بازدید 9147

ارائه سرویس های متنوع رزرو هتل و بلیط هواپیما در فلای تودی (تکنولوژی)

در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی سرویس‌های متنوع رزرو هتل و بلیط هواپیما در فلای تودی بپردازیم.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 10 January 2022

فلای تودی همه چیز را برای خرید بلیط هواپیما آسان کرده است! از امکان خرید و رزرو آنلاین در هر کجای ایران و جهان گرفته تا به کارگیری ابزار مختلف برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما یا کم هزینه ترین قیمت رزرو هتل در مقصد شما، همه و همه در Flytoday.ir برای شما در نظر گرفته شده‌اند.

اما این بستر چگونه و با چه هدفی ایجاد شده؟ تکنولوژی فلای تودی برای ارائه بهترین خدمات سفر چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی سرویس‌های متنوع رزرو هتل و بلیط هواپیما در فلای تودی بپردازیم.

ارائه سرویس های متنوع رزرو هتل و بلیط هواپیما در فلای تودی (تکنولوژی)

نمودار قیمتی فلای تودی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که مسافران در هنگام برنامه‌ریزی برای سفر بسیار به آن توجه می‌کنند؛ هزینه‌های سفر است. در اینجا پیش فرض را بر این می‌گذاریم که قصد مسافر، سفر با هواپیما است. به همین دلیل، هزینه بالای سفرهای هوایی نسبت به سایر وسایل سفر باعث می‌شود تا قیمت بلیط هواپیما در زمان خرید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در اینجاست که نمودار قیمتی فلای تودی باعث پرداخت هزینه ای بسیار کمتر برای خرید بلیط هواپیما می‌شود. این نمودار، سرویس جدید فلای تودی است که خرید بلیط هواپیما با قیمت‌های پایین‌تر را برای تمامی مسافران ممکن می‌کند و باعث کاهش هزینه‌های سفر خواهد شد.

نمودار قیمتی فلای تودی، نموداری است که بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما با توجه به مبدا، مقصد و تاریخ مشخص شده به شما نشان می‌دهد. با استفاده از این نمودار می‌توانید از بیشترین، کمترین و متوسط قیمت بلیط در حوالی تاریخ انتخابی خود اطلاع پیدا کنید و با چشمانی باز خرید خود را انجام دهید.

نمودار قیمتی فلای تودی، چارتی است که بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما با توجه به مبدا، مقصد و تاریخ مشخص شده را متناسب با مقصد و زمان به مسافر نشان می‌دهد. مسافران با استفاده از این نمودار می‌توانند از بیشترین، کمترین و متوسط قیمت بلیط در حوالی تاریخ انتخابی خود اطلاع پیدا کنند.

مزیت استفاده از نمودار قیمتی فلای تودی این است که به مسافر کمک می‌کند تا هزینه بلیطش را در نهایت کاهش دهد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر عجله‌ای برای سفر ندارید و تاریخ سفرتان قابل تغییر است، حتما از سرویس فلای تودی برای کاهش هزینه بلیط خود استفاده کنید تا با مقایسه قیمت‌ها در روزهای مختلف، ارزان‌ترین بلیط موجود را خریداری کنید.

ارائه سرویس های متنوع رزرو هتل و بلیط هواپیما در فلای تودی (تکنولوژی)

برای استفاده از نمودار قیمت فلای تودی کار سختی ندارید. در سایت فلای تودی بر روی منوی پرواز کلیک کنید. در این بخش پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز شامل مبدا و مقصد، یکطرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، تاریخ پرواز، کلاس پروازی و تعداد نفرات، روی کلید جستجو بزنید.

در صفحه نتایج جستجو، فهرستی از پروازهای در دسترس و مطابق با اطلاعات وارد شده می‌بینید. در بالا و سمت راست لیست پروازها، روی دکمه نمودار قیمتی کلیک کنید تا نمودار مذکور برای شما به نمایش درآید. با دیدن نمودار می‌توانید بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را در حوالی تاریخ انتخابی خود ببینید و انتخاب بهتری برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان داشته باشید.

تقویم قیمتی فلای تودی

تقویم قیمتی فلای تودی یکی از ابزارهای تکنولوژیک و هوشمندانه‌‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی ارزانترین بلیط هواپیما را خریداری کنید.

برای استفاده از این تقویم می‌توانید در بالای صفحه جستجوی پرواز مقصد مورد نظرتان با استفاده از گزینه‌ای به نام تقویم قیمتی، تمامی پروازهای ارزان در حوالی تاریخ انتخابی‌تان نمایش داده می‌شود. با این کار می‌توانید به راحتی ارازنترین پرواز ممکن را خریداری نمایید.

علاوه بر تقویم قیمتی، نمایش قیمت‌ها و مشخص کردن آنها با دو رنگ سبز به معنای ارزان ترین و قرمز به معنای گرانترین قیمت در هنگام وارد کردن تاریخ مورد نظرتان برای پرواز، فیلتر قیمت، نمودار قیمتی و سیستم اطلاع از تغییر قیمت در فلای تودی، شما را زودتر به بلیط ارزان هواپیما خواهند رساند.

سیستم اطلاع از آخرین قیمت

ارائه سرویس های متنوع رزرو هتل و بلیط هواپیما در فلای تودی (تکنولوژی)

اگر بلیط هواپیما با قیمت مورد نظر خود را پیدا نکردید؛ اصلا دلسرد نشوید. حتی در این صورت هم می‌توانید روی خدمات فلای تودی حساب کنید. کافیست، تا ایمیل یا شماره تماس خود را وارد کنید و بعد به محض ارزان شدن بلیط هواپیما در مسیر مورد نظرتان، اطلاعیه آن به حساب شما ارسال خواهد شد.

رزرو ارزان ترین هتل از فلای تودی

با رزرو آنلاین هتل از فلای تودی از مزایای بسیاری بهره‌مند خواهید شد. با رزرو هتل از سایت فلای تودی می‌توانید به تمامی اطلاعات هتل شامل امکانات هتل، قوانین هتل، محل قرارگیری هتل در نقشه، فاصله هتل تا مراکز مهم شهر، میزان رضایتمندی میهمانان از هتل و عکس‌های هتل موردنظر دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه‌ای که فلای تودی برای کاربران خود در نظر می‌گیرد بهره‌مند شوید و مبلغ پرداختی رزرو هتل داخلی را به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری انجام دهید.

همچنین مطالعه آنلاین قوانین هتل به شما این امکان را می‌دهد تا اقامت بی دردسری را در هتل موردنظر خود تجربه کنید. علاوه بر این می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی برای رزرو هتل داخلی در تمامی مراحل سفر بهره‌مند شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست