بازدید 4219
۱

آمار گل مضحک لیگ ایران؛ ربع بازی‌ها بدون گل!

کد خبر: ۱۰۹۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲ 05 December 2021

تعداد بازی های لیگ برتر به 60 رسید و تعداد گل ها عدد 88 را نشان می دهد. 88 گل در 60 بازی آبرو ریزی است. تا قبل از 4 بازی امروز، 82 گل در 56 بازی به علاوه یک نتیجه 3 بر صفر آیین نامه ای ثبت شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، از 4 بازی برگزار شده روز اول هفته هشتم لیگ بیست و یکم در بازی گل گهر و سپاهان 6 گل از خط دروازه ها گذشته و 3 بازی دیگر 0-0 تمام شده است. امروز استقلال و پرسپولیس در دربی، هوادار و نفت مسجدسلیمان در کرج و نفت آبادان و پیکان در آبادان به مساوی بدون گل قناعت کردند.

با گذشت 60 بازی از مسابقات لیگ برتر، 15 بازی یعنی یک چهارم بازیها با تساوی 0-0 تمام شده است.

به جز این تعداد از 45 بازی دیگر هم 19 بازی حداکثر با یک گل تمام شده است و در این 19 بازی یعنی نزدیک یک سوم بازی ها نتیجه 1-0 ثبت شده است.

خدا را شکر که یک بازی قابل توجه در این هفته وجود داشت و خدا را شکر که سپاهان و گل گهر در بازیهایشان 12 گل زده و 5 گل خورده داشته اند وگرنه در بازی برخی از تیم های مدعی مثل استقلال، گذشتن 8 گل از خط دروازه ها در 8 بازی آماری ضعیف برای این تیم و تماشاگران این تیم است.

این لیگ گل ندارد و لیگی که گل ندارد قطعا نه محتوا دارد و نه جذابیت، امیدواریم هرچه از زمان پیش می رود تعداد گل های زده در لیگ بیشتر و بیشتر شود. میانگین گل در لیگ فعلی از یک و نیم گل در ازای هر بازی هم کمتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجیدجلالی چندسال پیش اصطلاح جالبی بکاربرد وگفت برخی تیمهای ایرانی فوتبال بازی نمیکنند بلکه توپ بازی میکنند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار