بازدید 5474
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که،

تغییر مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت در راه است

کد خبر: ۱۰۹۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 10 January 2022
اولین اقدام جدی در راستای تغییرات کلان مدیریتی در شرکت ارتباطات زیر ساخت آبان ماه سال جاری با انتصاب سه عضو جدید در هیئت مدیره این شرکت کلید خورد.

به گزارش تابناک، در این راستا، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در احکام جداگانه‌ای امیر محمدزاده لاجوردی و محمد جعفرپور را به عنوان عضو موظف و سیدمحمد رضوی زاده را به عنوان عضو غیرموظف هیئت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد.

اعضای جدید هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از متخصصان برتر شبکه‌های رایانه‌ای در کشور هستند و در زمینه طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت شبکه‌های ارتباطی در مقیاس ملی فعالیت کرده‌اند و ضمن عضویت در هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهش‌گاه‌های معتبر دارای چندین مقاله و رساله تخصصی در حوزه‌های مرتبط به ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات هستند.

با توجه به تغییر اکثریت هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک دامنه تغییرات به سطح مدیرعاملی رسیده و مدیرعامل جدید توسط هیئت مدیره انتخاب شود.

چه کسی مدیر عامل خواهد شد؟

در این میان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص گزینه‌های مدیرعاملی در شرکت ارتباطات زیرساخت به گوش می‌رسد که پررنگ‌ترین آن متعلق به روح‌الله نصیری از مدیران دولت تدبیر و امید است.

نصیری که در حال حاضر مدیریت کارخانجات مخابراتی ایران را برعهده دارد در سابقه خود معاونت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات را نیز داشته است.

وی که سال‌های آخر حضور محمد جواد آذری جهرمی در وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به مدیریت در شرکت کارخانجات مخابراتی ایران گمارده شد می‌تواند بار این تجربه مدیریتی را با خود به شرکت ارتباطات زیرساخت منتقل کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی