بازدید 7836
۳

خرید و فروش سهمیه بنزین ممنوع شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از ممنوعیت خرید و فروش سهمیه بنزین و نفتگاز کارت هوشمند سوخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 11 January 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، امروز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاعیه‌ای در خصوص ممنوعیت خرید و فروش سهمیه بنزین و نفتگاز کارت هوشمند سوخت صادر کرد.

در این اطلاعیه‌ آمده است:

"شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به اطلاع همه دارندگان کارت هوشمند سوخت اعم از بنزین و نفت‌گاز می‌رساند، بر اساس مواد (9) و (16) "ضوابط اختصاصی فرآورده‌های نفتی" منبعث از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، خرید و فروش فرآورده‌های نفتی یارانه‌ای (نرخ اول و دوم) از طریق سهمیه شخص دیگر مانند خرید و فروش از محل سهمیه کارت هوشمند سوخت وسائط نقلیه، ممنوع است.

در صورت احراز تخلف از سوی مراجع صالح رسیدگی، علاوه بر مسدودی کارت هوشمند سوخت، متخلف مشمول جریمه‌ای معادل دو تا چهار برابر ارزش فرآورده (به نرخ بین‌المللی ماه مربوطه) خواهد شد.

بر این اساس و با توجه به اطلاع‌رسانی به عمل آمده، اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده وسائط نقلیه می‌بایست به منظور پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی تمهیدات لازم را در حفظ، نگهداری و عدم واگذاری به غیر کارت هوشمند سوخت وسیله نقلیه به عمل آورده و مسئولیت هرگونه خرید یا فروش غیرقانونی سهمیه سوخت برعهده آنان خواهد بود."

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۳
به شما چه مربوطه؟ مملکت رو به گند کشیدین هرروز هم یه دستور جدید میدین. وضع مملکت رو درست کنین تا مردم مجبور نشن سهمیه بنزین بفروشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
تو مملکت ما همه چی به حضرات مربوطه به جز وظایفشون که اون هم همیشه تقصیر دولت قبلیه
بطور کلی باید تا تاریخ وجود داره به عقب برگردیم احتمالا همه مشکلات به دایناسورا برمیگرده چون هیچ دولتی هیچوقت مسئولیت هیچی رو به عهده نگرفته
این مسخره بازیا چیه
اولا که قاچاق سوخت با 60 لیتر سهمیه کارت یه نفر و چند نفر انجام نمیشه و از کجای دیگه بصورت دهها هزار لیتر انجام میشه نه با کارت سوخت
دوما یه سهمیه ای هست برای هر ماشین به شما ربطی نداره چه کاری میکنه باهاش کلا 60 لیتر نه میتونه خللی در بازار سوخت ایجاد کنه و نه میکنه
شما اصل کارو و فساد و قاچاق رو ول کردید چسبیدید به این یه ذره سهمیه سوخت که چی بشه و خواستید چیو ثابت کنید؟ که ضد فسادید؟
فساد سر نخش تو همون اداره جات عریض و طویل شماست نه تو یه کارت سوخت دست مردم
در ضمن مثلا قرار بود سهمیه رو به کد ملی ها بدید بعد ملت بتونن خرید و فروش کنند اینجوری که خودتون زدید غیر قانونیش کردید پس جریان چیه؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار