بازدید 37007
فوتو نیوز

شریعتمداری: در بستن تنگه هرمز به روی آمریکا تردید نکنید که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند/ ذوالنوری: به آتش‌زدن برجام در صحن مجلس افتخار می‌کنم، چون پاسخ درستی به پاره کردن برجام توسط ترامپ بود

ذوالنور: ترامپ قبل از انتخابات تاکید کرد، برجام را پاره می‌کنم و رهبری فرمود، اگر شما برجام را پاره کنید، ما آن را آتش خواهیم زد. ترامپ برجام را پاره کرد و بنده نیز به درستی بر اساس موضع جمهوری اسلامی ایران ـ که در بیان قاطع رهبری جاری شد ـ برجام را در صحن مجلس دهم آتش زدم و به این کارم نیز افتخار می‌کنم. باید عکس‌العمل درست و بموقع در برابر دشمن نشان داد. امروز نیز برجام باید احیا شود، چون ما هرچه داشتیم، دادیم و یک چک از آنها گرفتیم. برای تحقق حقوق ملت ایران این چک باید نقد شود و همه تحریم‌ها کنار رود.
کد خبر: ۱۰۹۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 08 December 2021
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۴۶
پیش بسوی جنگ با امریکا به فرماندهی حسین شریعتمداری . فقط با این شرط که حسین جون خودت اول از همه ایثار کنی و بروی جلو و اگر مینی بود بپری روش .
حاج حسین مال این حرفها نیستی.مردم هم پشت سر تو و همفکرانت نیستن.ا
جناب آقای شریعتمداری، لطفا اگر طرح و نکته ای سازنده ندارید حداقل سکوت پیشه کنید.
ذوالنور پس چرا یک لشگر آدم راهی وین کرده آید پس چرا مدام بین روسیه و چین در رفت آمدید باید ببینی خواست ملت چیست مذاکره مستقیم وعلنی با آمریکا آری یا نه این یعنی قانون اسلام.
شما که برجام را آتش زدید جرات نشان دادن فیش های حقوقی خود به مردم را دارید ؟؟؟؟؟؟؟؟
چیزی بنام مهاجرت نداریم
همه در حال فرار هستند.

تاسف بر شما .
افزایش قیمت خودرو ثابت کرد اقتصاد داره ونزوئلایی میشه .
روزنامه باطله خریداریم.
ترجیحا کیهان .
مگه تحریم ها فرصت نبود ؟
چرا اینهمه التماس برای احیای برجام ؟
آقای ذوالنوری به افزایش قیمت دلار از 3200 تومن به 32000 چی باز هم افتخارمیکنید؟
۴۰ نفر فرستادید اروپا که دست پر برگردند
هنوز برنگشتن تحریم های جدید اعمال شد

خدا قوت .
خسته نباشید
کسی به حرفهای شریعتمداری اهمیت نمیده
این شریعتمداری به دنبال جلب توجه و جذب فالووره .
با سلام
آقای شریعتمداری نمی دونم روزنامه نگار است فرمانده نظامی است کارشناس نظامی نمی دانم . وآنقدر که از اسلام می دانم در این مواقع نباید ما آغاز گر باشیم
چگونه است که یک سردار در خصوص سد سازی و محیط زیست اظهار نظر می کند هرکس باید بکار خودش برسد
دیپلمات سابق ایران با بیان اینکه چین و روسیه این ملاحظات را دارند و نباید تصور کرد که تحت هر شرایطی از ایران حمایت خواهند کرد، گفت: «برای ایران، روسیه و چین مهمترین کشورها هستند، اما برای این دو قدرت جهانی، ایران، بازیگری است مثل بازیگران دیگری چون عربستان، امارات، اسرائیل و ... که با آنها روابط بسیار نزدیکی دارند.»

وی افزود: «هیچگاه نباید فراموش کنیم که چین و روسیه طی 4 سال تا سال 1389به همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران رای مثبت دادند. اگر چه اکنون روابط چین و روسیه با آمریکا در حد آن دوره نیست، اما سیاست آن دو در مورد ایران تفاوتی اساسی نکرده است.»
همشون یه عده مرفه بی دردن که نفسشون از جای گرم درمیاد. این شعارها رو هم میدن که پست و مقام بالاتری بگیرن. اصلا هم فکر مردمی که دارن زیر فشار زندگی له میشن نیستن.
ذوالنور برجام رو آتش مي زنه و شريعتمداري هم تنگه هرمز رو مي بنده ، هزينه هاش رو هم ملت ايران ميدن !!! اين جماعت چوب پنبه روي آب هستن و در اثر حركات و تصميم هاي پوپوليستي هر بلايي سر مملكت بياد ،اينا زندگي شون بهتر ميشه و بدتر نميشه ، تحريم ها شديد تر ميشن و كام كاسبان تحريم هم شيرين تر .
این ایران خودرو و سایپا یک بار بدون مجوز قیمتو بالا میبرن یکبار با مجوز . داستان چیه
دوباره برجام را آتش بزنید خب
دو امتیاز برای شما
درنگ نکن برو ببنذ چرا دنبال جنگ و دربدری هستین چرا نمی‌روید راه باز و تنگه هم باز
ذوالنور جان!اتش زدن برجام یعنی خروج از برجام‌ نه این که تو لگن یک تکه کاغذ رو اتش بزنی. ما رو گرفتی؟
کاش این پیشنهاد شریعتنداری اجرا می شد و تنگه هرمز بسته می شد
برادر شریعتمداری می دانم آمریکایی نیستی ولی به نفع آنها حرف نزن . نتیجه بهار عربی چه شد . تعطیل خط لوله به اروپا از مسیر ایران ، عراق سوریه و سرانجام لیبی . حالا فرض کن تنگه هرمز را بستیم . مرد مومن غذای مردم ما از آنجا می گذرد . نفت گران می شود خوب آدم حسابی کاری برای آنها دارد آنور تنگه نفتشتان را صادر کنند . با این کار نان داخل سفره پیمانکاران لوله کش آمریکایی می گذاری . از آنطرف هم آمریکا نفتش را به چندین برابر می فروشد . قبل از حرف زدن با وزیر امورخارجه یک صحبتی بکن تا حقایق را برایت بگوید .
حسین شریعتمداری انگار هنوز در 40-50 سال پیش به سر میبره و نمیدونه که دیگه تنگه هرمز مثل سابق اهمیت آنچنانی نداره! امارات که کلا خط لوله کشیده که به تنگه هرمز نیاز نداشته باشه! و خیلی اوضاع خراب بشه کشورهای دیگه عربی هم میتونن از این خط استفاده کنن! ضمن اینکه الان دیگه دنیا به سمت انرژی خورشیدی و کلا انرژی های پاک داره سوق پیدا میکنه و اون نفتی که این سالها فرصت داشتین باهاش کشور رو بسازین و زیرساخت ها رو به روز کنین داره بی اهمیت میشه در دنیا!!
چرا امثال حسین شریعت مداری هیچوقت حاضر نیستند در صحنه عمل و دفاع از به اصطلاح اعتقادات و باورهایشان ظاهر شوند؟ چرا حسین شریعتمداری برای دفاع از حرم به سوریه نرفت؟
باید یکی بررسی کنه این اقای شریعتمداری چقدر میگیره برای این پست های غیر منطقی !
مگه تنگه هرمز مال ما هست ؟؟؟ مگه دنیا میزاره با اینکار راهزنی دریایی کنیم ؟؟؟
بله طبیعیه که به آتش زدنت افتخار کنی چون اینکار برای تو نون و آب داره. برای مردم بدبخت چی؟ شکم سیر خبر از شکم گرسنه ندارد.
برو آقا برو بسه دیگه اینفدر شعار الکی ندید، تنگه هرمز ببندیم .باشه.
فعلا برید اونایی که توقیف کرده رو پس بگیرید ، چقدر حرف الکی میزنید آخه. این وضعو واسه مملکت درست کردید ،
به غیر از مرغ دولتی دیگه چه چیز دولتی دارید؟ شغل دولتی هم دارید؟ ماشین دولتی چی؟ مدرسه دولتی، نان و گوشت دولتی، برنج دولتی؟ لباس دولتی چه؟ با فقط مرغ دولتی که نمیشود زندگی کرد.
آقای شریعتمداری تو جای گرم و گرم نشسته ونمیداند کلیه آبراهها وتنگه ها قوانین بین المللی خاص خود را دارد و وبستن آن یعنی اعلام جنگ به تمام دنیا همان بهتر که به کار بی ثمر وتفرقه انداز اداره کیهان بی خواننده ادامه دهد
اقای کیهان درمورد قیمت خودرو صحبت کنه
پیمانکار ساخت سد البته باید هم از ساخت دفاع کند.
کلید در دوزخ است آن نماز که در چشم مردم گزاری و...............................
جناب ذوالنوری کاش ترامپ هم مثل شما که دوتا برگه رو از رو میزتون برداشتن آتیش زدین دوتا کاغذ A4رو پاره میکرد. جناب همه کاره کمیسیون امنیت ملی یعنی نمیدونستین پاره کردن برجام توسط ترامپ یعنی خارج شدن آمریکا از توافق و اعمال تحریم‌های جدید؟؟ عجب پاسخ سختی بهش دادین و گوشای مردم برای شنیدن افاضات شما کاملا مخملی،
شریعتمداری و ذوالنور باید برن خط مقدم اگر جنگ بشه چون اینها مسوولند
آقای ذوالنوری مثلا وامت دیر شده جریمه گرفته صاحب خونه اجارتو برده بالا چکت برگشت خورده جلو زن وبچه ات شرمنده ای از نداری مشکلی نداری حالا گور بابای ملت به درک که ندارن خواستن مثل من ذوالنور بیان تومجلس برن مشکل خود شون
ذوالنوری جواب پیراهن رو که پوشیدی وبه مردم وطنت ظلم میکنی را چگونه در برابر پروردگار میدهی؟لطفا جواب پروردگار رو در همین سایت خبرب بنویس ببینیم چی میخوای به پروردگاربگی
حسین خان! خواهشاً از جان مردم مایه نذار . مگه تو سخنگوی مردمی ؟!
همانطور که احتمال حمله نظامی آمریکا به ایران بسیار کمه، احتمال بستن تنگه هرمز هم کمه. اینها بیشتر رجزخوانی است. البته به فرض حمله نظامی آمریکا، بستن تنگه هرمز هم مطرحه.
اگه میتونستید ببندید خیلی وقت پیش بسته بودید
بازم 1000تا تیراز من هستم واستید
آخه چگونه چیزی رو که آتش زدی میخوای دوباره احیا کنی .؟!!
اینکارا فقط از نمایندگان مجلس انقلابی برمیاد .
ایول شریعت،اگه عرضه ندارین تنگه هرمز رو به روی آمریکا ببندید،زنگ بزنید خودم
شماآنقدربیسوادیدوبه خاطراین بیسوادی سیاسی واجتماعی وعملکرد غلطتان مملکت رابه گداخانه شبیه نموده اید
باز هم سخنان نسنجیده و بی ارزش از حسین آقا
حرفهای اقای شریعتمداری جدی نگیرید او؟هر چند وقت از این حرفها می زند...او نمی داند اصلا اندازه تنگه چقدر است،و گذرگاه بین المللی یعنی چه؟!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر