بازدید 7544
۴

اومیکرون در انگلیس به سرعت در حال افزایش است

شمار مبتلایان به جدید‌ترین ویروس جهش یافته کرونا موسوم به اومیکرون در انگلیس به بیش از ۱۵۰ نفر رسید که ۷۵ نفر آنان در شبانه روز گذشته شناسایی شدند.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵ 05 December 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، شمار مبتلایان به جدید‌ترین ویروس جهش یافته کرونا موسوم به اومیکرون در انگلیس به بیش از ۱۵۰ نفر رسید که ۷۵ نفر آنان در شبانه روز گذشته شناسایی شدند.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد مبتلایان به اومیکرون در چند منطقه از جمله در اسکاتلند واقع در شمال انگلیس و شهر لندن شناسایی شده اند.

کارشناسان بهداشت و درمان انگلیس با اشاره به اینکه پیش از بسته شدن مرز‌ها به روی پرواز‌ها از کشور‌های جنوب آفریقا روزانه فقط از آفریقای جنوبی حدود چهارصد مسافر وارد انگلیس می‌شدند می‌گویند احتمالا شمار مبتلایان به اومیکرون در این کشور بسیار بیشتر است.

کارشناسان در کنار ۳۲ جهش، سرعت بالای ابتلا را یکی از ویژگی‌های اومیکرون می‌دانند.

انگلیس، مدتهاست پس از کشور‌های پر جمعیت امریکا، هند و برزیل به چهارمین کشور دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان مبدل شده است. این شرایط موجب شده نگرانی‌ها در این کشور درباره شیوع اومیکرون بیشتر شود.
هم اکنون شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر به بیش از ۱۰ میلیون و چهارصد هزار نفر رسیده است.

انگلیس از هفته پیش که مقامات وزارت بهداشت افریقای جنوبی از شناسایی اومیکرون خبر دادند به عنوان نخستین کشور مرز‌های خود را به روی مسافران غیر انگلیسی آفریقای جنوبی و هفت کشور جنوب آفریقا بست.

اومیکرون موجب شد انگلیس برخی محدودیت‌های کرونایی را به کشور بازگرداند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
هی از اینور و اونور دنیا نگید مطمئن باشید که الان توی ایران اومده و طبق رویه معمول صداش را در نمیارن تا وقتیکه به مرز فاجعه برسه
كاش رييس جمهور دستور بدهد تا واكسن دوز سوم به همه تزريق بشه و كساني كه واكسن نزدند اجازه تردد نداشته باشند و حتي ورودشان به احتماعات ممنوع بشه. حتي سركار و شركت ها و ....
خدا او ميكرون را ختم به خير بكنه در منحني ابتلا افريقاي جنوبي خيلي شديد رشد مي كنه. احتمالا امار تلفاتش 3 هفته ديگه مشخص خواهد شد. خدا ختم به خير بكنه. الان كه افريقاي جنوبي 16 هزار مبتلا داره بعد از 3 هفته ميزان تلفاتش نسبت كشته را نشان خواهد داد. ممكنه در دو هفته ديگه صد هزار نفر مبتلا داشته باشند اگر اون موقع هزار نفر كشته بدهد
پاسخ ها
کاربر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
بیشترین مبتلایان به انواع کرونا متعلق به کشور های است که بیشترین واکسیناسیون را زده اند.
این بار دیگه نمکی و محرز نیستند که بیان مصاحبه کنن و از دستاورد های جهانیشون در مهار کرونا تعریف و تمجید کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر