بازدید 5264

پایداری هوای سرد در غرب و شمال غرب کشور

کد خبر: ۱۱۰۰۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ 23 January 2022

یک کارشناس هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی گفت:از روز یکشنبه در بیشتر مناطق کشور جو آرام خواهد بود و آسمان هم صاف، همین شرایط سبب می‌شود در شهر‌های پر جمعیت و صنعتی از جمله تهران، کرج، اصفهان و اراک با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی کاهش کیفیت هوا را داشته باشیم.

وی ادامه داد:برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات آذربایجان غربی همچنین با عبور موج بارشی از بعد از ظهر چهارشنبه در نوار غربی کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده را شاهد هستیم.

رفیعی گفت:در روز پنجشنبه آذربایجان‌های شرقی و غربی، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه‌و بویراحمد، جنوب اصفهان، غرب کردستان، ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران و وزش باد را خواهند داشت.

این کارشناس هواشناسی گفت:در روز پنجشنبه در سایر نقاط کشور شامل شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، بارش پراکنده و موقتی همراه با وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وی گفت:از نظر شرایط دمایی از امروز تا روز چهارشنبه ماندگاری هوای سرد را در شمال غرب و غرب کشور خواهیم داشت، اما در نیمه شمالی کشور به ویژه افزایش تدریجی ۴ تا ۸ درجه‌ای دما را پیش بینی می‌کنیم.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت:تهران امروز آسمان صاف همراه با غبار محلی خواهد بود حداکثر دما ۷ درجه بالای صفر پیش بینی می‌شود وحداقل دما نیز فردا به حدود ۱ درجه زیر صفر خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار