بازدید 5752
۱

مرگ مرموز مرد میانسال در خانه سوخته

کد خبر: ۱۰۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 02 December 2021

پیکربی جان مرد میانسالی که بعد از آتش‌سوزی در خانه‌اش پیدا شده برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

به‌ گزارش ایران، ساعت 3 صبح دوشنبه 8 آذر مرگ مشکوک مرد 60 ساله‌ای از سوی مأموران کلانتری 161 ابوذر به بازپرس مصطفی واحدی اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل که طبقه چهارم ساختمانی در محدوده ابوذر بود، شدند.

با حضور در خانه، آنها با جسد مرد میانسال در حالی که از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی بود، مواجه شدند. اتاق خواب دچار حریق شده بود و تخت خواب و وسایل آن سوخته بودند.در تحقیقات اولیه، مشخص شد که فرزندان این مرد در طبقه اول و دوم همان ساختمان ساکن هستند.

یکی از آنها در تحقیقات گفت: ما اصلاً متوجه آتش‌سوزی نشدیم. فقط چون از پدرمان بی‌خبر بودیم و او جواب تلفن‌هایش را نمی‌داد، نگران شده و به طبقه چهارم آمدیم. به مقابل آپارتمانش رفتیم و چندین بار زنگ آپارتمانش را به صدا درآوردیم اما او پاسخ نداد. همین مسأله باعث نگرانی ما شد و با کلیدی که داشتیم در را باز کردیم.

جسد پدرم پشت در ورودی افتاده بود و به محض ورود به خانه متوجه دود غلیظی شدیم. وقتی ما وارد خانه شدیم آتش خاموش شده بود و فقط دود ناشی از سوختگی وجود داشت. به همین خاطر موضوع را به پلیس گزارش کردیم.

در حالی که فرزندان این مرد چنین ادعایی را مطرح کردند، اما با توجه به اینکه آثار آتش‌سوزی زیاد بود بازپرس جنایی دستور داد کارشناس آتش‌نشانی علت اصلی حریق و چگونگی خاموش شدن آتش را بررسی کند. همچنین جسد مرد میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه عجب نوشته اید مرد میان سال در حالی که همیشه می نوشتید پیرمرد ۶۰ ساله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل