ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

بورس تهران امروز هم طبق روند هفته‌های اخیر روند نزولی خود را ادامه داده و در همین راستا سهام عدالت نیز با افت همراه شد و ۲.۱ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 23 January 2022

به گزارش بورس تابناک، شاخص کل بورس امروز بر خلاف روز گذشته روند نزولی در پیش گرفت و در دومین روز هفته سرخپوش آغاز به کار کرد و افت کرد و با صف‌های فروش سنگین و ریزش قیمت اغلب سهم‌های بازار همراه بودو به کانال یک میلیون و ۲۵۰هزار واحدی نزول کرد شاخص کل بورس با ۲۵ هزار و ۲۵۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد ایستاد.
نماد‌های فولاد، فملی، فارس، تاپیکو، نوری، شپدیس و شبندر نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نماد‌های شتران، شپنا، خودرو، فملی، شبندر، خساپا و فولاد پر تراکنش‌های بازار بودند.
در روزی که اکثر نماد‌های بازار سهام کاهش قیمت داشتند، برخی گروه‌ها یکپارچه قرمزپوش شدند و تمام نماد‌های آن‌ها افت قیمت داشتند بر همین اساس تمام نماد‌های سبد سهام عدالت با افت قیمت مواجه شدند و تنها شتران، نماد مثبت این سبد بود.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۳۷۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۱ درصد معادل ۲۰۹ هزار و ۵۹۵ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۵ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟| فقط شتران مثبت بود
 
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟| فقط شتران مثبت بود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل