بازدید 5231

آمار ضعیف پرسپولیس در نیمه اول؛ موتور دیزلی تیم یحیی!

تیم استقلال به عنوان حریف جدی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، در نیمه‌های اول عملکرد بهتری داشته و توانسته دو برابر پرسپولیس در ۴۵ دقیقه ابتدایی به پیروزی برسد.
کد خبر: ۱۰۹۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 16 January 2022

سرخپوشان تهرانی در آخرین بازی دور رفت خود مقابل فجر سپاسی جوان هم در نیمه دوم به پیروزی رسیدند و مثل اغلب بازی‌های این فصل در نیمه اول راه به‌جایی نبردند. دلیل این ضعف چیست؟

به گزارش تابناک ورزشی، تیم یحیی در ۱۵ بازی نیم‌فصل اول، ۱۱ بار نیمه اول را مساوی تمام کرد و به نوشته طرفداری تنها ۳ بار به عنوان تیم برنده راهی رختکن شده است. همین موضوع باعث شده هواداران پرسپولیس در لیگ جاری خلاف لیگ‌های گذشته در نیمه دوم فشار و استرس زیادی را برای بردن بازی تحمل کنند. جالب این که از ۲۱ گل این تیم در ۱۵ بازی قبلی، ۱۵ گل در نیمه دوم به ثمر رسیده و فقط ۶ گل در نیمه اول زده شده است.

این درحالی است که تیم استقلال به عنوان حریف جدی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم، در نیمه‌های اول عملکرد بهتری داشته و توانسته دو برابر پرسپولیس در ۴۵ دقیقه ابتدایی به پیروزی برسد.

از این رو به نظر می‌رسد یکی از برنامه‌های یحیی در نیم فصل کار کردن روی این مشکل بوده تا تمام اثرگذاری تیمش در گروی ۴۵ دقیقه دوم نباشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار