به مرکزیت رودهن به وقوع پیوست، شهرهای پردیس و بومهن را لرزاند.

بر اساس اطلاعات دریافتی، این زلزله به دلیل خفیف بودن باعث ترس و وحشت شهروندان نشده و بر اساس مشاهدات کسی از منزل خود بابت وحشت از زلزله خارج نشده است.

این زلزله به مرکزیت شهر رودهن، مناطقی از شمال شرق استان تهران و شهر دماوند را نیز لرزاند.

شهرستان پرددیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل