بازدید 19615

آخرین آمار کرونا در ایران تا چهاردهم آذر/ تزریق ۳۸۸ هزار دوز واکسن کرونا در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۷ میلیون و ۵۳۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۲۴۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 05 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۸ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۶۹ دوز اول و ۴۸ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۷۹۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۸۱۱ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۷ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۷۷۱ دوز واکسن در ایران که ۳۸۸ هزار و ۶۱۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۱۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۵۹۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۳۴ هزار و ۴۶۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۲۰۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۲۳ هزار و ۳۱۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند. این در حالی است که در شبانه روز اخیر در ۹ استان کشورمان آمار فوتی صفر و یک نفر بوده است.

همچنین ۳۲۴۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۹ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۸۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۵۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۸۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
یک سئوال از وزیر استمرار بیماری کرونا در کشور!! آقا جان!! چرا وبه چه دلیلی نامه امضا کردی در مخالفت با واردات واکسن!؟ الان متوجه شدی واکسن به این بدی که شما فکر می‌کردید نیست!؟ ولی خوب بیچاره مردم تاوان اینجور کارهای شما را دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
نامه در مورد واکسن آمریکایی و انگلیسی بود که هنوزم ممنوعه
برو بخون متنش بعد حرف بزن
اگر از همان ابتدا خرد و دور اندیشی بر وزارت بهداشت حاکم بود و برای حفظ صندلی دست به هر کاری نمی‌زدند این بیماری اصلا نمی‌توانست اینقدر خسارت مادی ومعنوی به جامعه وارد کند! شخص نمکی بسیار در این فاجعه پیش آمده مقصر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
روحانی چطور
متاسفانه یک واکسن ناقابل را از عزیزانمان دریغ کردند و حالا یک عمر داغ آنان بر دلهای ما سنگینی میکند
واقعا چرا اینکار را با مردم کردید!!؟ الان که میبینم واکسیناسیون چقدر تاثیر گذاشته هر چقدر فکر میکنم دلیل مخالفت‌ها با واردات به موقع واکسن را نمی‌فهمم!!؟
همه از چگونگی تهیه آمارها آگاهی دارند
ولی اینکه ۵۰ درصد ظرفیت مراقبتهای ویژه کشور در اشغال بیماران کرنا باشند رقم پایینی نیست
چوب خدا صدا نداره اگه بزنه دوا نداره
دقیقا اشتباهات بزرگ عدم ورود طلاب چینی بیمار به قم و عدم قرنطینه قم را دارند تکرار میکنند

با آزاد گذاشتن ورود طلاب پاکستانی و هندی و افریقایی به قم ،
دوبار نوع جدید خطرناک کرونا ، کشتار خواهد کرد .
نمودارها دردسترس نیستند.
نمودارها دردسترس نیستند.
آرامش قبل از توفان.
پیک پنجم از دو سه روز پیش خاتمه یافته و پایین بودن آمار فوتی ها صرفا بخاطر واکسن نیست. اثرات مراقبت ها و رعایت پروتکلهای بهداشتی در ماه های گذشته خودش رو نشون داده که البته واکسن رو نیز انکار نمی کنم. با توجه به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی هم اکنون زیر پنجاه درصد هست، عاقلانه است که با آمدن سویه جدید مغرور نشویم و گرفتار مصیبتی که هم اکنون آلمان دچار شده نشویم. کاری که ما در مورد کرونا در دو هفته اخیر انجام دادیم و مدارس رو باز کردیم در آلمان در مهرماه انجام شده که هم اکنون گرفتار شده اند.
اگر روند فعلی و جو بی خیالی و عادی انگاری ادامه پیدا کنه در کمتر از یک ماه متاسفانه با موج افسارگسیخته ششم کرونا مواجه خواهیم بود.
آقا دیروز تو خیابون چند تا آفریقایی دیدم اینا از کجا اومدن تو کشور ؟تست کرونا دادن؟ یا تست چشمی گرفتین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
اینها ساکن هستن برای تحصیل
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی