بازدید 4885

سردار آزمون زوج پاتریک شیک در خط آتش شیرهای بوندسلیگا

کد خبر: ۱۱۰۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 23 January 2022

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان و شایعات زیاد در مورد علاقه تیم های اروپایی به سردار آزمون، این مهاجم ایرانی طی یک انتقال آزاد از زنیت سن پترزبورگ به بایر لورکوزن پیوست.

جزئیات زیادی در مورد قرارداد او منتشر نشده است اما سردار آزمون در طی قراردادی 5 ساله، تا سال 2027 به شیر های بوندسلیگا پیوسته است. حال سایت بوندسلیگا پس از رسمی شدن این انتقال به معرفی و تمجید از مهاجم تیم ملی کشورمان پرداخته است.

 به نوشته سایت بوندسلیگا، زمانی که آزمون در تابستان به بوندسلیگا بیاید، همه چشم انتظار گل ها و پاس گل های او خواهند بود. او برای حضور در خط حمله بایر لورکوزن باید با پاتریک شیک و لوکاس آلاریو رقابت کند. سایت بوندسلیگا در ادامه به بررسی عملکرد آزمون در تیم ملی ایران و زنیت پرداخته است.

او 60 بار برای تیم ملی ایران به زمین رفته است و تاکنون 39 گل برای کشورش به ثمر رسانده است. او تیم ملی ایران را در جام جهانی 2018 و در جام ملت های آسیا سال های 2015 و 2019 همراهی کرده است و عملکرد تحسین برانگیزی داشته است. سردار آزمان علاوه بر اینکه جوانترین گلزن ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا است، با 6 گل بیشترین گل زده در این رقابت بین دیگر بازیکنان ایرانی را دارد. او دوران حرفه ای خود را به طور کامل در لیگ روسیه گذرانده است و قبل از انتقال به زنیت سن پترزبورگ، برای روبین کازان و روستوف به میدان رفته است. او در زنیت در 104 بازی موفق به ثبت آمار 62 گل از خود شد. 

آمار فوق العاده گلزنی او در این فصل نیز ادامه داشته است و او موفق شده در 21 بازی برای زنیت، 10 گل به ثمر برساند که 2 گل از این 10 گل را در لیگ قهرمانان اروپا وارد دروازه حریفان زنیت کرده است. از دیگر افتخارات او می توان به این اشاره کرد که او در سال 2021 به عنوان بهترین بازیکن سال روسیه انتخاب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر