بازدید 5818

نفت آبادان با اعتصاب بازیکنان در آستانه حذف از جام حذفی

کد خبر: ۱۰۹۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 16 January 2022

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل پرداخت نشدن ۷ ماه از حقوق‌شان حاضر به سفر به خرم‌آباد برای دیدار با خیبر در جام حذفی نشدند.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که دو تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان باید از ساعت ۱۴ روز دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر هم قرار بگیرند، بازیکنان صنعت نفت حاضر به پرواز به لرستان نشدند و این تیم در آستانه انصراف از جام حذفی فوتبال ایران قرار دارد.

این اتفاق در حالی رخ داده که شاگردان علیرضا منصوریان، به دلیل اعتراض به ۷ ماه حقوق نگرفتن‌شان در این تیم این تصمیم را گرفتند و پس از هفته‌ها صحبت کردن در این مورد، تصمیم قاطع گرفتند. صبح امروز(یک‌شنبه) دو تن از اعضای هیات رییسه باشگاه صنعت نفت آبادان به هتل محل اسکان این تیم رفتند تا با بازیکنان صحبت کنند و وعده‌ای دیگر برای دریافت مطالبات‌شان بدهند اما این بار بازیکنان صنعت نفت زیر بار این موضوع نرفتند و حاضر به سفر به خرم‌آباد نشدند.

در حالی که صنعت نفت آبادان برای پرواز ساعت ۱۲ امروز تهران به خرم‌آباد، بلیت داشتند اما حاضر به سفر نشدند تا حالا برگزاری دیدار این تیم برابر خیبر در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار