بازدید 4906

وقوع زلزله ۴.۹ ریشتری درآران و بیدگل

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله ۴.۹ ریشتری در آران و بیدگل گزارش شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲ 20 January 2022

به گزارش «تابناک»، منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع زلزله در استان اصفهان اظهار داشت: زمین لرزه به بزرگی ۴.۹ ریشتر ساعت پنج و هفت دقیقه بامداد امروز در شمال آران و بیدگل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است، ابراز داشت: هفت تیم ارزیابی حادثه به مناطق تحت تأثیر در شمال آران و بیدگل، نوش آباد، ابوزید آباد و روستاهای اطراف کاشان اعزام شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی اعلام نشده است و زلزله به صورت تکانه توسط ساکنان احساس شده است.

آماده باش ارتش و نیروهای امدادرسان در آران و بیدگل

همچنین سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: زمین لرزه امروز صبح در آران و بیدگل تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی نداشته و نیروهای امدادی و خدماتی و نظامی به خصوص ارتش در آماده باش کامل هستند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با مهر از وقوع زمین لرزه‌ای با قدرت ۴.۹ ریشتر در ۲۸ کیلومتری آران و بیدگل در صبح امروز خبر داد.

وی با بیان اینکه این زلزله در ساعت ۵:۰۷ رخ داد گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.

سرپرست فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه این زمین لرزه در ۳۰ کیلومتری نوش آباد و در کویر مرنجاب رخ داده است، ابراز داشت: از همان زمان وقوع زمین لرزه تمام دستگاه‌های خدماتی و اجرایی و نیروهای نظامی به خصوص ارتش در حالت آماده باش کامل هستند.

رضایی همچنین به وقوع پس لرزه ۲.۸ ریشتری در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: این پس لرزه نیز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر