بازدید 6155
۶

آیت‌الله‌جوادی‌آملی: خروجی آموزش‌و‌پرورش کارآمد باشد

آیت‌الله جوادی آملی گفت: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 06 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: دانش‌آموزان مانند یک ظرف خالی هستند که هر چه در آن ریخته شود به همان قالب شکل می‌گیرد.

معظم‌له ادامه داد: باید محتوایی که در داخل ظرف ریخته می‌شود متناسب با ظرفیت و توانایی دانش‌آموزان و با بهره‌گیری از مباحث دینی باشد.

آیت‌الله جوادی آملی دانش‌آموزان را به عنوان معادن غنی طلای کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش باید چگونگی استخراج این معادن را به دانش‌آموزان بیاموزد.

وی حرفه آموزی را از ضرورت‌های نظام آموزشی کشور دانست و افزود: باید دروس آموزش و پرورش طوری باشد که پس از فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان بتوانند خود را اداره کنند و در کار و شغلی متناسب با آموخته‌های خود به‌کار گرفته شوند.

معظم‌له ادامه داد: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد.

آیت‌الله جوادی آملی در ادامه بد اخلاقی و خشونت را زیبنده نظام آموزش و پرورش کشور ندانست و خاطرنشان کرد: باید در تعامل بین دانش‌آموزان و معلمان، ادب و احترام نهادینه شود تا نسل آینده کشور نیز از این صفت‌های اسلامی برخوردار شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
اقای املی بزرگوار. خروجی وقتی کارامد هست که معلم در رفاه باشد و ذهن و جسم معلم درگیر نباشد. با حقوق ماهی ۴ تومن فک نکنم کارامد معنا داشته باشد
کمترین بودجه را به آموزش و پرورش و بهداشت اختصاص میدهید اون وقت انتضار دارید کارآمد هم باشد
مثل خروحی های حوزه /خیلی یبل زنی یه بیل بزن ......
یادداشت بفرمایید: کارآمد
بودجه جامعه المصطفی رو حذف و به آموزش و پرورش بدهید؛ بعد کیفیت بخواهید.
شعار کشور رو ویران کرده. آنهم از کسانی که دور نشستن میگن لنگش کن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل