بازدید 12816
۱

کرونا جان هنرمند چهره‌پرداز را هم گرفت

عوارض ناشی از کرونا، یکی دیگر از هنرمندان کشور را از ما گرفت. شهریار تیمورپور، از هنرمندان چهره‌پردازی، به دلیل نارسایی ریه، درگذشت.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 12 January 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، شهریار تیمورپور از طراحان پیشکسوت چهره‌پردازی تئاتر ایران و یکی از همکاران سابق واحد گریم مجموعه تئاتر شهر، عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۱ دی) بعد از مدت‌ها مبارزه با بیماری درگذشت.

براساس اعلام روابط‌عمومی مجموعه تئاتر شهر، این هنرمند پیشکسوت، طی ماه‌های گذشته به دلیل عوارض ناشی از ابتلا به کرونا تحت نظر تیم پزشکی بود و بارها از ناحیه ریه دچار نارسایی و اختلال شد.

زنده‌یاد تیمورپور سال ۱۳۳۸ در بجنورد به دنیا آمد. این هنرمند پس از طی دوران مقدماتی تحصیل، وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و مدرک کارشناسی نقاشی گرفت. او علاوه بر فعالیت در عرصه نقاشی به صورت حرفه‌ای در حوزه طراحی گریم و چهره‌پردازی نیز مهارت داشت و طی این سال‌ها علاوه بر حضور در مجموعه تئاتر شهر و تماشاخانه سنگلج، به عنوان گریمور در تلویزیون و سینما نیز کار می‌کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اگر این چینی ها هر چیزی را نمی خوردند، این بنده خدا و خیلی هایی دیگه احتمال زیاد الان زنده بودند و تا سال های سال پس از امروز
روانش شاد باد این عزیز، تسلیت به خانواده محترم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر