بازدید 5427

۱۵ ورزشکار بورسیه ایران با دریافتی ماهیانه ۵۰۰یورو

کد خبر: ۱۰۹۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 06 December 2021

اسامی 15 ورزشکار منتخب برای دریافت بورسیه از سوی کمیته ملی المپیک (IOC) پس از معرفی از سوی فدراسیون‌های ورزشی و بررسی در کمیته ملی المپیک مشخص شد. 

جواد فروغی و فاطمه کرم‌زاده از تیراندازی، محمدرضا گرایی و  امیرحسین زارع از کشتی، سمیه یزدانی از دوچرخه‌سواری، نازنین ملایی از قایقرانی، دانیال شه‌بخش از بوکس، رضا علیپور از صخره‌نوردی، الهام حسینی و علی داوودی از وزنه‌برداری، علی پاکدامن از شمشیربازی، ریحانه مبینی از دوومیدانی، مهلا مومن‌زاده از تکواندو، مهرشاد افقری از شنا و مهدی احمدکهنی از ژیمناستیک ورزشکاران بورسیه شده کشورمان هستند. 

10 ورزشکار کشورمان پس از بورسیه از سوی کمیته بین‌المللی المپیک به مدت 24 ماه برای المپیک توکیو مبلغ ماهیانه 500 یورو را دریافت کردند. این در حالیست برای المپیک 2024 به مدت 32 ماه از ابتدای سال 2022 به همان میزان ماهیانه پرداخت می‌شود.

حسن یزدانی (کشتی آزاد)، محمدعلی گرایی (کشتی فرنگی)، کیانوش رستمی (وزنه‌برداری)، ناهید کیانی (تکواندو)، نوشاد عالمیان (تنیس روی میز)، الهه احمدی (تیراندازی)، حسین رسولی (دوومیدانی)، علی پاکدامن (شمشیربازی)، نازنین ملایی (قایقرانی) و رزیتا علیپور (کاراته) 10 ورزشکار ایران بودند که برای المپیک توکیو از سوی کمیته بین‌المللی المپیک بورسیه شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار