بازدید 15408
۷

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوازدهم آذر/ شمار جان باختگان از ۱۳۰ هزار تن گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۶ میلیون و ۸۶۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۳ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۲۹۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 03 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۷ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۴۶۸ دوز اول و ۴۷ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۶۷۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین یک میلیون و ۱۷۸ هزار و ۴۵۷ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۶ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۵۹۵ دوز واکسن در ایران که ۲۴۵ هزار و ۹۴۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۶۴۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۱۹۹ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۰ هزار و ۶۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۰۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند. این در حالی است که در شبانه روز اخیر در ۱۳ استان کشورمان آمار فوتی صفر و یک نفر بوده است.

همچنین ۳۲۹۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۹ میلیون و ۹۳ هزار و ۳۵۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ایشالا زودتر تموم بشه این بیماری
عده زیادی تمام تلاششان را کردند تا کشور هر چه زودتر به باشگاه‌ها 130 هزارتایی ها وارد شود!!که باید به ایشان تبریک گفت!!؟ عده ای با سنگ اندازی در مسیر واردات واکسن!! عده ای هم با استفاده از امکاناتی که در اختیارشان بود به واکسن هراسی دامن زدند.و صحبت‌های عجیبی راجع به واکسن مطرح می‌کردند!!؟ که دود همه این موارد هم به چشم مردم رفت
سیزده استان صفر یا یک مرگ ناشی از کرونا!! ببینید با مردم چه کار کردید این اتفاق می‌توانست خیلی وقت پیش بیفتد اگر خودخواهی شما نبود
آقای مخبر ملت را اینهمه سر کار گذاشتی برای واکسن!! نگاه کن و ببین که اگر واکسن تنها چند ماه زودتر به دست مردم رسیده بود الان اوضاع زندگی بسیاری فرق میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
از وقتی رئیسی اومد واکسن بیشتر شد یا زمان روحانی؟ دیگه لاید چکار میکردن؟ برید آمار واردات واکسن رو بخونید و ببینید از وقتی این دولت اومد چقدر واکسن وارد کشور شد
بعضی از کشورها اعلام کرده اند که هر کس سه دوز فایزر زده باشد در مقابل سویه جدید کرونا هم مقاوم است
کاملا مشخص است که ویروس جدید با قدرت سرایت بالا می آید از الان با اجرای دقیق پروتکل ها و برقراری دورکاری ها امکان گسترش ویروس را گرفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل