بازدید 3647

خارجی‌هایی که دست تیم ایرانی را در پوست گردو گذاشتند!

کد خبر: ۱۰۹۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 08 December 2021

تیم کشتی سیناصنعت بدون ملی‌پوش و خارجی، صرفا با کشتی‌گیران بومی‌اش موفق شد به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کند. این تیم که برای حضور در مرحله پایانی لیگ کشتی فرنگی، تقویت شده بود، قرار بود از دو خارجی نیز در ترکیب خود استفاده کند.

داوید اواسپیان و گورگ تادوسیان دو کشتی‌گیر ارمنی بودند که قرار بود در دو وزن 87 و 130 کیلوگرم به سیناصنعت کمک کنند. دو وزنی که ایذه‌ای‌ها در هر دوی آن شکست خوردند.
با این وجود ارمنی‌های سیناصنعت به ایران نیامدند و در این خصوص گفته به دلیل محدودیت‌های مربوط به کرونا نتوانستند سیناصنعت را همراهی کنند.

ملک محمد بویری سرمربی ایذه در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: گفته شد که اواسپیان و تادوسیان واکسن کرونا نزده‌اند، ولی اینها بهانه بود و اصل کار این بود که هزینه استفاده از آنها زیاد بود. رقم زیادی باید به اتحادیه جهانی می‌پرداختیم و خودشان هم دلاری پول می‌گرفتند. اگر می‌آمدند قطعا به ما کمک می‌کردند اما هزینه‌های زیادی که به ما تحمیل می‌شد، منصرف‌مان کرد. درواقع بعد از آنکه موضوع کرونا و واکسن مطرح شد، ما دیگر پیگیری نکردیم که به ایران بیایند.

به گزارش تسنیم، تیم سیناصنعت در نوبت صبح روز گذشته (16 آذر) با اقتدار از سد تیم دانشگاه آزاد گذشت و فینالیست شد. در فینال هم درحالیکه 4 مبارزه ابتدایی را برخلاف پیش‌بینی‌ها با برد پشت سر گذاشت، در 6 وزن باقی مانده باخت و به نایب قهرمانی لیگ برتر کشتی فرنگی بسنده کرد.

فولادین ذوب قهرمان ایران شد و تیم پارس لرستان نیز در جایگاه سومی قرار گرفت. دانشگاه آزاد نیز بدون سکو به کار خود در این دوره از رقابت‌ها خاتمه داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل