بازدید 7004

اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان پرسپولیس در آستانه دربی

کد خبر: ۱۰۹۰۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 29 November 2021

عیسی آل‌کثیر پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: این برد شیرین را به هواداران تبریک می‌گویم. مهدی عبدی موقعیتی داشت که حواسم به توپ بود که به یکباره بلند شد و ضربه عبدی به بیرون رفت. برای ما پیروزی مهم بود که آن را بدست آوردیم.

وی در مورد پست مشترک بازیکنان و اعتراض به عدم دریافت مطالبات‌شان گفت: هفت هفته از لیگ برتر گذشته و دریافتی نداشته‌ایم. ما زندگی و خانواده داریم و امیدوارم قبل از دربی مشکل مالی حل شود. یکسری از بازیکنان متأهل هستند و یکسری نیز به خانواده‌های‌شان نان می‌رسانند. من از آن دسته بازیکنان هستم که در جیبم پول نیست!

مهاجم پرسپولیس در واکنش به تأخیر 30 دقیقه‌ای بازی به دلیل بحث پرداخت نشدن کرایه ورزشگاه آزادی توسط باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حال گرم کردن بودیم که نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد و 20 دقیقه در رختکن بودیم. با این شرایط مشخص بود که مثل نیمه اول کیفیت بازی خوب نباشد، چون 20 دقیقه در رختکن حضور داشتیم. اینکه چه خبر بود، نمی‌دانم.

آل‌کثیر درباره اینکه چقدر امیدوار است مشکلات مالی حل شود، گفت: امیدوارم آقای صدری بتواند مشکلات را حل کند. همانطور که اشاره کردم 7 هفته است که دریافتی نداشته‌ایم. کار و زندگی‌مان فوتبال است و باید تا قبل از دربی مشکل مالی حل شود.

وی در واکنش به این سؤال که شنبه هفته آینده قرار است دربی دور رفت برگزار شود، گفت: می‌دانم هفته بعد دربی داریم و کاری به حواشی ندارم.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به اینکه می‌تواند پنالتی‌ که در دربی جام حذفی فصل گذشته از دست داد را در این دربی جبران کند، گفت: چطور یادتان است؟ دربی همیشه بازی خاص خودش را دارد. هر تیمی که بیشتر تلاش کند، موفق می‌شود.

آل‌کثیر با این سؤال هم روبه‌رو شد که آیا ممکن است مشکلات مالی روی دربی تأثیر بگذارد، خاطرنشان کرد: تا امروز با تمام وجودمان کار کردیم. وقتی زمان بازی می‌رسد این مشکلات را دور می‌ریزیم، اما تا یک جایی تحمل می‌کنیم و باید رسیدگی شود. قول داده‌اند تا قبل از دربی حل شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص عدم حضور تماشاگران در دیدار امشب گفت: هفته گذشته از حضور تماشاگران کلی ذوق کردیم، ولی نمی‌دانم چرا این بازی حضور نداشتند. بازی بدون تماشاگر انگار در حال تماشای بازی پلی‌استیشن هستیم. هواداران در بازی قبل پروتکل‌ها را رعایت کرده بودند و اگر اتفاقی افتاده به خاطر شرایط بازی است و تماشاگر نمی‌تواند هیجان خودش را کنترل کند. امیدوارم تماشاگران برای دربی حضور داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر