بازدید 8440

ضرب و شتم کارشناس اورژانس قزوین توسط بیمار فراری

بیمار بابیان اینکه نیازی به گرفتن شرح‌حال و چک کردن علائم حیاتی نیست، به سمت کارشناس اورژانس حمله‌ور شده و شروع به ضرب و شتم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 05 January 2022

به گزارش تابناک، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در جریان مأموریت اورژانس، بیمار با جسمی سخت به‌صورت کارشناس اورژانس ضربه‌ای وارد می‌کند و سپس از آمبولانس پیاده شده و با ماشین شخصی خود متواری می‌شود، کارشناس اورژانس نیز به دلیل سرگیجه، کاهش سطح هوشیاری و خونریزی از ناحیه گوش بلافاصله با آمبولانس دیگری جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان رجایی منتقل می‌شود.

سهیل سلطانی با اعلام این خبر تصریح کرد: در مأموریت شب گذشته اورژانس، فردی به‌صورت حضوری به پایگاه آقابابا مراجعه کرده است، کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه آقابابا شرح‌حال را دریافت و بیمار را معاینه می‌کنند، فرد بیمار در حال معاینه شروع به ضرب و شتم کارشناسان پایگاه آقا بابا می‌کند.

وی افزود: کارشناسان پایگاه آقابابا هنگام گرفتن شرح‌حال، در حال بررسی آسیب‌های احتمالی بودند که با پرخاشگری بیمار مواجه می‌شوند، بیمار بابیان اینکه نیازی به گرفتن شرح‌حال و چک کردن علائم حیاتی نیست، به سمت کارشناس اورژانس حمله‌ور شده و شروع به ضرب و شتم می‌کند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اظهار کرد: بیمار با جسمی سخت به‌صورت کارشناس اورژانس ضربه‌ای وارد می‌کند و سپس از آمبولانس پیاده شده و با ماشین شخصی خود متواری می‌شود، کارشناس اورژانس نیز به دلیل سرگیجه، کاهش سطح هوشیاری و خونریزی از ناحیه گوش بلافاصله با آمبولانس دیگری جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان رجایی منتقل می‌شود.

بنابراعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، وی یادآور شد: بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف باجان و دل در کنار هم‌وطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهایی نیست و مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین این عمل را محکوم می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی