بازدید 12196

سامانه بارشی کی به پایتخت می‌رسد؟

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل وقت جمعه (۲۴ دی‌ماه) تا اواخر وقت شنبه (۲۵ دی‌ماه) بارش باران در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات استان مورد انتظار است.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱ 13 January 2022

 


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز آسمانی نیمه ابری و با نفوذ سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از اوایل وقت جمعه (۲۴ دی‌ماه) تا اواخر وقت شنبه (۲۵ دی‌ماه) بارش باران در نیمه جنوبی، بارش باران و برف در نواحی شمالی و بارش برف و کولاک در ارتفاعات مورد انتظار است. طی این مدت در بعضی ساعات مه و کاهش دید، گاهی وزش تندباد موقتی و رگبار و رعد و برق (با احتمال تگرگ) پیش‌بینی می‌شود.

همچنین به دلیل بارندگی متوسط تا شدید در بعضی ساعت‌ها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است. روز یکشنبه (۲۶ دی‌ماه) آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است از جمعه تا دوشنبه (۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه) کاهش محسوس دما (به طور میانگین بین ۶ تا ۹ درجه سلسیوس در سطح استان) و یخبندان شبانه سطح زمین در بیشتر نواحی به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۴ دی‌ماه) ابری و بارش باران گاهی رگبار باران و وزش باد با احتمال رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین برای شنبه (۲۵ دی‌ماه) ابری و بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان