بازدید 8182
هدیه اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران در بهمن ماه؛

تخفیفات ویژه برای بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

از ابتدای بهمن ماه تخفیفات ویژه ای برای سرمایه گذاران ملکی در نظر گرفته می شود.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 22 January 2022

تخفیفات ویژه برای بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به نقل از روابط عمومی اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران، طبق مصوبه هیئت مدیره این اتحادیه، از ابتدای بهمن ماه سال جاری سرمایه گذارانی که در پروژه های تحت نظارت این اتحادیه مشارکت نمایند، تا 55 درصد تخفیف در مدل های تعریف شده تعلق خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش ۲۵ درصد از این تخفیف به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به تمامی بانوان سرمایه گذار تا ۱۰ بهمن ماه تعلق خواهد گرفت. گفتنی است متقاضیانی که سهم پروژه های تحت نظارت این اتحادیه را به عنوان هدیه روز زن، به نام بانوان خانواده سرمایه گذاری کنند نیز این تخفیف را بر روی بخشی از هزینه های سرمایه گذاری خود دریافت خواهند کرد.

بر اساس مصوبات آخرین جلسه هیأت مدیره اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران ۳۰ درصد تخفیف نیز به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است. کلیه سرمایه گذارانی که تا ۲۲ بهمن ماه در این پروژه ها سرمایه گذاری کنند، این تخفیف ویژه را روی بخشی از هزینه ها دریافت خواهند کرد.

با توجه به نزدیکی میلاد حضرت زهرا (س) با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هر سهمی ازاین پروژه ها که به نام بانوان سرمایه گذاری شود مشمول دریافت هر دو نوع تخفیف خواهد بود.

شرایط پذیره نویسی در این پروژه ها به صورت اقساطی و از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۰ میلیارد تومان تحت عنوان «طرح جامع سرمایه گذاری ملکی» تعریف شده اند.

مهلت پایانی استفاده از این تخفیفات حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری بوده و غیر قابل تمدید خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۴۸۰۰۰۱۲۳-۰۲۱ تماس گرفته و یا به نشانی سایت اتحادیه etot.ir مراجعه کنید .

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان