بازدید 13078
۱

پیام تسلیت دستجردی در پی درگذشت مرحومه نوبخت

به دنبال درگذشت مرحومه منیره نوبخت از فعالان فرهنگی کشور و نیز نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی- دکتر مرضیه وحید دستجردی-دبیر کل جبهه متحد زنان ایران و وزیر اسبق بهداشت پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 20 January 2022

پیام تسلیت دستجردی برای درگذشت مرحومه نوبخت

به گزارش «تابناک»، متن پیام تسلیت وحید دستجردی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون
مرگ موهبتی الهی است که بر اساس حکمت الهی بر قامت همه انسانها می نشیند. اما رحلت جانگداز و غروب زود هنگام آفتاب وجود دوست بسیار ارزشمندمان، بانوی نمونه و عالمه، سرکار خانم منیره نوبخت در ایام منتسب به حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا س ، باعث تاثر و اندوه عمیق دوستان و جامعه زنان شد.
بانوئی که سالها در کنارش از فیض وجودش برخوردار بودیم ازاین قفس تنگ دنیا به سوی معبود و خانه ابدیش شتافت و ما را در سوگی بس سنگین فرو برد .
خواهر گرانقدری که یکی از پیروان صدیق و محبان مخلص انقلاب و ولایت فقیه بود و عمر با برکت خود را در مسئولیتها ی مختلف بر اساس آموزه های دینی و اقتدا به اهل بیت علیهم السلام و ترویج معارف دینی سپری کرد.
او عبدی صالح،آماده خدمت به انقلاب،مدیری تواناوصادق و درستکار و تجسم عینی واژگان و مفاهیم ارزشی بود.
این بانوی فرهیخته وانقلابی منشاء خدمات بسیار مهم وارزشمندی در سنگر نمایندگی مجلس شورای اسلامی،وزارت آموزش وپرورش ،شورایعالی انقلاب فرهنگی ،ریاست شورای فرهنگی-اجتما عی زنان، سازمان تبلیغات اسلامی ، سازمان زنان انقلاب اسلامی، جامعه زینب س ، برای نظام مقدس ج.ا.ا. بویژه جامعه زنان کشور شد .
اخلاص وتقوای مثال زدنی ، زی انقلابی ، ساده زیستی و بی تکلفی ، خودرا مدیون انقلاب و خون گرانقدرشهداء دانستن، مراقبت از بیت المال مسلمین ، مردم داری و اهتمام به حل مشکلات ومسائل مردم ، داشتن خلقی احسن در مواجهه با همکاران و افراد تحت مدیریت واطرافیان ، همه وهمه موجب گردیده بود ازایشان بانوئی در تراز انقلاب اسلامی شکل گیرد که قابلیت الگوگیری نسل جوان امروز ودغدغه مند را داشته باشد.

وامروز این بانوی پرتلاش خستگی ناپذیر چه آسان وراحت چشم از هیاهوی دنیا بست وبا روحی پاک و قلبی با صفابه دیدار معبود شتافت. جبهه متحد زنان، این ضایعه دردناک و فقدان این خواهر دلسوز و انقلابی را به خانواده محترمشان و جامعه سوگمند زنان ایران اسلامی تسلیت عرض مینماید ودر فراق ناباورانه رفتنش اشک و آهی به عمق جان بر رخسار دارد.
دعاهایمان را بدرقه راهش میکنیم و رجاء واثق داریم که این عبد صالح اجر زحمات بی دریغ خود را از خداوند کریم خواهد گرفت.
از خداوند منان مسالت می نمائیم او را هم نشین اهل بیت ع و مورد شفاعت مادر عالم هستی خانم حضرت زهرا س قرار دهد .
از خداوند مهربان تعالی روح همراه با آرامش معنوی را برای آن مهاجرالی الله و صبرجمیل واجر جزیل برای خانواده محترم داغدار و دوستان و جامعه زنان مساله مینمائیم.

مرضیه وحید دستجردی
دبیرکل جبهه متحدزنان ایران

گفتنی است، صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ خبر درگذشت مرحومه منیره نوبخت که طی چهل سال تلاش و مجاهدت در مسئولیت ها و جایگاه های سیاسی و اجتماعی، در کسوت شریف معلمی سعی در تعالی جایگاه بانوان در نظام اسلامی و کوشش برای تعلیم و تربیت دختران و بانوان مؤمن و متعهد جامعه اسلامی داشت، رسانه ای شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خداوند اورا اگر خدمت گذار بود بیامرزد ما شناخت نداشتیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل