بازدید 19660

هدیه ویژه علی دایی به جوان معلول هوادار پرسپولیس

کد خبر: ۱۰۹۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ 16 January 2022

علی دایی اسطوره فوتبال ایران و آسیا یک جوان معلول تهرانی را به آرزویش رساند و با او در حضور والدینش دیدار کرد.

هدیه ویژه علی دایی به جوان معلول هوادار پرسپولیس

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین ایزدی جوان معلولی که سالهاست عاشق علی دایی است و رویای دیدار با شهریار فوتبال ایران را داشت، امروز در دفتر این اسطوره تیم ملی با وی دیدار کرد و عکس یادگاری گرفت.

در این دیدار، دایی با چهره ای خندان و با صمیمت این جوان معلول را ملاقات کرد و پیراهن شماره ۱۰ خود در تیم ملی فوتبال را امضا کرد و به او هدیه داد.

بهترین بازیکن سابق فوتبال آسیا و بهترین گلزن بازی‌های ملی فیفا که رکورد خود را در همین تابستان به رونالدوی پرتغالی تحویل داد، همواره در کارهای خیریه و امیدبخشی به هموطنان ، جوانان و بیماران هم میهنش پیش قدم شده است و به همین خاطر محبوبیت زیادی نزد مردم دارد.

هدیه ویژه علی دایی به جوان معلول هوادار پرسپولیس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
سپاس از شما که دل او را شاد کردید.
درود بر علی دایی/ پهلوان فوتبال ایران؛ هم اخلاق و منش ورزشکاری و هم بهترین گلزن تاریخ فوتبال
یاشاسین
خیلی مردی پهلوان
خدا نگهدارت باشد.
با سلام ... خدا هزار برابر به ثروتش اضافه کند . طول عمر به خود و خانواده اش اعطا بفر ماید سلامت و موفق باشی ...
باز هم درود بر شما
واقعا تکی علی آقا
آقای دایی کارت واقعا درست ای در ایران کسانی مثل دایی ایران گلستان میشد
دمت گرم پهلوان
دمت گرم
علی دایی اول برای خودش و دوم برای فوتبال ایران زحمت زیادی کشید . . . . به هر موفقیتی هم که دست پیدا کرده نوش جونش . . . . باید قدر این جور اشخاص رو دونست و ازشون حمایت معنوی کرد که توی جامعه موثر باشند . . . . موفق و پیروز باشی شهریار فوتبال ایران
دستشون درد نکنه، زحمت کشیدن ولی حس میکنم این قبیل کارها در نزد سلبریتی ها و افراد شناخته شده جامعه ما بسیار کم انجام میشود و جالب نیست. از طرف دیگر یکسری اشخاص که با عشق و حمایت مردم به جایگاه اجتماعی مناسبی میرسند فراموش میکنند تمام پشتوانه شان عشق مردمی بوده مثلاً همین آقای دایی و بسیاری فوتبالیست های دیگر اگر مردم به فوتبال علاقه ای نداشتند آیا به این جایگاه میرسدند؟ میشدند شخصی مانند قهرمان پینگ پنگ.. سنگ نوردی.. بدمینتون.. من با جناب آقای دایی در اردو قبل از جام جهانی 98 عکس یادگاری گرفتم که با اخم و اکراه کلا عکس نابود شده.. یا تو همون اردو بعد از تمرین تیم ملی آقای عابدزاده سوار بر بلیزر مشکی آن سالهای خود با هواداران علاقمند روبرو شد که جلویش را گرفتند تا پیاده شود و عکس بگیرند ولی ایشان با داد و فریاد و لحن زننده با هواداران خود برخورد کردند راه را باز کنند!!! یادتان نرود چگونه بزرگ و مشهور شدید.
از دایی همین انتظار هم میره اما ایکاش بجای دفتر کارش در خونه این جوون ملاقات میکرد ..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار