بازدید 13680
۲
بیشترین جست‌ و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

حضور یک نوزاد در کاروان تیم ملی ترند شد/ نگرانی هواداران استقلال بابت ابتلای بازیکنان به کرونا/ سیل شهرستان میناب را به صدر جست و جوها کشاند/ پیگیری خبر پرسپولیسی شدن پیمان بابایی توسط هواداران

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «کرونای بازیکنان استقلال»، «میناب»، «پیمان بابایی»، «علی چینی»، «سحر زکریا»، «الهام فرهمند» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 19 January 2022

آنفلوآنزا رئیس مجلس را به صدر جست و جوها کشاند/ مهرشاد سهیلی همچنان در کانون توجه کاربران اینترنتی قرار دارد/ بحث های داغ مجازی پیرامون مرگ محسن قاسمی/  تأخیر در پخش سریال جیران و ترند شدن کلمه ساترا

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری در جریان ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در چهل و هشت ساعت اخیر اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «کرونای بازیکنان استقلال»، «میناب»، «پیمان بابایی»، «علی چینی»، «سحر زکریا»، «الهام فرهمند» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

کرونای بازیکنان استقلال

چند روز پیش خبر رسید که به دلیل ابتلای جمع زیادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران به ویروس کرونا، احتمالاً بازی این تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر لغو خواهد شد؛ این خبر خیلی زود به یکی از اخبار مهم ورزشی تبدیل و توسط بسیاری از هواداران با جدیت در فضای مجازی و گوگل جست و جو شد.

توضیح در مورد این خبر آنکه تیم استقلال تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا بین بازیکنان و اعضای تیم روز گذشته درخواست لغو بازی مقابل پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی را به سازمان لیگ ارسال کرد.

استقلال پس‌ از ده سال قهرمان نصف لیگ شد - تابناک | TABNAK

سازمان لیگ پس از انجام تست‌ کرونای تیم استقلال زیر نظر آزمایشگاه مورد تایید ایفمارک اعلام کرد که هفده بازیکن و یک عضو کادرفنی به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل مسابقه برابر پیکان لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

اکنون پیگیری‌های خبرنگار ایلنا مشخص کرده محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، امین قاسمی نژاد، کوین یامگا، وریا غفوری، جعفر سلمانی، رودی  ژستد، علیرضا رضایی، امیرحسین حسین زاده، محمد دانشگر، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، عارف آغاسی و آرمان رمضانی بازیکنانی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

گفتنی است، استقلال از ابتدای فصل ۳۵ بازیکن داشته که ۴ بازیکن، قرضی این تیم را ترک کرده و یک بازیکن هم کارت نگرفته و به اضافه یک بازیکن مصدوم آن‌ها در حال حاضر ۲۹ بازیکن در اختیار دارند و ابتلای ۱۷ بازیکن به کرونا این تیم را مجبور کرده تا خواستار لغو بازی با پیکان باشد.

بیشتر بخوانید

میناب

شهرستان میناب یکی از شهرستان های جنوبی کشور در استان هرمزگان است که اخیراً و به دلیل سیل ویرانگر و سر ریز شدن سد استقلال به صدر جست و جوهای کاربران ایرانی در گوگل آمده است.

توضیح در مورد این شهرستان و تحولات اخیرش اینکه از سه روز گذشته یک سامانه بارشی جدید در استان هرمزگان و مناطق مختلف این استان فعالیت خود را آغاز کرده و شهرستان‌های مختلف را تحت تأثیر بارندگی‌ها قرار داده است.

حجم بارش‌ها دوباره در شهرستان میناب بالا رفته است و با توجه به اینکه در جنوب کرمان نیز میزان بارندگی بسیار زیاد گزارش شده، رفته رفته بر حجم سیلاب این مناطق افزوده می‌شود.

بر همین مبنا و با توجه به اینکه در بارندگی‌های دو هفته قبل سد استقلال میناب کاملاً پر و ظرفیت آن تکمیل و دریچه سد نیز به‌خاطر این بارندگی بازگشایی شده بود، نیاز است حجم خروجی از سد بیشتر شود تا بتوان سیلاب میناب و سیلاب ورودی از جنوب کرمان را توسط سد کنترل کرد.

تخلیه اضطراری سد استقلال میناب - تابناک | TABNAK

در همین رابطه فرماندار میناب با حضور میدانی در روستاهای پایین‌دست سد از مردم خواست نسبت به تخلیه اضطراری روستاها اقدام کنند، چون میزان بارندگی شدید و حجم سیلاب ورودی بسیار زیاد است و امکان زیر آب رفتن روستاهایی وجود دارد.

در این رابطه، نیروهای جهادی سپاه از جمله قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی نیز که در منطقه حاضر هستند به کمک فرماندار آمده و از مردم خواسته‌اند منازل خود را برای حفظ جانشان تخلیه کنند.

بیشتر بخوانید

پیمان بابایی

پیمان بابایی یکی از بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز، به تازگی اخباری مبنی بر پیوستنش به تیم پرسپولیس تهران مطرح  شده و به همین دلیل به صدر جست و جوهای گوگل آمده است.

در مورد خبر پیوستن او به پرسپولیس توضیح اینکه پرسپولیس بعد از مصدومیت عیسی آل کثیر، تلاش زیادی می‌کند تا خیلی سریع یک مهاجم جدید را به تیمش تزریق کند؛ هرچند این تیم و البته سرمربی اش، یحیی گل محمدی، پیش از این بار‌ها از نیاز به مهاجم خارجی یاد کرده اند، به نظر می‌رسد دو گزینه داخلی هم مدنظر یحیی گل محمدی قرار گرفته است.

به گزارش فرارو، پیمان بابایی مهاجم تراکتور و علیرضا کوشکی، بازیکن هجومی باشگاه پیکان بازیکنانی هستند که شایعه شده در فهرست خرید گل محمدی قرار گرفته اند. البته که وضعیت برای جذب این دو بازیکن که با تیم هایشان قرارداد دارند چندان ساده به نظر نمی‌رسد، ولی به هر روی، حضور در پرسپولیس برای هر بازیکنی می‌تواند وسوسه کننده باشد.

در این میان، اما وضعیت پیمان بابایی جالب‌تر شده است؛ این بازیکن صفحه رسمی تراکتور را آنفالو کرده تا شایعه حضورش در پرسپولیس پررنگ‌تر شود؛ از طرفی عنوان شده، چون این مهاجم به میزانی که باید دریافت مالی از باشگاه تراکتور نداشته می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند و در همین نقل و انتقالات پیش روی راهی پرسپولیس شود. با این حال از تبریز خبر می‌رسد که پیمان بابایی به قدری دریافتی داشته که نتواند به این سادگی قراردادش را فسخ کند. از طرفی نزدیکان بابایی چنین ادعایی را رد و عنوان کرده اند این بازیکن می‌تواند کاملا قانونی قراردادش را یکطرفه فسخ کند.

تراکتور، اما با اشاره به قرارداد داشتن بابایی و مدارک مربوط به پرداخت مالی به این بازیکن، قصد دارد مانع از جدایی این مهاجم در همین زمستان جاری شود.

بیشتر بخوانید

علی چینی

علی چینی یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال است که اکنون در کادر فنی این تیم حضور دارد و اخیراً به دلیل بیماری و بستری شدن در بیمارستان به ترند گوگل تبدیل شده است.

علی چینی

چینی که سال گذشته به همراه علی لطیفی تا هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته اول در چوکا حضور داشت، در این فصل نیز با این چهره در رایکا کارش را آغاز کرده، ولی در روزهای اخیر به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده و حال مساعدی ندارد.

چینی سال گذشته نیز برای چند روز در بیمارستان بستری شد و پس از بهبود حال عمومی مرخص شد، ولی حالا شرایط جسمانی او بدتر نیز شده و آنطور که علی لطیفی در استوری اینستاگرامی خود عنوان کرده، با مشکلات خونی هم دست و پنجه نرم می‌کند.

بیشتر بخوانید

الهام فرهمند

الهام فرهمند بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و تیم ملی فوتبال زنان ایران است که به تازگی و به همراه تیم ملی فوتبال زنان ایران عازم مسابقات جام ملت های آسیا در هند شد.

ملی‌پوش ایران و دخترش سوژه عکاسان AFC

آنچه الهام فرهمند را به ترند گوگل تبدیل کرد و به صدر جست و جوها کشاند، نه بازی و کیفیت بازی های او بلکه حضور نوزاد شش ماهه اش به همراه کاروان تیم ملی است.

یکی از چالش‌های پیرامون تیم ملی فوتبال زنان، موضوع دعوت از الهام فرهمند بعد از دوری یک ساله از میادین به دلیل تولد فرزندش بود؛ او اما در بازگشت به میادین در لباس تیم ذوب‌آهن همه را غافلگیر کرد و عملکرد فنی خوبش باعث شد تا مریم ایراندوست هم نامش را در جمع اعضای دعوت شده به اردوی تیم ملی جای دهد.

بعد از نمایش‌های خوب در تیم ملی روز گذشته مشخص شد که فرهمند توانسته نظر نهایی ایراندوست را هم جلب کند و یکی از ۲۳ بازیکنی است که برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال زنان، حضور در جام ملت‌های آسیا را تجربه خواهد کرد؛ اما دغدغه و چالش فرهمند برای سفر به هند همراه با تیم ملی موضوع حضور دخترش بود.

آرنیکا که شش ماه است متولد شده، در اردو‌های اخیر تیم ملی در کنار مادرش بوده و الهام فرهمند نیز از مادرش کمک گرفته تا بتواند فرزندش را در زمان تمرینات تیم ملی نگهداری کند؛ با رایزنی‌های انجام شده، فرهمند مشکلی برای همراه داشتن فرزندش نخواهد داشت و AFC نیز با درخواست او موافقت کرده است.

 

بیشتر بخوانید

سحر زکریا

سحر زکریا یکی از بازیگران نه چندان معروف و محبوب تلویزیون ایران است که هر از چندگاهی با صحبت های عجیب و غریب در فضای مجازی به ترند گوگل تبدیل می شود و اینجا به نظر می رسد به همین مقدار پرداختن به او و موضوع ترند شدنش کفایت می کند.

                                                   تهمتی عجیب به سحر زکریا در رابطه با مهران مدیری!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سحر زکریا پرده از پشت پرده ها برداشت چرا ترند نشود؟
سحر زکریا یکی از بازیگران نه چندان معروف و محبوب تلویزیون ایران است....... با گفتن این جمله چه منظوری دارید؟...تخریب افراد به هر دلیلی درست نیست!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل