بازدید 5749

بازداشت ۲ نفر مرتبط با حادثه خودسوزی در سیرجان

کد خبر: ۱۰۹۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۵ 02 December 2021

دو نفر مرتبط با حادثه خودسوزی در سیرجان دستگیر و بازداشت شدند.

به گزارش خراسان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان دراین باره توضیح داد. در پی انتشار اخبار و تصاویری در فضای مجازی دایر بر خودسوزی یک فرد به دلیل تجاوز به او، دادستان سیرجان با تکذیب ادعاهای مطرح شده در فیلم منتشر شده، اعلام کرد که در این زمینه تاکنون دو نفر بازداشت شده اند.

قاضی محسن نیک ورز افزود: این شخص، طبق مدارک بیمارستانی و بالینی در سال ۹۸ دو دفعه سابقه خودکشی، مصرف قرص‌های روان گردان و مشروبات الکلی داشته که با تلاش کادر درمان خوشبختانه نجات پیدا کرده است.

این مسئول قضایی تصریح کرد: مستنداتی که پلیس آگاهی جمع آوری کرده، اظهارات خود قربانی قبل از فوت در بیمارستان و همچنین تحقیقاتی که از شهود و افراد مطلع به دست آمده، ثابت کننده این موضوع است که شخص حادثه دیده با دو نفر متهمی که ذکر می‌کند و خودش اسم می‌برد، سابقه دوستی و آشنایی قبلی داشته و آن شب حادثه با هم در یک کافی شاپ یا قهوه خانه در حال استعمال قلیان بوده‌اند.

وی ادامه داد: این فرد حوالی ساعت‌ 22 به اختیار خودش به همراه این دو نفر از مکان مدنظر خارج می‌شود و ظاهرا به منطقه‌ای در خارج از شهر عزیمت می‌کنند و حدود دو تا سه ساعت بعد برمی‌گردند و این که آن جا چه اتفاقی افتاده هنوز مشخص نیست ولی اظهارات شخص قربانی دلالت بر این دارد که او را از خودرو پیاده می‌کنند و او به یکی از جایگاه‌های سوخت مراجعه و مقداری بنزین تهیه و به خودسوزی اقدام می‌کند که پس از چند روز بستری شدن و انتقال به تهران متاسفانه بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست می دهد.

قاضی نیک ورز تصریح کرد: تحقیقات قضایی برای روشن شدن ابعاد ماجرا در حال انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل