بازدید 7503
۵

توضیحات مقام قضایی درباره پرونده قتل شهردار دهدز

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور گفت: از آنجا که هنوز مشخص نشده که شهردار دهدز از طریق گلوله اشرار به قتل رسیده یا نیروهای مسلح، این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۱۱۰۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 23 January 2022

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان درباره جزئیات رسیدگی به پرونده فرشاد نقدی شهردار دهدز که در حادثه تیراندازی در یکی از خیابان های ایذه به قتل رسید، افزود: تیراندازی میان مأموران و اشرار رخ داده و هنوز مشخص نیست تیر از ناحیه کدام شخص شلیک و به شهردار دهدز که داخل رستوران نشسته بوده، اصابت کرده و موجب فوت او شده است.

وی افزود: پس براساس اصل ۱۵۹ قانون اساسی که مرجع رسمی تظلمات و شکایات را دادگستری شناخته است، اصل بر رسیدگی در محاکم عمومی است و این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب دهدز در حال رسیدگی است.

این مقام قضایی تصریح کرد: چنانچه به نتیجه برسند گلوله‌ای که موجب کشته شدن شهردار شده از اسلحه نیروهای مسلح شلیک شده پرونده با قرار عدم صلاحیت از دادسرای عمومی و انقلاب دهدز به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خوزستان ارسال می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا بعد از حدود ۱۳ روز هنوز عامل تیراندازی مشخص نشده است؟ افزود: این را باید دادسرای عمومی و انقلاب دهدز پاسخ دهد چون پرونده در آنجا در حال رسیدگی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
دیگه گلوله توی بدن مرحوم معلومه مال چه اسلحه ایه! نیاز به کش دادن مسئله نداره!
در تعقیب و گریز بین نیروهای انتظامی و مجرمین معمولا برای دستگیری فراریها این پلیس است که دست به اسلحه میشه و انگهی معمولا عادیه که هر تلافتی که به مردم وارد میشه رو گردن این و ان و مخصوصا استکبار جهانی می ندازن و الان که گفتن معلوم نیست گلوله از جانب چه کسی شلیک شده پس جواب کاملا روشن و واضحه و نیاز به کش دادن نداره
اقای حجت السلام چه مجهولی را میفرمایید معلومه خیلی تجربه نداری خوب گلوله را بدید ارتش مشخص میکنه از کدوم نوع اصلحه بوده
واقعا قانون مرفی همه جا صادقه
در هر حالت بحال این بنده خدا فرقی ندارد دولت مسیول است و تحت تکفل بنده خدا را بعهده بگیرد.و مقصر اشرار هستند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها