بازدید 6758

ایده های منحصر به فرد انتخاب هدیه برای خانم ها

روز مادر نزدیک است و شور و هیجان پیدا کردن هدیه ­ای مناسب برای مادر رنگ تازه­ای به شهر داده است. همان گونه که مادرانمان محبت خود را بدون چشم داشت به ما دادند ما هم می­توانیم در این روز با هدیه­ ای هرچند کوچک از زحمات مادر تشکر کنیم. شاید به درستی ندانید که چه چیزی مادرتان را خوشحال خواهد کرد. با ما همراه باشید تا چند هدیه خاص و منحصربه فرد را به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 19 January 2022

ایده های منحصر به فرد انتخاب هدیه برای خانم ها

یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روز مادر نام گذاری شده است. سال­هاست این روز را به پاس محبت­ های بی­دریغ مادران سرزمینمان جشن می­گیریم تا شاید بتوانیم تمام محبتی که در قلب­مان جای داده ­ایم را درون یک پاکت کادو بگذاریم و برای لحظه­ ای لبخند مادر را هدیه بگیریم. 

  1. زیورآلات طلا

اولین و ارزشمندترین هدیه برای هر خانم ایرانی زیورآلات طلا زنانه است. علاقه­ ی ایرانیان به طلا از گذشته تا امروز به قوت خود باقیست و هنوز هم از زیباترین هدیه ­هایی است که می­توانید برای مادرتان تهیه کنید. در خرید طلا به چند نکته توجه کنید:

سلیقه مادرتان را در نظر بگیرید و باتوجه به آن خرید کنید. خانم ­های جوان بیشتر به طلاهای سبک و ظریف علاقه دارند اما خانم ­های میانسال علاقه به طلاهای سنگین­ تری دارند.

طرح های مینیمال مناسب شما است نه مادرتان. طرح ­های ساده را برای مادر خود انتخاب نکنید. البته این تا حدی به سلیقه مادرتان هم بستگی دارد. طرح­ های پر زرق و برق و چشمگیر را انتخاب کنید.

به عیار طلا توجه کنید و طلای باکیفیت بخرید. طلای 18 عیار بهترین نوعی است که می­توانید تهیه کنید.

نیازی به هزینه­ های آنچنانی ندارید. دستبند­هایی که پلاک طلا دارند و با مروارید کار شده ­اند زیبا و ساده هستند. این هدیه هم ارزش مادی طلا را دارد و هم زیبا و مناسب است. به عنوان مثال می­توانید پلاکی روی دستبند را با نام مادرتان سفارش دهید. پلاک­ های اسم جدا از گردنبند روی دستبندها هم کار می­شوند.

در نظر داشته باشید که بسیاری از سایت ­های معتبر فروش آنلاین طلا را انجام می­دهند و این کار را باکیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می­دهند. نیازی نیست تمام مغازه­ های شهر را به دنبال طلای ایده ­آل خود بگردید و با یک سرچ ساده می­توانید مدل­ های مختلف را با گرم طلای انتخابی خود سفارش دهید.

  1. فرش و گلیم

اگر مادر یا همسر شما به هنر اصیل ایران علاقه دارد به عنوان هدیه روز مادر یا روز زن فرش و گلیم با طرح ­های اسلیمی و طرح ­های بته جقه یک هدیه ارزشمند است. فرش هدیه زیبا و خاصی است که کمتر کسی به خرید آن به عنوان هدیه فکر می­کند. اگر دنبال یک هدیه خاص هستید می­توانید به خرید فرش با طرح و رنگ دلخواه فکر کنید. به صورت آنلاین مدل­ های مختلفی از فرش را می­توانید ببینید و مدل مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

  1. لوازم آشپزخانه

ایده های منحصر به فرد انتخاب هدیه برای خانم ها

لوازم آشپزخانه طیف وسیعی دارد که می­توانید به عنوان هدیه برای مادرتان بخرید. به عنوان مثال ست ظروف پذیرایی هر خانمی را خوشحال خواهد کرد. طرح ­های مختلف و متنوعی برای این ست­ ها در بازار موجود است. سعی کنید نیاز مادرتان را در نظر بگیرید و باتوجه به آن خرید کنید. به عنوان مثال اگر مادرتان از خرابی قابلمه و ماهیتابه ­ها شکایت دارد بی شک با خرید ست قابلمه خوشحال خواهد شد. لوازم دیگری که می­توانید بخرید شامل انواع لوازم برقی است. نیازی نیست چندین میلیون هزینه کنید. شاید با خرید یک توستر یا ساندویچ ساز هم بتوانید نظر مادرتان را جلب کنید. ست قاشق چنگال پذیرایی یا تمامی ظروف پذیرایی و میوه ­خوری هم جذاب است. هرساله ظروف جدیدی مد می­شود و ظروف دودی رنگ امسال هم زیبا و خاص است. انواع لیوان و استکان چای و قهوه هم مناسب است.

  1. لباس

با توجه به سرد شدن هوا نیاز به لباس گرم حس می­شود. بافت و پالتو مواردی هستند که به عنوان هدیه می­توانید برای مادر خود بخرید. اگر به دنبال کاری متفاوت هستید می­توانید به شخصی که ماشین بافت دارد طرح دلخواه خود را سفارش دهید تا یک هدیه متفاوت تهیه کنید. اگر برای همسر خود خرید می­کنید لباس گزینه مناسب است. خانم­ ها به لباس علاقه زیادی دارند و این هدیه می­تواند همسرتان را خوشحال کند.

  1. کتاب

ایده های منحصر به فرد انتخاب هدیه برای خانم ها

در صورتی که مادر یا همسرتان به مطالعه علاقه دارد کتاب یکی از بهترین هدیه ­هایی است که می­توانید بگیرید. بهتر است از میان کتاب ­های نفیس به دنبال یک هدیه ارزشمند بگردید که در این لینک قابل مشاهده هستند.

  1. کالاهای چرمی

ارزش چرم کم نیست و همیشه یک هدیه ارزشمند و لاکچری است. دوام کالاهای چرمی می­تواند دلیل اصلی ارزشمند بودن آن باشد. یک کیف معمولی را نهایت 1 تا 2 سال می­توانید استفاده کنید اما یک کیف یا پالتو چرم برای استفاده چندین سال مناسب است و بدون تغییر یا پارگی برایتان کار می­کند. پالتو، بوت و نیم بوت، کیف پول و انواع کیف دستی و دوشی یا حتی کلاه چرم به عنوان هدایایی ارزشمند شناخته می­شوند.

برای خرید هدیه ­ای درخور و ارزنده برای مادر یا همسرتان کمی وقت بگذارید و مدل­ های مختلف از طلا، انواع لوازم آشپزخانه، عطر و کالاهای چرمی را در سایت ­های مختلف مشاهده کنید و هدیه ­ای خاص و متفاوت تهیه کنید.

نویسنده: سارا اقبالی

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار