بازدید 7976
جانشین علی نژاد حتما رئیس فدراسیون بوده باشد!!

داورزنی برای سجادی و انتخاب معاونش تعیین تکلیف کرد!

کد خبر: ۱۰۹۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 13 December 2021

معاون سابق وزارت ورزش و جوانان در دولت حسن روحانی، برای حمید سجادی در مورد انتخاب معاون جدید قهرمانی این وزارتخانه تعیین تکلیف کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، داورزنی در خصوص استعفای مهدی علی‌نژاد از معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش تصریح کرد: به علی‌نژاد بابت زحماتی که در این ۲ سال متقبل شد خداقوت می‌گویم. دوره مسئولیت علی‌نژاد مصادف شد با کرونا و در چنین شرایطی وی توانست به وظایفش عمل کند.

رئیس فدراسیون والیبال درباره اینکه شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی سراغ این فدراسیون آمده یا خیر، گفت: فعلا که نیامده؛ اما امیدوارم روزی برسد که شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. در حال حاضر شرکت توسعه شرایط را برای فدراسیون‌ها سخت کرده و باید قوانینی ایجاد شود که این شرکت تغییر ساختار بدهد.

داورزنی در مورد اینکه معاون آینده ورزش قهرمانی وزارت ورزش باید دارای چه شاخصه‌هایی باشد، عنوان کرد: جنس معاون ورزش قهرمانی باید ورزشی باشد و از همه مهمتر سابقه ریاست فدراسیون‌ها را داشته باشد تا مشکلاتی که روسای فدراسیون‌ها اعم از اعزام‌ها، بودجه و ... با آنها درگیر هستند را لمس کرده باشد. باید فردی انتخاب شود که روسای فدراسیون‌ها مجبور نباشند او را توجیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار