بازدید 7412
۱

کشف 5/ 6 میلیارد تومان داروی کمیاب

کد خبر: ۱۰۹۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵ 02 January 2022

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف دو انبار بزرگ احتکار دارو با بیش از ۱۰۰ میلیون قلم انواع دارو در خیابان پاسداران خبر داد.

به گزارش ایران، سرهنگ پیام کاویانی با اشاره به کشف این دو انبار احتکار دارو به تشریح جزئیات عملیات مأموران پلیس در این حوزه پرداخت و گفت:‌ مدتی قبل خبری مبنی بر دپو و نگهداری تعداد قابل توجهی داروی کمیاب و خاص در اختیار پلیس امنیت قرار گرفته و در جریان آن مأموران این پلیس بررسی‌های اولیه برای راستی آزمایی از صحت آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه صحت گزارش دریافتی از سوی مأموران تأیید شد، اظهارکرد: با هماهنگی مقام قضایی و کسب مجوزهای لازم برای انجام عملیات مأموران پلیس امنیت در عملیاتی همزمان به این دو انبار رفته و بیش از ۱۰۰ میلیون عدد داروی کمیاب و خاص را که برخی از آنها اخیراً با افزایش چندبرابری قیمت در بازار نیز روبه‌رو شده‌ بودند، کشف و ضبط کردند که کارشناسان ارزش ریالی این اقلام را دست‌کم ۶۵ میلیارد ریال اعلام کردند.وی درباره شیوه تهیه و احتکار این داروها نیزگفت:‌ در تحقیقات اولیه مشخص شد که با تهیه فاکتورهای جعلی اقدام به تهیه دارو و احتکار آن کرده‌اند که البته تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه مالکان هر دو انبار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفت:‌ تحقیقات و بازجویی از این افراد برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این پرونده در دستور کار قرار دارد. همچنین محل مذکور نیز پلمب شده و داروها به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صاحب این داروها را باید فوری در ملا عام تکه تکه کرد ......................
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار