بازدید 235067
۴

انواع شلوار جین را با چه لباس هایی ست کنید؟

امروزه اما شلوار جین جای خود را در میان پوشاک باز کرده‌است و دنیای فشن و مد هر ساله کالکشن‌ها و ست‌های جذابی را با این لباس‌ها ارائه می‌کند. پس برای ست کردن شلوار و لباس‌تان این مقاله را از دست ندهید.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 08 December 2021

مهم ترین نکته در انتخاب یک شلوار جین این است که سایزی را انتخاب کنید که متناسب فرم بدن‌تان باشد. گام مهم بعدی انتخاب لباسی برای زیباتر شدن استایل‌تان با شلوار جین است. شلوار جین لیاقتی بیش از ست شدن با تیشرت‌های ساده در مواقع ضرور را دارد، پیشنهاد ما این است که سراغ تاپ زنانه یا بلوز بروید. عموما شلوارهای جین را از رنگ‌های تیره انتخاب می‌کنند، رنگ‌های که خنثی هستند در این حالت سراغ رنگ‌های متضاد برای بالا پوش‌تان بروید و از رنگ‌های روشن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که شلوارتان بهتر دیده شود و یک ترکیب ایده‌آل را تجربه می‌کنید.

انواع شلوار جین را با چه لباس هایی ست کنید؟

به خاطر یک مشت طلا؛ شلوار جین سوغات معدن طلا

در روزگاری نه چندان دور و بر اساس مستندات غیر علمی برآورد شده‌ بود که در کمد لباس هر آمریکایی بالای 18 سال به طور میانگین هفت شلوار جین وجود دارد. سال‌ها پیش برای کار در معادن طلا از لباس‌هایی از جنس جین استفاده می شد تا "جیکوب دیویس" خیاطی چیره دست که برای اولین بار در تولید شلوار از پارچه جین استفاده کرد. حالا اگر کسی بگوید که تجارت این سبک لباس‌ها در ایالات متحده به بیش از 20 میلیارد دلار در سال می‌رسد، جای شگفتی و تعجب دارد.

نیمه رسمی اما جذاب با شلوار جین زنانه

فوت کوزه گری برای استفاده از شلوار جین در استایل زنانه استفاده از شومیز است. پیشنهاد می‌کنیم که سراغ شومیزهای راه راه و غیرساده بروید اما اگر شومیز ساده انتخاب شماست در انتخاب رنگ سفید تعلل نکنید چون ساده همیشه زیباست. برای زیباتر شدن بهتر است بخشی از شومیزتان داخل و بخشی روی شلوارتان باشد. برای ست کردن شلوار جین زنانه با شومیز، دست‌تان در انتخاب طرح و رنگ باز است. می‌توانید با کمی خلاقیت و جسارت طرح ایده‌آل‌تان را پیدا کنید.

انواع شلوار جین را با چه لباس هایی ست کنید؟

شلوار لی با کت تک به همراه یک استایل تک

در دنیای مد شلوار لی زنانه و کت تک همیشه جایگاه به خصوصی داشته‌است. برای جذاب شدن همینطور می‌توانید کت تک با رنگ‌های روشن را انتخاب کنید و برای روزهای که می‌خواهید با تیپ و استایلی متفاوت ظاهر شوید ست کنید. ترکیب برنده در این ست، شلوار جین آبی و کت تک سفید است.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

کمی متفاوت تر، اکسسوری هایی جذاب‌تر

ست کردن لباس و هماهنگی میان آن‌ها یک بخش و استفاده از اکسسوری برای زیباتر کردن استایل‌تان بخش مهم دیگر داستان است. ساعت و دستبند، دستمال گردن و حتی دستمال کت، از جذابیت‌های همیشه زیبا برای ست کردن شلوار جین زنانه و کت تک است. فراموش نکنید که زیباتر ظاهر شدن در هر جمعی می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما شود. اگر علاقه به اکسسوری در شما زیاد است می‌توانید از کلاه بافت و روسری رنگ روشن در زمستان و از عینک برای تابستان استفاده‌کنید. برای خاص بودن در هر مراسمی می‌توانید به تیپ‌تان یک کیف چرم اضافه کنید و از جذابیت استایل تا مطمئن باشید.

انواع شلوار جین را با چه لباس هایی ست کنید؟

شلوار جین در طرح های متفاوت

دنیای جذاب مد همیشه ثابت کرده‌است که چیزی برای شگفت زده کردن طرفدارانش دارد. پس در طراحی شلوار جین هم به یک مدل اکتفا نکرد و مدل‌های متنوعی را به بازار عرضه کرد. حالا که در فصل‌های سرد سال هستیم، شلوار جین اسکینی طرفداران زیادی دارد. اگر فرم بدن ایده‌آلی دارید می‌توانید با این مدل بهترین استایل را برای خودتان طراحی کنید. پیشنهاد ما شلوار جین اسکینی، لباس بافت با رنگ خاکستری و اسنیکرزی سفید است.

تاریخ همیشه تکرار می‌شود. این جمله را گویی برای دنیای مد گفته‌اند. شلوارهای جین دمپا گشاد هر سال به جذابیت‌شان اضافه می‌شود. برای داشتن استایلی کلاسیک می‌توانید این مدل شلوار را با لباس چسبان مانند بافت یقه اسکی و حتی کت جیر و کفش پاشنه بلند به خوبی ست کنید. در طراحی این استایل شک نکنید. تیپ‌های کلاسیک در طول تاریخ همیشه جذاب بوده‌اند و به جذابیتشان هم اضافه شده‌است.

اگر زمان زیادی برای طراحی استایل ندارید و می‌خواهید در زمان کم بیشترین نتیجه را از هماهنگی لباس‌هایتان بگیرید و زیبا دیده‌شوید به سراغ شلوار جین راسته بروید. این مدل شلوار به راحتی با هر لباس و کفشی می‌تواند ست شود. از تی شرت‌های نوشته‌دار تا کت‌های طرح‌دار گرفته تا پیراهن‌های اسپرت زنانه. با انتخاب شلوار جین راسته می‌توانید زمان‌تان را مدیریت کنید.

شلوار جین کوتاه شاه کلید شما برای جذابیت بیشتر است. می‌توانید این سبک از شلوار جین را با یک کفش پاشنه بلند و پیراهن کلاسیک سفید ست کنید. اما نکته طلایی در هماهنگ کردن شلوار جین کوتاه استفاده از کت بلند یا نیمه بلند است. کت‌های نیمه بلند و بلند زمانی که با شلوار جین کوتاه ست شود، باعث می‌شود کوتاهی شلوار متعادل به نظر بیاید.

شلوار جین مام استایل که از دهه 90 میلادی و با گذر زمان به تعداد طرفدارانش اضافه می‌شود هم از استایل‌های جذاب برای خانم‌هاست. این سبک شلوار را می‌توانید در هر چهار فصل سال و با بهترین لباس‌هایتان ست کنید. برای فصل بهار از نیم تنه‌های خنک با رنگ روشن، در فصل تابستان از پیراهن‌ها و شومیزهای نخی کوتاه یا بلند و در فصول سرد سال هم بافت‌های گشاد یا جذب می‌تواند زیبایی پوشش شما را بیشتر از پیش کند. انواع شلوار جین به همین تعداد ختم نمیشود، اما در این مقاله به همین جا ختم شد، برای خرید آنلاین شلوار جین زنانه از فروشگاه اینترنتی مد و لباس بانی مد دیدن و مراجعه کنید.

انواع شلوار جین را با چه لباس هایی ست کنید؟

از کفش مناسب غافل نشوید.

می گویند کفش‌ها با وفاترین جفت‌های عالم‌اند. شاید همین یک دلیل کافی باشد تا در انتخاب کفش برای هر تیپ و استایلی دقت بیشتری به خرج دهید. اگر بنا باشد برای جذابیت بیشتر استایل سراغ عامل دیگری بروید قطعا کفش‌ها می‌توانند جذابیت تیپ شما را تکمیل کنند. حالا زمان انتخاب است. پاشنه بلند، اسنیکرز یا نیم بوت؟. البته که شلوار جین این قابلیت را دارد که به راحتی با هر کفش یا تن پوشی هماهنگ شود اما با طرح‌های متفاوت شلوار جین می‌توانید از کفش‌های متناسب نیز استفاده کنید. کفش پاشنه بلند زنانه مشکی یا سفید، نیم بوت کرم یا قهوه‌ای و اسنیکرز سفید یا سیاه با بندهای سفید. تمام چیزی که برای داشتن استایلی جذاب با شلوار جین زنانه و کفش نیاز دارید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۴
آقا زحمت شد ! خوب اینهمه زحمت کشیدی ولی به اندازه 4 تا عکس نتونست حق مطلب رو ادا کنه . وقتی از مد و لباس حرف میزنی بدون عکس یعنی هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
شرف ب درودت
.
سلام
کلا مدل شلوار ها به هیچ لباسی نمیاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # جهش تولید با مشارکت مردم # شب قدر # اعمال شب قدر # دعای روز نوزدهم رمضان