بازدید 7901
۵

۱۲گل در ۸۰مسابقه؛ آیا رودی ژستد بنجل است؟

کد خبر: ۱۰۹۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 07 December 2021

جدایی دو گلزن تیم استقلال در فصول گذشته (قائدی و دیاباته) باعث انتقادات از خط حمله فعلی این تیم شده به خصوص وقتی که این باشگاه با 2 بازیکن خارجی مثل ژستد و یامگا قرارداد بسته است. یامگا در همان بازی های ابتدایی موفق به زدن 3 گل که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود شد ولی رودی ژستد در 4 دیداری که برای تیمش به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

مجیدی بعد از اولین بازی این بازیکن برای استقلال در پاسخ به این سوال که گفته بود آیا بازی‌های ژستد و یامگا را دیده که آنها را جذب کرده گفت: اگر بازی آنها را ندیده بودم، چطور انتخابشان کردم؟ همه این نفراتی که جذب تیم شدند را با ساعت ها مشورت جذب کردیم. ما فقط از طریق فیلم ایجنت ها آنها را جذب نکردیم. بازی بازیکنان خارجی استقلال را ۹۰ دقیقه با اسکایپ تماشا کردم.اگر چه مجیدی معتقد است بازی این نفرات را زیر نظر داشته اما  آمار گلزنی ژستد حداقل در 5 سال گذشته نشان می دهد این بازیکن مهاجم گلزنی نیست.

در زیر جدول آمار گلزنی این بازیکن در 5 فصل گذشته  را مشاهده می‌کنید:

به این آمار باید 4 دیدار گذشته استقلال را هم اضافه کرد که وی موفقی به گلزنی نشده، به این ترتیب ژستد در 80 بازی گذشته خود تنها 12 گل به ثمر رسانده است.این در حالی است که دیدباته در 2 فصل حضور در استقلال و در 33 بازی موفق به 27 بار گلزنی در لیگ برتر شد. در این آمارِ دیاباته گل‌های وی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم لحاظ نشده است.بهترین فصل این بازیکن اهل کشور بنین  در 2014-2015  بوده که او موفق شد در چمپیون‌شیپ در 44 مسابقه، 22 گل به ثمر برساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
اين ژستد به درد لاي جرز ديوار هم نمي خورد بازيكن محلي واماتور كشورمان خيلي سرتر از ايشان هستند خدا لعنت كند كسي را كه ايشان را به فوتبال كشور اورده كلي دلار را حرام كرده معلوم نيست جند نفر زالو صفت تواين كار بهره بردند
ملت دارند از بي پولي وبيكاري وگراني فلج مي شوند ان وقت اين به اصطلاح بازيكنان دلار مفت به جيب مي زنند از وضعيت گل زني ايشان در اروپا كاملا مشخص است ايشان بدرد نخور است چجور مي شه مربيان استقلا ل اين را نفهميده باشند
دیاباته هم گلزن خیلی خوبی بود و هم بسیار خوش اخلاق بود و بیخود و بی جهت مورد کم توجهی فرهاد مجیدی قرار گرفت.
منم تو 80 تا بازی 10 تا گل رو که میزدم. تازه من با 200 میلیون در سال حاضرم بازی کنم
سلام جناب ورزشی نویس تابناک خود شما در ابن قضیه مقصری . منو یادته؟ روزی که این ژستد رو استقلال میخواست جذب کنه برات نوشتم که وای به روزی که از جیب بیت المال این ملت هزینه شکایت زستد به فیفا را بپردازبم ولی چاپ نکردی. حیف این سایت که دست افراد ضعیفی چون شماها افتاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
حالا حرف شما یه نفر رو منتشر می کرد چی می شد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر