بازدید 26210

دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران

در این مقاله قصد داریم در مورد دو دوره "زبان انگلیسی کسب و کار" و " MBA (International MBA) بین الملل" دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران اطلاعات بسیار مفیدی را به شما ارائه دهیم تا راهنمایی جهت انتخاب درست علاقه مندان به این دوره‌ها باشد.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 06 December 2021

دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران

دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه تهران فرصت بسیار مناسب و خوبی برای علاقه مندان به حضور در دوره‌های کاربردی در شرایط کنونی جامعه هستند. دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران فضای بسیار مناسبی را ایجاد نموده تا متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزش آزاد بتوانند دوره‌های متناسب با نیاز کسب و کار خود را انتخاب کرده و در آنها شرکت کنند. بنابراین افرادی که قصد کسب تجربه در دوره‌هایی مانند دوره زبان انگلیسی کسب و کار ، دوره (International MBA) MBA بین الملل ، و دیگر دوره‌های کوتاه مدت دانشکده کارآفرینی را دارند می توانند در آنها ثبت نام کرده و پس از گذراندن این دوره‌های کاربردی کوتاه مدت، نهایتا گواهی‌نامه خود را دریافت کنند.

هموارتر شدن مسیر زندگی با شرکت در دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران

آیا می دانید که با شرکت در دوره های مجازی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران شرایط و مسیر کاری شما در سراسر جهان هموار می شود؟ آیا می‌دانید با شرکت در این دوره‌های مجازی تجربه‌ای نزدیک به دوره‌های آنلاین دانشگاه انگلستان و همچنین ارتباط مستقیم با اساتید این دانشگاه را خواهید داشت؟ آیا می‌‎دانید که شما پس از گذراندن دوره آموزشی، گواهینامه پایان دوره خود را از دانشکده کارآفرینی دریافت خواهید کرد و این امکان را خواهید داشت تا پس از گذراندن مراحل قانونی گواهی پایان دوره رسمی خود را از دانشگاه گلاسترشایر (Gloucestershire) نیز دریافت نمایید؟

برای شرکت در دوره های کوتاه مدت بین المللی مخصوصا دوره MBA می بایست حتما در امتحان زبان انگلیسی شرکت کرده و نمره قبولی کسب نمایید. پس از دریافت نمره قبولی می توانید جهت گذراندن دوره آکادمیک انگلیسی اقدامات لازم را انجام داده و در دوره فشرده ای که دانشکده کارآفرینی برگزار می‌کند شرکت نمایید. بهتر است بدانید شرکت در این دوره آموزشی یک فرصت استثنایی بوده و امتیاز انحصاری این دوره محسوب می‌شود.

معرفی دوره های کوتاه مدت دانشگاه تهران

همان طور که در بالا نیز اشاره شد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با همکاری سایر موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌های دیگر قصد دارد برای اولین بار در ایران دوره‌های مجازی بسیار کاربردی را برگزار کند که علاوه بر بالا بردن سطح دانش افراد در حوزه‌های تخصصی، به صنعت و اقتصاد کشور و همچنین به هموارتر کردن مسیر آموزشی علاقه‌مندان به یادگیری علوم کاربردی کمک شایانی انجام دهد. برخی از دوره‌های کوتاه مدت دانشگاه تهران عبارتند از:

  • دوره زبان انگلیسی کسب و کار
  • دوره MBA (International MBA) بین الملل
  • دوره MBA كسب و كارهاي استارتاپي با رويكرد ديجيتال
  • دوره MBA استارتاپ و كسب و كارهاي نوپا
  • دوره MBA تحليل گري بورس و بازارهاي سرمايه
  • دوره DBA گرایش کارآفرینی
  • دوره DBAحمكراني ديجيتال
  • دوره DBA مشاور حرفه اي كسب و كار
  • دوره DBA مربي گري كسب و كار
  • دوره جامع دیجیتال مارکتینگ
  • دوره بدنه دانش علم داده کاوی
  • دوره بوت کمپ ایده پردازی برای کارآفرینان آینده
  • دوره Gamification (بازی وار سازی)
  • دوره کارگاه پیشرفته تحلیل گری ارزهای دیجیتال
  • و دوره‌های بسیار دیگر

دوره زبان انگلیسی کسب و کار

با توجه به اینکه امروزه ارتباطات بین سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی به سطح بین المللی رسیده است، بنابراین فراگیری زبان انگلیسی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین اقدامات در حوزه امور اقتصادی و تجاری بین المللی است. تسلط کامل مدیران و کارکنان شرکت هایی که در بخش بین المللی کار می کنند یکی از رموز موفقیت آن ها در جایگاه شغلی آن هاست. زبان انگلیسی کسب و کار که برخی آن را با نام زبان انگلیسی بازرگانی می شناسند شامل مهارت هایی است که یک فرد در برقراری ارتباط موثر و کارآمد در سطح بین الملل به آن نیاز دارد. بنابراین شرکت در دوره زبان انگلیسی کسب و کار برای تمام دانشجویان دوره مدیریت ضروری است تا با فراگیری فنون تخصصی زبان انگلیسی، به امور و برنامه های اجرایی خود به راحتی رسیدگی کنند.

به هر حال دوره زبان انگلیسی کسب و کار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران به زبان آموزان این امکان را می دهد که پس از گذراندن این دوره به صورت کاملا حرفه ای مکالمه زبان انگلیسی را بیاموزند. آن ها پس از گذراندن این دوره به راحتی می توانند به مکالمات، مطالعات و یادداشت های تخصصی کسب و کار تسلط کامل داشته باشند. همچنین پیشرفت قابل توجهی را در زمینه تحقیقات در تجارت و حوزه مرتبط با مدیریت تجربه خواهند کرد.

دوره MBA (International MBA) بین الملل

یادگیری علم MBA به افراد کمک می کند تا مهارت های مدیریتی خود را تقویت کنند. دانشجویان با گذراندن این دوره قابلیت های بسیاری را در زمینه طراحی، ایجاد و اجرای انواع برنامه های کاری و تصمیم گیری های استراتژیک به دست خواهند آورد. این دوره برای علاقه مندانی که قصد دارند در زمینه مشاوره دادن به سازمان ها و مدیران شرکت های مختلف، کار کنند نیز بسیار کاربردی و کارآمد است. گذراندن دوره MBA آن هم در سطح بین المللی دانش مدیریتی افراد و قابلیت درک ظرفیت این علم در جامعه را افزایش داده و وسعت می بخشد تا مدیرانی آگاه، باسواد، قدرتمند و توانمند در اتخاذ تصمیماتی سرنوشت ساز را وارد جامعه کسب و کار در سطح بین المللی کند.

به همین دلیل دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران که از سال 1388 دوره های MBA را با حضور اساتید بزرگ برگزار می کند؛ قصد دارد مسیر نوینی از علم و دانش در حوزه مدیریت در سطح جهانی را به روی علاقه مندان این دوره بگشاید. دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران قصد دارد برای اولین بار در ایران با همکاری دانشگاه گلاسترشایر (Gloucestershire) انگلستان، دوره MBA (International MBA) بین الملل خود را به صورت آنلاین برگزار کند. پس از گذراندن واحدهای درسی دوره MBA بین الملل دانشکده کارآفرینی، دانشجویان این فرصت را خواهند داشت تا پس از طی کردن مراحل قانونی و شرایط تعیین شده از سوی دانشگاه گلاسترشایر نگارش پایان نامه‌های خود تحت نظارت اساتید راهنمای این دانشگاه را آغاز کرده و نهایتا گواهینامه‌ی رسمی خود از دانشگاه گلاسترشایر انگلستان را اخذ نمایند.

تعداد بازدید : 141

جمع بندی

دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران طی برنامه هایی کاملا استراتژیک با هدف ارتقای سطح دانش علاقه مندان در حوزه ها و دوره‌های آموزشی مختلف، درصدد برگزاری دوره هایی است که توسط اساتید برجسته و متخصص بین المللی تدریس می شود. این دوره ها فرصت بسیار مناسبی جهت ارتقای سطح دانش هستند که با گذراندن آن ها و پس از کسب نمره قبولی حاصل از ارزشیابی، فرصت‌های بسیار خوبی برای افراد و مدیران ایجاد می گردد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار