بازدید 43978

افشاگری کیهان علیه خواننده لس‌آنجلسی

کد خبر: ۱۰۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۶ 19 July 2010
روزنامه کیهان در شماره امروز خود نوشت:

حبيب محبيان معروف به حبيب خواننده لس آنجلسي، قبل از انقلاب اسلامي در كاباره ها مي خواند، وي با وقوع انقلاب راهي آن سوي آبها شد و در فهرست كارتل هاي موسيقي لس آنجلسي كه اكثر مالكين آنها را صهيونيست هاي يهودي و بهائيان تشكيل مي دهند، قرار گرفت.

حبيب مخصوصاً در دوران جنگ تحميلي در آمريكا با ساخت آهنگ هايي چون بزن بارون، من و تو، خسته ام و... عليه نظام نوپاي اسلامي و مردم غيور آن اقدام به شيطنت و جوسازي نمود.

حبيب طي 3 دهه اقامت در آمريكا در همكاري با كمپاني هاي موسيقي لس آنجلسي با ساخت آهنگ ها و موزيك ويدئوهاي مبتذل و غيراخلاقي و انتشار آن از طريق شبكه هاي ماهواره اي مبتذل و وقيحي چون طپش، عفت و اخلاق عمومي مردم نجيب ايران را جريحه دار نمود و با برگزاري كنسرتهاي رقص و آواز در كنار ساير خوانندگان بدنام در ترويج ابتذال در بين ايرانيان مقيم خارج و داخل كوشيد.

و حالا در شرايطي كه موسيقي لس آنجلسي چند سالي است رو به افول گذاشته و در آن جايي براي مانور حبيب نيست، هوس برگشتن به ايران نموده است. نگاهي به ميزان استقبال ايرانيان مقيم خارج از كشور علي الخصوص ايرانيان مقيم آمريكا از كنسرتهاي مبتذل موسيقي خوانندگان لس آنجلسي گواه ركود در موسيقي لس آنجلسي و صندلي هاي فراوان خالي در هنگام اجراي برنامه هاي رقص و آواز توسط خوانندگان لس آنجلسي دارد به عبارتي خوانندگان لس آنجلسي به آخر خط رسيده اند.

در عين حال موسيقي داخل ايران تحت لواي جمهوري اسلامي با استعدادها و ستاره هاي جديد خود هر روز پرفروغ تر ظاهر مي شود.

حال در عصر ركود موسيقي لس آنجلسي، وضعيت حبيب در اين موسيقي به مراتب وخيم تر است. تا حدي كه شنيده ها حاكي از آن است كه طي چند سال گذشته هيچ كنسرت گذاري در لس آنجلس حاضر به برنامه گذاري براي وي نشده است.

اكنون اين مبتذل خوان كه در لس آنجلس به آخر خط رسيده و آنجا ديگر كسي تره هم برايش خرد نمي كند، با آقاي مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور محترم ملاقات مي كند و متعاقباً با تحميل از بيرون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي موظف به بررسي صدور مجوز آلبوم و كنسرت براي وي شده است.

حبيب و اطرافيانش براي كاهش حساسيت هم، مصاحبه اي ترتيب مي دهند و وي اعلام مي كند دليل آمدنش بعد از 30 سال به كشور اين است كه دلش براي كشور و مردم با عاطفه ايران تنگ شده! و با وقاحت اعلام كند يكي از دلايل ورودش به ايران تهاجم بي منطق و مبتذل به فرهنگ و به ويژه موسيقي ايراني مي باشد! جل الخالق! كار به كجا رسيده خواننده لس آنجلسي جيگرش براي فرهنگ ايران كباب شده است!

او در اين مصاحبه اعلام مي دارد كه آثارش ساختارشكن نيست! ظاهراً خوانندگي ترانه هاي مبتذل توأم با رقص زنان نيمه برهنه در موزيك ويدئو حبيب، حالا عين ساختار شده است و يا در آهنگ هايي كه وي ترانه سياسي عليه كشور و نظام مي خوانده عين هنجار است!

او در اين مصاحبه ساخت ويدئوموزيك هاي مبتذلش را به گردن طرف قراردادش مي اندازد و مي گويد اينجانب در آن نقشي نداشتم! و حتماً اين خواننده وقتي آنجا مي خوانده زبانش نيز توسط طرف قراردادش به حركت درمي آمده است!

آيا مسئولين فرهنگي بنا است در عرصه خطير فرهنگ، سياستهاي شكست خورده دوم خرداديها را پيش بگيرند و با احياي بقاياي هنر مبتذل رژيم منحوس پهلوي، چهره هاي پوسيده آن زمان را احيا كنند و به ارزشهاي اسلامي پشت پا بزنند. آيا بنا است نادانسته با اين حركتها موسيقي ما به سمت ابتذال رانده شود. آيا تصميم گرفته شده مسئولين فرهنگي خود را به ساده لوحي بزنند و فريب صحبت هاي اين خواننده لس آنجلسي را بخورند و اجازه دهند عرصه براي عرض اندام چهره هاي موسيقي مبتذل لس آنجلسي فراهم گردد.

از اين خواننده لس آنجلسي و امثال او انتظاري بيش از اين نيست، انتظار از مسئولين علي الخصوص مسئولين امنيتي و فرهنگي است كه اجازه قبح شكني و ناديده انگاشتن خطوط قرمز و زيرپا گذاشتن هنجارهاي اسلامي و ورود ابتذال به عرصه هنر را ندهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۰
بازم اين رحيم مشايي.... آخرش يه كاري دست ما ميده...
ای بابا گیر دادیدن به این بدبخت فلک زده
الان موسیقی هایی که در حال حاضر در کشور مجوز پخش و اجرا می گیره روی تمام لس آنجلسی ها رو سفید کرده . من این بد بخت رو تایید نمی کنم ولی خدا وکیلی این بنده خدا در مقابل بعضی از این خواننده های پاپ وطنی پیغمبره!
آقا توبه کرده!!! لطفا در مورد جوانی خودتان هم کمی صحبت کنید!! اگر کسی پشیمان شده چطوری باید به مملکت خودش برگردد! برای ما ننگ است که یک هموطن ایرانی می تواند در خارج از کشورش زندگی کند اما در داخل نه!!! سخت نگیر!!!
بابا بی خیال. خدا هم به بنده اش راه برگشت میده.شما که بنده خدایید.
خدا را شكر كه اين دو خرداديها وجود دارند وگرنه كيهان و امثالهم چه چيزي براي گفتن داشتن
داداش شما اجازه برگزاری کنسرت رو بدین، حین برگزاری کارشکنی هم نکنید اونوقت شاهد خواهیم بود که مردم چه انتخابی خواهند کرد.
براي وزارت فرهنگ بايد اظهار تاسف كرد.اگر دوران صفار بود غير ممكن بود موافقت كند.
من هیچ حمایتی از این خواننده نمی کنم , ولی ای کاش یاد بگیریم منطقی و بی طرفانه قضاوت کنیم .
اگر نویسنده خود گوش داده باشد وبا دوگوش خودش شنیده باشد میتواند به دادگاه برود وشکایت کند والا چرا به افراد تهمت وافترا میزنیم دوماچه ایرادی شاید توبه کرده باشد سوما به شما چه ربطی دارد که در کیهان چه نوشته شده!
با سلام--سرانجام ما متوجه نشدیم ملاک.حال افراد است یا گذشته آنها .ظاهرا هر کدام که به نفع مفسر باشد ملاک تشخیص است.
استغفرالله نکنه خدایی نکرده مقاله نویسهای روزنامه کیهان هم زبان لال کانالهای مبتذل ماهواره ای نگاه می کنند که می دانند در موزیک ویدئو های این خواننده زنان نیمه عریان می رقصند !!
حبیب جان ! اینها صحبتهای کیهان است زیاد جدی نگیر...
به وطن خوش آمدی
تابناک تو رو خدا این سایت قشنگ رو با این مزخرفات کیهان خرابش نکن بابا کیهان رو بیخیال.......ولش کن اینا رو.........
خواننده لوس آنجلسی در آنجا معنی دارد نه اینجا ، در واقع در اینجا کار ایشان هیچ لطفی ندارد که هیج ، مگر میشود ما خود هزاران شهید را با یک پاپتی عوض کنیم!!!
آقای شریعتمداری اگه ایشان از گذشته خود توبه و اظهار ندامت کند شما چی می گی!!!!!
شايد نظر كيهان از پرفروغ تر شدن هر روزه موسيقي داخل ايران تحت لواي جمهوري اسلامي توسط استعدادها و ستاره هاي جديد خود! همان خوانندگان زيرزميني است كه گاهي عرق پيشوني آدم رو در ميارن! و همچنين تعطيل كردن كنسرت سراج. ان شاءالله كه نيت كيهان طلب خير براي مردم و كشور اسلامي و رضايت خداوند است.
به به میبینیم که آقای شریعتمداری پایه ثابت خوانندگان لسانجلسیه و خیلی ام پیگیر بوده! اطلاعاتش منو کشته!
ببینم!! این کیهان کلا به جز پرونده سازی و افشاگری کار دیگری هم بلد است؟؟
خودشون از حرفاشون خندشون نمیگیره
من که به گریه افتاده با این حرفای کیهان
آخه اینا چیه که مینویسی تابناک
اگه می خواستیم بخونیم که میرفتیم توی همون سایتشون میخوندیم!!
اون مال گذشته اش است الان هم آیا همون آدمه!
شاه میبخشه /شاقلی نمی بخشه؟؟؟؟؟؟
پس توبه الکیه دیگه!!!!!
بد نیست بدیم آقای شریعتمداری اعدامش کنه دلش خنک بشه.
ملاك هر وقت كيهان حال ميكنۀ افراد است
حضرات نظریه دهنده توجه داشته باشند که : توبه را خدا قبول کند انشاءالله_ درب وطن برای اهل وطن باز و گشاده است قدم روی چشم_ مبلغان ضد وطن هم بایستی تاوان جرم خود را طبق قانون ج.ا.ا بدهند بعد از پایان آن به زندگی روزمره خود مشغول شوند و اگر قصد فعالیتی در این کشور دارند بر اساس قوانین مصوب فعالیت کنند.
آقای مشایی هم تکلیفش معلوم است رد سرازیری افتاده که زمین خوردنش وامصیبتهاست
خدا به حق علي آبروي همه شما كه با آبروي يك انسان بازي مي كنيد رو بريزه و گذشته همتون رو برملا كنه . يك كم فكر كنيد ببينيد تو اين دنيا شما چه گناههاي بزرگ و كوچيكي كه نكرديد و خداوند هميشه ستار العيوب بوده ولي ما بندگان خدا مثل گرگ همديگرو مي دريم . خدا به شما رحم كنه و تو همين دنيا رو سياه بشيد . انشاالله .
بابا حر توبه کرد امام حسین (ع) بخشید شما کجای کارید
خب براي اثبات حرفشان كه از اين كنسرتها استقبال نمي شود يكبار مجوز بدهند و ميزان استقبال را ببينند.
خب براي اثبات حرفشان كه از اين كنسرتها استقبال نمي شود يكبار مجوز بدهند و ميزان استقبال را ببينند.
ما که نفهمیدیم ملاک حال افراد است یا تشخیص شریعتمداری و ...
بالاخره ملاک چیست؟؟ حال فعلی یا گذشته افراد ؟ دم حبیب گرم
اين افشاگري نيست اين غيبت است تهمت است ريختن آبروي يك انسان ديگه است واقعا متاسفم كه ايراني ام!!!!!
آقای شریعتمداری 35 سال پیش کجا بودی ؟
یک بسیجی:

بنده که موزیک ویدئوهای این آقای محبیان را ندیده ام.ولی نویسنده حتماً دیده است که درباره آنها می نویسد.

فقط یک سوال از نویسنده می ماند:
خود شما بادیدن رقص این زنان نیمه برهنه و الخ (آنچنان که توصیف کرده اید) مرتکب گناه نشده اید؟

اگر نشده اید پس دیگرانی هم که دیده اند یحتمل گناه نکرده اند.

اگر هم مرتکب گناه شده اید که رطب خورده کی منع رطب کند؟!!
آقای شریعت مداری چند گرفتن که اینطوری بنویسن من نمیدونم؟؟؟؟
کلی خندیدم...!
مگه ملاک حاااااااااااااااااااال افراد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار