بازدید 5227

بارش برف و باران در تهران از فردا شب

کد خبر: ۱۰۹۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 16 December 2021

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، در استان تهران برای امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ آذر) آسمان صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود و از اواخر وقت فردا (۲۶ آذر) تا یکشنبه (۲۸ آذر) بارش باران و برای ارتفاعات به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز و فردا(۲۵ و ۲۶ آذر) آسمان صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر جمعه (۲۶ آذرماه) به‌تدریج افزایش ابر، از اواخر وقت روز جمعه (۲۶ آذر) تا روز یکشنبه (۲۸ آذر) بارش باران و برای ارتفاعات به صورت برف همراه با مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش‌ها در روز شنبه (۲۷ آذر) است و برای روز یکشنبه (۲۸ آذر) آسمانی نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. برای روز دوشنبه (۲۹ آذر) وزش باد ملایم و در اواخر وقت بارش برف برای ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه در ۲۴ ساعت گذشته دمای ۶- را ثبت کرد و سردترین نقطه تهران بود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۶ آذر ماه) نیمه‌ابری بتدریج ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی ‌روز شنبه (۲۷ آذر) ابری همراه با بارش باران با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان