بازدید 15597

مرگ دلخراش راننده در تصادف سه خودرو سواری

برخورد شدید دو خودروی سواری پراید با خودروی سواری پژو روآ که در حاشیه بزرگراه متوقف بود منجر به مرگ آنی راننده خودرو پژو شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 07 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، رئیس ایستگاه ۸۰ آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: بنا به اظهار شاهدان، یک دستگاه خودرو سواری پژو روآ در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی در حال حرکت بود که این خودرو به دلیل نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف شد و راننده خودرو پس از پیاده شدن از خودرواش مشغول تعمیرآن شد.

وی افزود: لحظاتی پس از این اتفاق، ناگهان دو دستگاه خودرو سواری پراید به طور پیوسته با قسمت عقب خودرو پژو روآ برخورد کردند که درپی آن راننده خودرو پژو روآ در زیر این خودرو قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
لعنت به روآ که دارای هزاران نقص فنی است و مرتبا باعث توقف در راه می شود
آموزش، آموزش آموزش

خدایش بیامرزد. کاش بجای این‌که یکراست بره سراغ عیب‌یابی خودروی خودش، ابتدا بفکر ایمنی خودش و بقیه خودروها می‌بود. اگر برق خودرویش مشکلی نداشت باید چراغ‌های هشدار و همه چراغ‌ها را روشن می‌گذاشت. اگر چراغ‌ها مشکل داشتند باید مثلت‌ خطر چند متر قبل از خودرویش می‌گذاشت. مثلث خطر نداشت، فکر دیگری می‌کرد. چیزی بهرحال تو ماشین پیدا می‌کرد واسه دادن هشدار به خودروهای عبوری. در صندوق عقبش را باز می‌گذاشت لااقل
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
هرچی سنگه مال پای لنگه. انقدر ملت درگیر بدبختی هستند که به اینا فکر نمیکنند اصلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
تند نرو. اون دو تا پراید با هم کورس گذاشته بودند
آخه همدانی هم بزرگراه نیست. از خیابون های معمولی هم کمتره. حداکثر سرعت مجاز در اونجا 80 کیلومتر بر ساعته. اون پرایدها چند تا میرفتن که همچین پژو را کوبیدن به راننده بدبخت که مرده.
خدا رحمت کند
ماشین پراید مقصر نیست. رانندگان آن مقصر هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
نه عزیزم بنده با خودرو پراید به علت ترمز ضعیف و نداشتن ای بی اس و ای بی دی و سایر تجهیزات مناسب تصادف داشتم که دقیقا در همان شرایط و حتی شرایط بدتر با ال 90 و رانا به راحتی خودرو را کنترل کردم و دقیقاً یاد پراید افتادم که اگر سوارش بودم باز هم تصادف میکردم.
ناشناس
| - |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
شما ظاهرا زیاد تصادف می کنی جناب راننده ال 90 و رانا
ماشین های پوسیده و نا ایمن و راننده های ناشی و بی توجه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار