بازدید 8644
پس از نامگذاری یک مجتمع به نام حاج قاسم مطرح شد؛

روایتی از نقش سردار سلیمانی در اقتدار منطقه‌ای ایران

وی ادامه داد: در این مذاکرات علاوه بر بحث‌های موشکی، حقوق بشر و هسته‌ای، یکی از مهم ترین مباحث، موضوع منطقه‌‌ای و قدرت ایران است که در این اقتدار نقش سردار سلیمانی و یارانش مفهوم و مشهود است. بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت...
کد خبر: ۱۰۹۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 04 January 2022

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: با وجود همه دسیسه‌های غرب از ۲۲ بهمن ۵۷ تاکنون علیه انقلاب اسلامی اما این گفتمان و تفکر دودمان لیبرالیسم غربی را به آتش خواهد کشید.

سردار حاج محمد انگالی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در سالن همایش‌های پتروشیمی زاگرس عسلویه افزود: امروز یک مبارزه تمام عیار بین لیبرالیسم با اسلام در جریان است و حکومت اسلامی که با انقلاب اسلامی در ایران شکل گرفته صحنه زندگی را بر لیبرالیسم غرب تنگ کرده است.

وی بیان کرد: این جهان باید یا محل جولان لیبرالیسم و یا زمینه برای تبلور و رونق و گسترش اسلام باشد زیرا فلسفه وجودی لیبراسیم نابودی اسلام است و برای اینکه اسلام باشد، لیبرالیسم نیز باید مانند کمونیسم برچیده شود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: تنها گفتمان و اندیشه‌ای که در برابر استکبار ایستاد گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر و اندیشه امام است که با اسلام مجدد و آوردن آن به جامعه مبارزه بین حق و باطل شکل گرفته است.

وی همچنین افزود: در صحنه نبرد حق با باطل انسان‌هایی پاک باخته، مجاهد و ایثارگرانه در صحنه‌های مبارزه حضور پیدا و همه دار و ندار و خود را برای اسلام فدا کردند و با گفتمان انقلاب آرامش و امنیت استکبار و مستکبران را به هم ریختند. در صحنه نبرد حق با باطل ایران که در مقطعی نقطه آرامش آمریکا بود تبدیل به نقطه ثقل انقلاب و صدور آن به دیگر نقاط دنیا شده است.

انگالی ادامه داد: در جریان انقلاب اسلامی ایران دشمنان به یکباره متوجه شدند که شعله‌های آتشین انقلاب در عراق، یمن، بحرین فلسطین، لبنان، سوریه و آفریقا متبلور شده و همه داشته‌های آنها در حال سوختن است.

وی افزود: در این عرصه مبارزانی پیدا شدند که تاریخ هیچگاه به خود ندیده است زیرا این مبارزان صحنه‌های زیبایی مانند ایثارگری و عشق به شهادت را نشان دادند.

همرزم سردار شهید سلیمانی در وصف این سردار والامقام اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های این سردار مردمی رفاقت و صمیمیت با رزمندگان بود، زیرا شهید سلیمانی خیال می‌کرد از قافله شهدا جامانده است.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با تمام وجود به دنبال شهادت بود و هیچ مساله ای جز اینکه از دوستان شهیدش جا مانده برایش مهم نبود که در نهایت به شهادت به عنوان آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد.

انقلاب اسلامی دودمان لیبرالیسم غربی را به آتش خواهد کشید

انگالی افزود: امروز یکی از جنبه‌های عزت و قدرت ایران اسلامی مباحث منطقه‌ای است که در مذاکره غیرمستقیم با آمریکا از طریق اروپا نیز این موضوع از سوی غرب مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این مذاکرات علاوه بر بحث‌های موشکی، حقوق بشر و هسته‌ای، یکی از مهم ترین مباحث، موضوع منطقه‌‌ای و قدرت ایران است که در این اقتدار نقش سردار سلیمانی و یارانش مفهوم و مشهود است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه قدس همچنین تاکید کرد: بدون لحاظ ایران هیچ مساله‌ای در منطقه سامان نخواهد گرفت و این اقتدار و قدرت منطقه‌ای ایران است که با دست توانمند سردار سلیمانی شکل گرفت.

وی ادامه داد: تا قبل از ورود سردار سلیمانی به لبنان اسرایبل چهار جنگ بزرگ با اعراب داشتند ولی با ورود سردار سلیمانی بود که جنگ‌های آنان علیه لبنان و باریکه غزه دوره به دوره کوتاه‌تر شد تا جایی که در جنگ آخر آنها علیه غزه تنها ۲ روز بیشتر طول نکشید.

انگالی ادامه داد: در جریان برجام نیز وقتی دیدند نتوانسته هر چه در ایران است را از بین ببرند ترامپ به ناچار از برجام خارج شد.

وی گفت: اگر برد موشک‌های ایران به ۳۰۰ کیلومتر نیز کاهش یابد باز این دشمنی ها ادامه خواهد یافت زیرا در موضوع اصلی استکبار با ایران بحث‌های منطقه‌ای در عراق، لبنان سوریه و فعالیت هسته‌ای نیست بلکه بحث اسلام است.

همرزم سردار شهید سلیمانی همچنین گفت: امروز دشمن دو موضوع ایجاد یاس و نامیدی در بین مردم و ابراز ناتوانی و انکار توانمندی‌های ایران اسلامی را با جدیت دنبال می‌کند.

انقلاب اسلامی دودمان لیبرالیسم غربی را به آتش خواهد کشید

متین دیداری مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس نیز در حاشیه این مراسم گفت: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی متعلق به سیدشهدا است چراکه بانی این جمع شدن‌ها فردی است که همه لحظات عمر خود را وقف راه امام حسین و برافراشته شدن پرچم سید شهدا کردند.

وی افزود: این روزها همه به فرهنگ عاشورایی، حسینی و از خودگذشتگی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شوند که این همه از برکت‌های وجودی سردار سلیمانی است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس ادامه داد: غربی‌ها بدانند اگر آنها به ملکه و خانواده‌های پادشاهی افتخار می‌کنند در ایران اسلامی نیز به فردی از روستای دورافتاده و برخوردار از روحیه از جان گذشتگی و اخلاص عمل افتخار می‌کنند.

وی یادآور شد: خودسازی و اخلاص عمل سردار سلیمانی واهمه‌ای بزرگ در دل دشمن ایجاد کرده بود چراکه در وجودش هیچ‌گاه نیتی برای دستیابی به قدرت، کشورگشایی و پول نبود.

دیداری بیان کرد: منشا هر ظلمی برخاسته از هوای نفس و موارد این چنینی است اما این اخلاص عمل بود که سردار سلیمانی را به یک چهره پرقدرت بین‌المللی و بزرگ در جهان اسلام تبدیل کرد و این تفاوت بارز مکتب امام راحل، رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی با مکتب غرب و امپریالیسم است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه دشمن هیچگاه بدان فکر نکرد تداوم راه سردار شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی بود که شهادت این سردار مردمی نقطه عطفی برای ادامه این راه روشن شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی زاگرس گفت: امروز واهمه دشمن در این بُعد بسیار زیاد است که گرچه سردار سلیمانی حذف فیزیکی شد ولی این هیچ‌گاه منجر به حذف عقیدتی او نخواهد شد.

دیداری افزود: غربی‌ها اقدام به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی کردند، زیرا آنها که توان رقابت رودرو با سردار قاسم سلیمانی و ملت قهرمان ایران را نداشتند.

در حاشیه این مجموعه ورزشی مجتمع رفاهی شرکت پتروشیمی زاگرس به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار