بازدید 6485

بایرن مونیخ عثمان دمبله را بجای کینگزلی کومان می‌خواهد

کد خبر: ۱۰۹۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ 06 January 2022

به نظر می رسد که بین بایرن مونیخ و کینگزلی کومان برای تمدید قرارداد توافقی شکل نگیرد و حال باواریایی ها به دنبال جایگزین این بازیکن فرانسوی هستند. گویا عثمان دمبله که در تابستان بعدی بازیکن آزاد خواهد بود، گزینه مورد علاقه سران بایرن مونیخ است.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از اکیپ، اگر کینگزلی کومان در تابستان بایرن را ترک کند، عثمان دمبله گزینه اول بایرن مونیخ خواهد بود. باواریایی ها نمی خواهند تا باری دیگر سناریوی آلابا تکرار شود و در صورت عدم تمدید قرارداد کومان، او تابستان در لیست فروش بایرن مونیخ خواهد بود.

واحد نقل و انتقالات بایرن مونیخ، به ریاست مارکو نپه و با حمایت لوران بوسر، عثمان دمبله را زیر نظر دارد، دمبله آخرین هدف آن ها است. حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان نیز نیم نگاهی به رافینیا و کالوم هادسون اودوی دارند، اما عثمان دمبله به دلیل اینکه بازیکن آزاد خواهد بود اولویت اول باشگاه است. او می تواند قراردادی 3 یا 4 ساله با بایرن امضا کند. حمیدزیچ شیفته ویژگی های دمبله شده است و یولیان ناگلزمان نیز از سبک این بازیکن خوشش می آید.

در بایرن این اعتقاد وجود دارد که با کمک سایر بازیکنان فرانسوی می توان نظم و انظباط دمبله را بهبود بخشید. همچنین به لطف کادر پزشکی می توان تعداد مصدومیت های دمبله را مانند آسیب های مکرر عضلانی لوکاس هرناندز و کینگزلی کومان کاهش داد. با وجود اینکه 6 ماه از زمانی که رومنیگه باشگاه را ترک کرده است، می گذرد او در مورد عثمان دمبله با اولیور کان صحبت داشته است و از طرفداران جذب این بازیکن است. رومنیگه در سال 2016 سعی کرده بود او را از رن به خدمت بگیرد اما دمبله، بروسیا دورتموند را به دلیل دریافت زمان بیشتر بازی انتخاب کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار