بازدید 8681

آجورلو: پوست آنها که نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود را می‌کَنم!

کد خبر: ۱۰۹۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 01 December 2021

مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال امروز در میان هواداران استقلال صحبت های جنجالی ای به زبان آورد که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، در آستانه دربی، مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال در جمع هواداران این تیم گفت: یک تیمی است و این آدم هایی که چنین حرف هایی می زنند هم مهره ها و سربازهای پیاده شان هستند. اسم نمی آورم این ها سربازهای شطرنج هستند. یک گروه آن پشت نشسته که مایل نبودم و نیستم که اسم شان را بیاورم و این ها همان جماعتی هستند که نگذاشتند استقلال در پنج شش سال گذشته قهرمان شود.

آجورلو: پوست آنها که نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود را می‌کَنم!

هر حرفی که بار منفی داشته باشد به ما کمک نمی کند. من درگوشی صحبت نمی کنم بلکه با همه هواداران دارم صحبت می کنم. شما لیدرهای‌شان هستید و دارم به شما می گویم که موضوع چیست. یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نگذاشتند شما قهرمان شوید، این ها دست بردار نیستند ولی اشتباه کرده اند پوست شان را می کنیم.

به آن دوستان سیاسی می گویم که دست از سر این بچه ها بردارند! به آنها می گویم که در خواب شان در مورد تخریب استقلال اشتباه می کنند. ما همه از کوچکترین عضو تا سرمربی و بازیکنان و کاپیتانش در مقابل این افراد می ایستیم و حق مان را می گیریم.

در میانه صحبت های آجورلو، هواداران حاضر در سالن اقدام به دادن شعارهایی نظیر «وای اگر آجورلو حکم جهادم دهد» و «ما همه سرباز تواییم آجورلو، گوش به فرمان توییم آجورلو» سر دادند که با واکنش آجورلو روبرو شد و از آن ها خواست که چنین شعارهایی ندهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
دست از این تئوری توطئه بردارید
استقلال سالهاست قهرمان نشده
چون شایسته قهرمانی نبود
نمونه اخرش فینال جام حذفی پارسال بود که قافیه را به فولاد خوزستان باخت
بیماری مهلکی به نام شعار بیش از 40 سال است که ایران را درنوردیده.
بابا مسعود؟
زمانی که تو تراکتور بود هم خیلی ازاین صحبتها می کرد ولی نتیجه اش تضعیف تیم تراکتور و دور ماندن از کورس قهرمانی شد
بابا شما اول بازی کردن رو یاد بگیر بعد شاخ و شونه بکش و پوست بکن.
اقای اجرلو
سلام اگه میخواهی خودت رو پیش هواران خوبه جلوه بدی به نظرم خیلی خیلی اغراق کردی تو اگه خیلی خوب بودی تو همون وظیفه اصلی خودت کار می کردی نه اینکه از این پست به اون پست می پری . حداقل مثل سردار سلیمانی باش و فقط توی شغل اصلیت خدمت کن . فکر کنم اگر جای ایشون بودی الان می گفتی من رهبر جهان هستم. تو هرجا رفنتی فقط گند زدی . این استقلال رو با این قیمت بستی اخرش معلوم میشه چندم جدول هستی اگه اول شدی پس لیاقت داری اگر نشدی دنبال مقصر نباش و بدون نقص توی خودت است.
سردار عزیز جریان سیاسی یک سال دو سال باعث قهرمانی یک تیم بشن نه 5 سال تو لیگ اسیا هم جریان سیاسی بود بستن پنجره نقل انتقالات در زمان برانکو و الان کار کی بود
بهترین تیم تاریخ رو بستین وچند هفته ابتدایی هم پرسپولیس رو فرم نبود امتیاز از دست داد و فرصت داشتید بالای جدول باشید حالا فقط چند روزه که پرسپولیس رفته بالای شما اینقدر بهتون فشار اورده که حاضرید این حرفها رو بزنید
اینو که همه مردم میدونن چیز جدیدی نیست
۵ سال یک تیم رو بالا نگه‌داشتن هنوز سیر نشدن و ول‌کن نیستن
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
ح حح ح ح حح ح ح ح ح ح ح ح ح ح
پرسپولیس دو بار به فینال لیگ قهرمانان اسیا تو این چند سال در حضور تیمهای متمول ژاپن و کره و چین و اعراب خلیج فارس صعود کرد همه از نفوذ و حمایت از عربها باخبرند ایا این عناوین میتونه ناشی از حمایت دااخلی باشه هرگز این خود گویای همه چیز هست اقای اجرلو
سردار دست ازاین کارها بردار
من استقلالی ام ولی فاتحه استقلال خوانده شد!
سردار بزرگوار به خاطر عنوانت همه شده دست از این اراجیف بردار، وقتی سردار می شنویم فقط شهید سلیمانی در ذهنمان تداعی میشود
تیمی بساز که با پرسپولیس رقابت کند نه حسودی پرسپولیس و پرسپولیسی ها
وای اگر آجرلو حکم جهادم دهد آجرلو دوستت داریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل