بازدید 63635
دو هزار و هشتصد و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

ناگفته‌های همسر محافظ سردار سلیمانی / انتقاد باهنر از جبهه‌های ژله‌ای / سلیمی نمین: خویشاوندان وزرا چه گناهی کردند؟ / پیشنهاد علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حمله فرماندار اصفهان به دولت روحانی؛ اعتراضات تقصیر دولت سابق است! / هشدار سلیمی به مسئولان کره‌ای درباره آزادسازی منابع ارزی ایران / علی‌اف پس از دیدار با رئیسی: ایران و آذربایجان دوست و برادرند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ 29 November 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

پیشنهاد علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت

علی مطهری در توییتر نوشت: ‏ لازم است صداوسیما دو طرف قضیه ‎کرسنت را دعوت کند تا مردم قضاوت کنند، هزینه سنگینی که بابت جریمه توقف اجرای این قرارداد از جیب آنها می‌رود به گردن کیست؛ آنهایی که قرارداد را بستند، مانند آقای ‎زنگنه یا آنهایی که اجرای آن را متوقف کردند مانند آقای ‎جلیلی؟

واکنش سلیمی نمین به هجمه‌ها درخصوص انتصابات فامیلی: خویشاوندان وزرا چه گناهی کردند؟

یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا گفت: تمام خویشاوندان وزرا نباید به یک چشم دیده شوند و در معرض اتهام قرار گیرند. مگر چه گناهی کردند که خویشاوند یک وزیر هستند؟ آن‌ها حق حیات دارند و طبیعتاً باید متناسب با توانمندی‌هایشان بتوانند به جامعه خدمت کنند. عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با برنا در رابطه با ‌هجمه‌های اخیر نسبت به دولت در رابطه با انتصابات فامیلی برای آسیب به اعتماد مردم به رئیس جمهور گفت: این بحث چندان اصولی نیست که اگر یکی از نزدیکان مسئولی فردی شایسته بود، به هیچ عنوان نتوانیم در جایی از او بهره بگیریم. قطعا این ایراد زمانی وارد است که کسی بر اساس مناسباتی ناسالم به کار گرفته شود. یعنی فاقد صلاحیت، توانمندی و تخصص لازم باشد و در جایی به کار گرفته شود که صرفا بر اساس رابطه نه بر اساس صلاحیت‌ها کار کند. او تاکید کرد: در دولت آقای روحانی ایرادها به کسانی که فاقد صلاحیت بودند برمی‌گردد؛ به طور مثال فردی که لیسانس ورزش بود در صنعت به کار گرفته شده بود! البته همه خویشاوندان وزرا نباید به یک چشم دیده شوند و در معرض اتهام قرار گیرند. مگر چه گناهی کردند که خویشاوند یک وزیر هستند؟ آن‌ها حق حیات دارند و طبیعتاً باید متناسب با توانمندی‌هایشان بتوانند به جامعه خدمت کنند، ولی از زمانی که تندروی ایجاد شد، بر اساس این فضا رفتار شده است، وقتی نفس تحصیلات در خارج کشور منفی می‌شود این به تو و من هم برمی‌گردد و ممکن است گفته شود چرا دختر فلان فرد در آمریکا تحصیل کرده ولی باید این را بررسی کرد که آیا تحصیلات رابطه‌ای بوده یا ضابطه‌ای؟ اشکال ما به تحصیلات آقای روحانی در اسکاتلند انگلیس به این دلیل نبود که چرا در خارج از کشور درس خوانده، بلکه به این دلیل بود که ایشان کلمه‌ای انگلیسی بلد نیست؛ پس چگونه توانسته رشته سختی مانند حقوق، که رابطه تنگاتنگی با زبان دارد، بگذراند؟

عطاءالله مهاجرانی: ٢۵ سال سیاست بس است، دیگر به آن برنمی‌گردم

بخشی از اظهارات عطاالله مهاجرانی در گفت‌وگو با سردبیر روزنامه شرق به شرح زیر است:
* اگر یک نکته‌ای بگویم، مبالغه نیست. اگر مهاجرت نمی‌کردم یک خلأ و یا حفره‌ای در زندگی‌ام به‌عنوان نویسنده می‌ماند.
* موضع‌گیری‌های سیاسی و اجتماعی من از موضع وطن‌دوستی بوده و هست، حتی اگر من به ایران سفر نکنم.
* وقتی ترامپ و جان بولتون و پومپئو و اپوزیسیون برانداز، در فکر سوریه‌ای‌ یا افغانستانی‌ شدن ایران بودند، بدیهی است که موضع‌گیری داشته باشم. ضد تجزیه سرزمینی و ملی ایران هستم. هر حرکتی که بخواهد تهدیدی برای تمامیت سرزمینی ایران و وحدت ملی ما باشد، با هر بهانه و انگیزه و انگیخته‌ای که باشد، مخالفم و از بیان صریح نظرم امتناعی ندارم. ناسزاها هم از هر سو که باشد، برایم اهمیتی و اعتباری ندارد.
* اخیرا یکی از طراحان واقعه یا فاجعه کودتای نوژه که با حمایت آمریکا و صدام برنامه‌ریزی شده بود، که موجب اعدام تعدادی از نظامیان ما به‌ویژه تعدادی از خلبانان در شرایط حساس تیرماه ۱۳۵۹ شد، (من ماجرای این کودتا را در کتاب «نقد تحریف مدرن امام خمینی» با تفصیل بیشتری نوشته‌ام) توسط حریفان از گور بیرون آمده و با شعار دموکراسی تشویق به براندازی می‌کند. می‌بایست در برابر این رفتار ساکت نبود.
* البته ماجرای بی‌سامانی در اداره امور کشور، مثل ماجرای مدیریت آب و خاک و انتخابات! داستان دیگری است، که از همان زاویه من منتقد هستم. اما از زاویه دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران، تمامیت سرزمینی ایران و وحدت ملی، با گرایش‌های رادیکال، حتی اگر اصلاح‌طلب هم باشند، فاصله دارم و صد البته من فعال سیاسی نیستم، مطلقا به سیاست به‌عنوان وظیفه یا عمل اجرایی فکر نمی‌کنم و بازنمی‌گردم. همان ۲۵ سال عمرم که صرف سیاست شد، بیش از بس بود! از جهان سیاست نه سفر بلکه مهاجرت کرده‌ام.

سفر نماینده ویژه پوتین به تهران

"میخائیل باگدانوف"، نماینده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا و معاون وزارت امورخارجه فدراسیون روسیه، به ایران سفر کرد. باگدانوف در سفر به تهران با تعدادی از مقامات وزارت امور خارجه، از جمله حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی خواهد کرد. به نظر می‌رسد بررسی آخرین تحولات دوجانبه و همچنین تحولات میدانی سوریه، از مهم‌ترین محورهای رایزنی این دیپلمات ارشد روس با مقامات تهران باشد.

علی‌اف پس از دیدار با رئیسی: ایران و آذربایجان دوست و برادرند

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان پس از دیدار با رئیس‌جمهور کشورمان در جمع خبرنگاران بر عزم دو کشور برای گسترش روابط در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد.به گزارش خبرگزاری ترند، الهام علی‌اف رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان پس از دیدار با ابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: ما به عنوان دوست و برادر، درباره روابط ایران-آذربایجان تبادل نظر کردیم. تصمیم‌ گرفته‌ایم از حالا به بعد، روابط ایران-آذربایجان در تمامی عرصه‌ها توسعه بیابد.علی‌اف ادامه داد: ملت‌های ما دوست و برادرند، کشورهای ما کشورهای دوست و برادرند و مسائلی که امروز درباره‌شان صحبت کردیم، نشان می‌دهد روابط ایران-آذربایجان در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

انتقاد باهنر از جبهه‌های ژله‌ای

وی در پاسخ به پرسشی درباره شرایط اصولگرایان و احتمال تجمیع شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان اظهار کرد: اگر کسی در مخیله‌اش نظام تک حزبی است که این در چارچوب جمهوری اسلامی نمی‌گنجد و این نظام جمهوریت را تمام و کمال پذیرفته است. وقتی ما مردم سالاری را قبول کردیم، این کارکرد احزاب است که به مردم‌سالاری شکل می‌دهد، البته ما احزاب زیادی داریم ولی طبق قوانین جدید به ۱۳۰ تا ۱۴۰ حزب رسیدیم و البته برخی از آنان فقط یک مجوز در جیب یک خانم یا آقا هستند و برخی دیگر هم که فعال هستند در انتخابات با همراهی چند حزب دیگر ائتلاف می‌کنند که خاصیت ژله‌ای دارد و در هر دوره یک اسم جدید پیدا می‌کند مثل شانا و جمنا و امثال آن.رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: به اعتقاد من اگر که چند حزب فراگیر شکل نگیرد این جبهه‌های ژله‌ای ما را به جایی نمی‌رساند. شورای ائتلاف و شورای وحدت باید با هم یکی شوند و در آن طرف هم اصلاح‌طلبان و آن بخشی که هنجارشکن نیستند باید به یک حزب فراگیر برسند. البته در اصولگرایی هنوز در زمینه یکی‌ شدن شورای وحدت و شورای ائتلاف روند کامل خود را طی نکرده است و تفاوت نظراتی در برخی موارد بین این دو وجود دارد که امیدواریم در نهایت به یکی‌ شدن این دو برسد.

آیت الله جنتی استعفا داد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پذیرش استعفای آیت‌الله جنتی و تقدیر از زحمات ایشان؛ طی حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمدحسین موسی‌پور را به سمت ریاست سازمان تبلیغات اسلامی منصوب کردند.

همسر محافظ سردار سلیمانی: جرأت نمی کنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم

شهید رضا خرمی محافظ سردار شهید قاسم سلیمانی بود.همسر او در گفت‌وگو با کیهان ناگفته هایی را بیان می کند:یک‌بار برای انجام کاری به دفترخانه رفتم و کارمند آن‌جا متوجه شد که همسر شهید مدافع حرم هستم. او گفت چرا گذاشتید همسرتان به سوریه برود، سوریه به ما چه ربطی دارد و از این دست جملات. همین موضوع و چند مورد مشابه باعث شد که دیگر ما جرأت نکنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم. اگر کسی متوجه شود که همسر شهید هستم، ترجیح می‎‌دهم بگویم که همسرم نظامی بود و در مرز شهید شد. همسرم بیمه عمر داشت و پس از شهادت همسرم، بیمه به ما مبلغی را داد و در حال حاضر هم ماهیانه حقوق همسرم به حساب‌مان واریز می‌شود. حقوق واریزی زیاد نیست و تقریباً با حقوق کارگر یکی است. شاید باورتان نشود همسران شهدایی داریم که همسرشان به عنوان بسیجی رفته‌اند و یا درجه بالایی نداشتند و الان از حقوق کمی برخوردارند. آنها مدام شرمنده فرزندان‌شان می‌شوند. متأسفانه میان عوام گفته شده که به مدافعان حرم پول زیاد می‌دهند!

هشدار سلیمی به مسئولان کره‌ ای درباره آزادسازی منابع ارزی ایران

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مسدود شدن منابع ارزی ایران در کره جنوبی، خلاف حقوق تجارت بین‌الملل است.یون کانگ هیان سفیر کره جنوبی در تهران امروز (دوشنبه 8 آذرماه) با حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کرد. سلیمی در ابتدای این دیدار سیاست جمهوری اسلامی ایران را توسعه ارتباطات با همه کشورها بر اساس تعامل و حفظ منافع متقابل خواند و گفت: با توجه به پیشینه ارتباطات تاریخی میان ایران و کره جنوبی، همواره روابط خوبی از گذشته برقرار بوده، متأسفانه به دلیل سیاست اشتباه چند سال اخیر دولت کره جنوبی، جایگاه این کشور در افکار عمومی ایران به شدت خدشه‌دار شده است.

حمله فرماندار اصفهان به دولت روحانی؛ اعتراضات تقصیر دولت سابق است!

احمدی اذعان کرد: کشاورزان در شرق و غرب اصفهان به شدت مشکل معیشتی دارند و بسیاری از درختان و باغ‌های آن‌ها بر اثر بی آبی خشک شده و در حال از بین رفتن است. وی ابراز کرد: سیاست‌ها و بدرفتاری‌های برخی مسئولین منجر به بی توجهی به حق این کشاورزان شده و تشدید اعتراضات مردم را دنبال داشته است. فرماندار اصفهان افزود: از طرف دیگر درخواست کشاورزان این است که اگر آب نیست و به ما قرار است خسارت بدهید، باید خسارت عدم کشت و کشاورزی را پرداخت شود، نه خسارت حق‌آبه و پول آب فقط داده شود.وی بیان کرد: از جمله حرف‌های کشاورزان اصفهانی این است که اگر آب نیست برای همه نباشد و اگر هم آب کم است برای همه کم باشد، نه آنکه برداشت‌های بالادست رودخانه زیاد و انتقال آب به دیگر استان‌ها انجام شود، ولی حقابه به کشاورزان اصفهانی داده نشود.احمدی تصریح کرد: در این باره جهاد کشاورزی هم هیچ کار موثری را در جهت اصلاح الگوی کشت انجام نداده و طی سال‌های گذشته این روند الگوی کشت تغییری نکرده است.وی اضافه کرد: بی‌توجهی دولت گذشته نسبت به مطالبات مردم باعث نارضایتی‌ها در شهرها و روستاها شده است و امروز مواجه هستیم با صندوق‌ها و سدهای خالی، همچنین با توجه به اعتراضات انباشته شده کشاورزان و خلف وعده مسئولین، دیگر اعتماد آن‌ها از بین رفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲۵
رییس سازمان تبلیغات اسلامی هم بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطهری جان به نظرم باید پرسید صرر 25 سالفروش 50 ددرصد ارزان تر خیلی بیشتر از توقفش هست که تازه اون هم گردن زنگنه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خیر عزیزم! جریمه ای که بابت دادگاه حکم داده و باید بدید از کل فروش 25 ساله هم بیشتر هست !!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خوشتیپ جان فعلا که 15 سال متوقف شده فکر میکنی گازا تو مخزن موندن که اینجوری حساب کردی؟ 15 ساله دارن میسوزن آخه این گازترش همراه با نفت مخازن
نفتی سلمان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
اگر اینقد واضحه پس چرا صدا سیما میترسه از اینکه موافق و مخالف این قراردادمناظره کنند جلوی چشم مردم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بعید چیزی تو فهمیده باشی زنگنه نفهمیده باشه
اون بدبخت هایی که چشمشون تخلیه شد!
سلیمی نمین دو رو : اشکال ما به تحصیلات آقای روحانی در اسکاتلند انگلیس به این دلیل نبود که چرا در خارج از کشور درس خوانده بلکه به این دلیل بود که ایشان کلمه‌ای انگلیسی بلد نیست پس چگونه توانسته رشته سختی مانند حقوق، که رابطه تنگاتنگی با زبان دارد، را بگذراند؟) حتی اگر زبان انگلیسی را مسلط نبود هزار بار بهتر از شما بلد بود !!! ضمنا اگر زبان انگلیسی را مسلط نبود لااقل باعث برجامی شد که صدها سیاستمدار غربی به کامل بودن ان اذعان دارند ترامپ نتونست بقیه را با خود در بهم زدنش لااقل بطور ظاهری همراه کنه امثال شما هم از برجام بعنوان سپر بلا استفاده میکنن و از همه مهمتر سایه جنگ و قطعنامه های ضد ایرانی را از سر مملکت دور کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
شما چرا اینقد حرص دفاع از روحانی رو میخوری نمیدونم
خب این حرف درسته که یه کلمه انگلیسی بلد نبود ادعای دکترای انگلیسی هم میکرد
حالا چون اونی که الان اومده بیسواد تره که دلیل نمیشه از قبلی اینطور حمایت بشه
حمله فرماندار اصفهان به دولت روحانی؛ اعتراضات تقصیر دولت سابق است!) خودت چه برای انها انجام دادی ؟!! انجام و عملیاتی شدن الگوی کشت دست جهاد کشاورزی نیست او پیشنها میدهد کشاورز اگر مایل بود رعایت میکنه اگر هم منظورت استفاده از زوره که شما توی اینکارا استادی
حمله فرماندار اصفهان به دولت روحانی؛ اعتراضات تقصیر دولت سابق است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب فرماندار نیمی از سال اول دولت جدید گذشته است شما هنوز یقه روحانی را می گیرید ؟ شب بخیر
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
نیمی از سال اول دولت جدید گذشته!؟هنوز نمی دونی دولت های جدید تو کشور از چه تاریخی شروع به کار میکنن، نظر هم میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
روحانی عین 8 سال دولتش یقه احمدی نژاد رو گرفته بود.حالا شما به این چند ماه حساس نشو
تور رایگان وین
شهری تاریخی و زیبا درقلب اروپا
اقامت در هتل تاریخی
آوردن هر تعداد همراه
اعضای خانواده و اقوام دور ونزدیک
پرواز اختصاصی.
عشق وحال هرچقدر دوست داشته باشی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
به همراه مترجم اختصاصی برای هر نفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
اعزام تیم 40 نفره به وین با هزینه ملت بدبخت
برجام خسارت محض بود.حسین شریعتمداری
برجام را آتش باید زد .ذالنوری
معیشت مردم را نباید به برجام گره زد.حجت الاسلام رئیسی


پس وین چیکار داری؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
جمله رئیسی چه ربطی داشت به وین نرفتن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
اونا که رفتن بگردن و بیان نرفتن برای دفاع از من و شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
فعلا 8 ساله که برجام رو اجرا کردیم بدون قرانی در یافتی. حالا الان شما می گی چرا وین باید رفت؟؟؟
پس کی طلب ما رو میده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
ما به تعهدات خود تا جايي كه طرف مقابل پايبند باشد .
پايبنديم ولو به ضرر ما باشد
همان گناهی که پسر دکتر عارف کردن ، چقدر زود رنگ عوض میکنید لعنت بر منافقین و ریاکاران و تشنگان قدرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
پسر عارف هم با رانت رفته بود بالا این حضرات هم همینطور
جنتی حتما میخواد برا ریاست جمهوری نامزد بشه که استعفا داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
هزاران درودددددددددددددددددددد
آقای سلیمی انتصاب هر قرد شایسته در منصبی برای هر فرد ایرانی یک حق است و کسی هم مخالف این امر نیست . اما مخالفت مردم با آن طرز فکری است که حودی ها شایسته هستند ، و دیگران اهلیت ندارند .
1- نصف جامعه که زنان هستند ، به سبب طرز فکر های اشتباه با وجود شایستگی های لازم حذف شده اند .
2- اهل سنت ، ارامنه . زردشت ها و ... از لایه های مدیریتی کلان کشور حذف شده اند .
3- تقسیم سیاست به چپ و راست در هر دوره ای سبب بیرون رفتن طرف دیگر از مدیریت می شود .
بنابراین در هر دوره تعداد قلیلی از افراد باقی می مانند که فامیل بازی ، آقازاده بازی ، داماد بازی سبب می شود به مرور منصب های مدیریتی از افراد شایسته خالی شود .
آقای سلیمی چگونه است که جوان کردستانی در کشوری اروپایی به منصب ریاست مجلس می رسد ؟ اما این جوان اگر در ایران پود هیچگاه نمی توانست مناصب کمتری از این ها را به دست بیاورد . و ....
اگر امروز مردم در رسانه های مجازی به مناصب فامیلی و دامادی مدیران می پردازند ، نشان از رشد فکری مردم است ، و حاکمیت باید به این دغدغه با منطق درست پاسخ دهد .
پاسخ ها
نامی
| Slovakia |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
آفرین بابک دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بابك خان، اولا آقاي سليمي هم همين حرف را زده و از زاويه ديگر، طبيعي است كه هيچكس مخالف شاسيته سالاري نيست ولو اينكه خويشاوند باشد.
ثانيا اينطور كه جنابعالي بخش اعظمي از جامعه را حذف كردي فكر نمي كنم دايناسورها هم با اين سرعت حذف ، شده باشند، مرد حسابي درصد كم زنان يا اهل سنت يا طرفداران يك گروه سياسي در دوره زمامداري طرف مقابل به معني حذف آنها نيست بلكه برخي از اين موارد به دليل همين اصل شايسته سالاري است و برخي نيز به دليل غلبه نگاه حزبي كه باعث مي شود به حزب خود بيشتر توجه كند تا حزب مقابل
ضمنا رشد فكري مردم كه تصور مي كنيد الان حاصل شده اگر باعث شود كه فضا يا فاميل زايي باشد يا فاميل زدايي بهتر است اين رشد فكري حاصل نشود چرا كه مغاير با شايسته سالاري است.
آقای سلیمی نمین
اگر وابستگان وزرا شایسته بودن خودشان در این مدت شغل پیدا می کردن
نیاز نبود وابسته اشون وزیر بشن تا اونها هم شغل داشته باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
از كجا ميداني كه شغل نداشته اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
گل گفتی
دلم خون شد برای اقوام وکلا و وزرا
بله آقای سلیمی نمین هیچ گناهی نکرده اند؟ ایران از زمان فرتعلی شاه قاجار تا زمان احمد بی عرضه به صورت هزار فامیل خراب می شد. حالا هم همان جریان است.
پیشنهاد علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت جناب مطهری این جماعت معصوم ع هستند وهیچ ایرادی درطول44سال عمر انقلاب متوجه این جماعت افراطی ومنفعت طلب نیست درثانی کاملا بجا فرمودی اگر صداوسیما ومسئولان اصولگرایان راست میگویند دوطرف این کرسنت پای میزمناظره بشینند ومردم حرفهایشان را بشنوند وقضاوت کنند دراخر اینها حتی به ایه قران هم ایراد میگیرند
واکنش سلیمی نمین به هجمه‌ها درخصوص انتصابات فامیلی: خویشاوندان وزرا چه گناهی کردند؟جناب سلیمی اول پاسخ بدهید حضرت عقیل ع چه گناهی کرده که برادرمولایمان حضرت علی ع شد ودیناری از بیت المال مولایمان به برادرش اضافه پرداخت نکرد اگر واقعا مسلمان وتدین وحافظ بیت المال ومردمی هستید همین جمله من کفایت میکند وگرنه شماها هزاران دسیسه عمروعاصی دراستین دارید تا کارهای ناصوابتان را توجیح کنید همان توجیحی که منزل ویلایی سعادت اباد که ازسوی رئیس یک کارخانه به اق شیخ شمایعنی پناهیان واگذار شد که گفت منم مثل رهبری با هدایا زندگی میکنم پس جناب سلیمی دین ما ومعصومین ع ما اینگونه نمیگویند ولی شاید دین ومعصومین شماها فرق دارد
همسر محافظ سردار سلیمانی: جرأت نمی کنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم سرکارخانم همسر شهید خرمی اولا همه شهدا چشم وچراغ ملت وکشورهستند وتعظیم وتکریم برانان واجب هست منتهی شماها هم کم لطفی نکنید طوری سحن برزبان نیاورید که انگارملت ایران مثل زمان معاویه برشهدا واهل بیت امام حسین ع هتک وحرمت میکنند نه خانم اینگونه نیست واقعیت را برزبان جاری سازید درضمن الان حداقل حقوق یک خانواده شهید بسیجی بالای 5میلیون تومن هست شماچطوری حداقل حقوق وزارت کاری بعنوان حقوق شهید دریافت میکنید پس لااقل به حرمت واحترام شهدا مخصوصا شهید عزیزتان وعزیزمان کم لطفی نکنید من کاری به روحانیان ومسئولان نظام ومقامات ندارم که درپی کسب قدرت ومال ومنال هستند ولی شهدا تورچشم ما ملت ایران هستند ودرقلب تک تک ما جادارند طوری ملت را به زمان معاویه لقب ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
احسنت برشما واقعا اصولگرایان نقشی درکرسنت نداشتند؟ وانتصاب فامیلی نباید درکشورصورت بگیرد وحقوق خانواده شهداکم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
حاضری بمیری ماهی 5 میلیون بدم بابات؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
حقوق كدام بسيجي عادي 5 ميليون است؟ ميشه مثال بزني؟
اقای عباس سلیمی نمین گفتند : مگر چه گناهی کردند که خویشاوند یک وزیر هستند؟ آن‌ها حق حیات دارند و طبیعتاً باید متناسب با توانمندی‌هایشان بتوانند به جامعه خدمت کنند.جواب اگر خویشاوند وزیر نبود چکار میکرد ایا تا کنون جایی کار نمیکرد ایا جوان های دیگر توانمندی ندارند که ایشان دارد ایا منتظر بود تا فامیل ایشان وزیر شود اگر شما بر اساس گفته های خودتان اصولگرا و مذهبی و بسیجی و ......عناوینی که اصولگرایان برای خوشان انتخاب کردند هستید این تفکر شما غلط است ما میگوییم که برای ان پست حداقل 10 جوان تحصیل کرده و متخصص را انتخاب کنید و با ان جوان فامیل همگی از انها امتحان بگیرید و سپس انتخاب کنید این کار منصفانه است البته بدون پارتی بازی شما اصولگرایان کلا هیچ به هیچ اصولی بجز حرف خوتان پایبند نیستید .
امروز خورشید از مغرب طلوع کرد و تاریخی شد !!!!!

یکی از مسولان نسبتا سالخورده چند شغله در سن ۹۳

سالگی از یکی از مناصب حکومتی خودش استعفا داد !!!

واقعا این درد فراغ ایشان را چطور باید تحمل کنیم !!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
متاسفانه هنوز تعريف شغل را نفهميدي
تو رو خدا آحی آقای جنتی 90 شاله چطور سه سازمان رو همزمان جدیریت میکرده ؟ حالا شد دو سازمان ، جناب جنتی جا رو برای جوانتر هز خودت باز کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
مرد حسابی یه کم دقت کن ای چه وضع نوشته.
آقای فرماندار اصفهان فقط از برداشت بالادست و از انتقال به یزد میگوید، ... چرا از صنایع استان خود نمیگوید؟؟؟؟ اقای فرماندار به مردم بگویید توسعه صنایع اصفهان چه بلایی بر سر زاینده رود آورده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
اصفهان اگر توسعه صنعتی داده باید خودش جوابگو باشد ولی سهم آب ان که حذف شده را بدهید بقیه با خودش باشد ولی در حال حاضر هم سهم آب استان کاهش یافته هم صنعت توسعه یافته است و دیوار کوتاه تر از کشاورزان نیست و اب انها را قطع کردند
ایکاش مهاجرانی و امثالهم ، از ابتدا وارد کار سیاسی که تخصص نداشته اند

نمی شدند که حالا پس از۵ ۲ سال ، خسارت زدن به کشور و مردم ، تازه فهمیدند که کار ایشان نبوده و بی ربط بوده اند !!!

حالا ایشان چطور می خواهند جبران کنند ؟
ایا اصلا قابل جبران می باشد ؟

چرا که رسیدن به این حجم از گرفتاری و فقر و نابودی و خسارت به آب و خاک و تورم و گرانی و تحریم و معضلات متعدد و رنج بیش از ۸۰ میلیون نفر که زیر خط فقر رفتند

قطعا بخاطر نبود تخصص و آشنایی به سیاست و اقتصاد و مدیریت اجرایی توسط اکثریت مسولان در ۴۳ سال گذشته، از جمله ایشان بوده است
آقای سلیمی درسته اطرافیان وزیر هم باید بتوانند در کشور خدمت کنند کسی منکر نیست .مشکل از جایی شروع میشه که یک فامیل رو بدون طی سلسله مراتب میزارن رئیس یه قسمت. این اطرافیان هم اگر مثل بقیه از کف سازمان بدون پارتی بازی پیشرفت کنن کسی مشکلی نداره
گناهشون اینه که ما در ۳۰سال از روی صندلی مون یه پله رشد نکردیم اون وقت اینها نیومده در عرض دوسال از نردبان ترقی بالا میرن یعنی همشون لیاقت دارن نگین که باورش سخته
اقای سلیمی نمین فقط خویشاوندان وزرا شایستگی دارن؟دیگه ادم شایسته ای نیست
بعدم اینها اگر شایسته بودن قبل از وزیر شدن اقایون باید پست میگرفتن نه الان که اینا وزیر شدن اونا هم پست بگیرن
اخی، دلم سوخت برای خویشاوندان وزرا، طفلک ها مظلوم واقع شدند.
حرف دفترخانه، حرف خیلی از مردمه
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
باسلام و عرض احترام خدمت همسر عزیز شهید،
با نهایت احترام به شهید خرمی بعرض می
رسانم که سرکار خانم نظر خیلی از مردم اینست که در شرایطی که کشور ما وضعیت اقتصادی، اجتماعی و ......مناسبی ندارد هدف اصلی تمامی مسئولان بایستی به داخل کشور و حل معضلات داخلی معطوف شود، شاید گفته شود که ایشان هم انسان و مسلمان هستند ، درست است ولی مگر هموطنان ما انسان و مسلمان نیستند و در اسلام آمده است که حتی اگر می خواهید خرید کنید، مغازه همسایه در اولویت بیشتری نسبت به مغازه دورتر هست و همچنین در فرهنگ ما هم هست که چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است، میتوان به این دیدگاه هم حق داد، چندان بی ربط هم نمی گویند بالاخره وضعیت خراب مملکت باعث شده که عده خیلی زیادی از مردم نظراتشان نسبت به کمک به کشورهایی مانند سوریه متفاوت از این شهید عزیز و بعضی مسئولان باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
كافر همه را به كيش خود پندارد!
باید نوشته می شد
آیت‌الله جنتی از یکی از مناصبش استعفا داد
اینهمه جوون بیکار، اونوقت آقایون چند منصب دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دکتر ولایتی و حداد عادل با داشتن ۷۵ سال سن

هر کدامشان دارای دهها شغل و مقام و منصب مهم و نان و آبدار هستند

جوانگرایی یعنی همین !!!؟
اقای فرماندار دولت قبل رفت شما چه گلی به سر کشاورزان شرق اصفهان زدید
به سلیمی نمین
1. انتصاب بستگان مقامات با حکم مستقیم پدرزن و... است که مشکل دارد. اینکه جایگاه این افراد متناسب با جایگاه فامیل محترمشان، ارتقاء پیدا می کند جای سوال دارد و نه اینکه چرا کسی به درستی ارتقاء می یابد.
2. سلیمی نمین می توانست به جای استدلال بر ضعف های روحانی، بر نقاط قوت انتصابات فامیلی دولت رئیسی تمرکز می کرد. اگر او در این خصوص تحقیق کرده و به عنوانِ فردی مطلع اظهار نظر می کند باید از برخی از این انتصابات با ذکر دلایل دفاع می کرد، ولی اینکه ایشان چنین دسترسی ای نداشته باشد و اظهار نظر کند، شایسته نیست. شایسته نیست جایگاه خود را از یک دانشمند و محقق، به "بوق رسانه ای" تقلیل دهد. جناب سلیمی نمین، شما به عنوان یک فرد محقق و دانشگاه دیده، وقتی حرفی میزنید باید مستند به تحقیقات باشد و نه تکرار حرف های سیاستمداران.
این صلاحیت و توانمندی و تخصصتون ما رو کشته
دولت روحانی خرابکار بود اما استاد مدیریت روانی جامعه بود.
چرا الان سیگنال مثبت به بازار دلار نمی‌دهید کاهشی شود.
دلال‌ها‌ و صرافیها همدست شدند نمی‌فروشند تا بخاطر مذاکرات دلار پایین نیاید.
دستگاههای مالی و امنیتی چرا با احتکار دلار برخورد نمیکنند؟
تحریم‌ گران واقعی در داخلند.
آقای نمین اگر خویشاندان وزرا و وکلا و مسولین فامیل این خانمها و آقایان نبودند چکاره می شدند ؟ اگر مثل بقیه مردم بدون توصیه نامه و تلفن از بالا می خواستند استخدام شوند و یا کاری را شروع کنند چه کاره می شدند ؟ الان هم بروند دنبال همان کاری که فایلشان اگر وزیر و وکیل نبود . آقاسی سلیمی حیا کنید از مردمی که فرزندانشان از فرط نا امیدی دجار افسردگی و بذبختی هستند . بس کنید این قبیله بازی و فامیل بازی را به بهانه های مختلف .
ماشالله آقای جنتی با آن سن و سال در چند پست ادایوظیفه می کنند
آقای سلیمی نمین اینقدر انتصاب رابطه ای داشتیم که کسی دیگه باور نمی کنه فردی رو به خاطر شایستگی و محض خدمت انتخاب کنند. البته آدم شایسته توی این مملکت کم نداریم...
چند شغل ای برادر؟
واقعا درود بر مهاجرانی، حداقل منافق نیست ، او میتونه در غرب و انگلیس بر علیه ایران صحبت کنه و بین یه عده وطن فروش محبوب بشه ولی جانانه از آرمان‌های انقلاب دفاع میکنه ،
روحانی باید محاکمه بشه ،
اگر آب نیست کشاورزان استان اصفهان برنج لنجان را کشت نمیکردند اصفهان با شمال فرقی ندارد فرماندار اول از پشت صندلی حرکت نماید و گشتی بزند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عزیز در اصفهان برنج کشت نمی شود اینکه شما می گویی اطلاعات 10 سال قبل است الان برای کشت سیب زمینی هم آب نیست اگه شما یه سر بیای اصفهان می بینی که لنجان حدود 5 سال است که رودخانه زاینده رود خشک شده
از بابت اینکه ایران در سوریه دخالت کرد چه چیزی ایران بدست اورد بجز هزینه بسیار بالای جانی و مالی الان که به خبرهای جهان نگاه می کنیم جز باخت برای ایران هیچ نداشته و ندارد بنظر خود شما چه چیزی عاید ما شد؟!︎!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
آنكس كه نداند و نفهمد كه نداند
در جهل مركب ابد الدهر بماند
اخه چرا استعفا دادید بودین حالا.
نه تنها تفصیر روحانیه حتی ممکنه تقصیر سید محمد خاتمی هم‌باشه. اصلاً تقصیر استین استکبار و نوکران غرب و عاشقان کدخدا و ایناست.
خوب مردم حق دارن سوال کنن. البته کسی حق نداره توهین کنه اما باید واقعیت رو قبول کرد! بخش بسیار زیادی از مردم موافق حضور عزیزان و هموطن های خود در سوریه نبودن و نیستن. حالا اگه کسی با میل و رضایت قبلی خود قدم در این راه گذاشته، دیگه نباید رو سر کسی منت گذاشته شود. یه وقت زمان جنگ ایران وعراق، همه داشتیم می دیدیم که سربازهای بعثی عراقی وارد خاک کشور شدن و همه هم حاضر بودن جونشون رو در راه دفاع از وطن بدن و صد البته هم خیلی ها جانشون رو تقدیم وطن کردن و یا هنوز با اثرات اون درگیر هستن. بدون شک جای خانواده این عزیزان باید بالای سر همه ما باشه. اما مردم خق دارن که این سوال رو بپرسن که چرا سوریه؟ می دونم اون دسته از عزیزانی که از این حضور در سوریه دفاع می کنن، دلایلی برای خود دارن مثل این که اگه اونجا با داعش نمی جنگیدیم باید داخل کشور می جنگیدیم!!!! البته بخش زیادی از مردم همون موقع هم این دلیل رو قوبل نداشتن و الان هم مشخص شده که اصلا اینطور نبود! چون داعش در حدی نبود که مثلا کل عراق و سوریه را بگیره و بعد به سمت ایران حمله کنه. بعدش هم نیروی نظامی ایران با سوریه و عراق به هیچ عنوان قایل مقایسه نبود، پس حتی اگه این فرض محال رو هم در نظر بگیریم و مثلا داعش عراق و سوریه رو می گرفت و بعد بع ایران حمله می کرد، نیروهای نظامی ما به حدی قدرتمند بودن که جلوی حملات یه تعدادی داعشی اخمق رو بگیرن. ما در زمان جنگ تقزیبا با کل دنیا روبرو بودیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران رو دشمن ببره، دیگه داعش که عددی نبود. در هر صورت این خق مردم هست که سوال کنن! بر اساس فرمایشات حضرت امام، مردم ولی نعمت هستن و مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند، پس این خق مردم هست که از مسئولان سوال بپرسن. اما متاسفانه مسئولان فراموش کردن که این مردم بودن که اونا رو سر کار اوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
شما نظرسنجي كرديد كه از بخش بسيار زياد مردم صحبت مي كنيد؟
ثانيا چه كسي منت گذاشته كه شما پيش داوري مي كنيد؟
ثالثا آمريكا ئيها احتمالا احمق هستند كه مرزهاي نظامي
خود را هزاران كيلومتر دورتر از مرزهاي جغرافيايي خود انتقال داده اند.
رابعا همين احمقهاي داعشي حدود هشتاد درصد سوريه و نصف عراق را با حمايت كدخدا و نوچه هاي او در منطقه گرفته بودند
خامسا خاطره جنگ تحميلي و خسارات بسيار زياد آن دركنار مرزها ساليان سال كشور را به عقب برده و به اين زوديها اين زخم التيام نخواهد يافت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
اگر میخواهی همیشه در صلح باشی باید همیشه آماده جنگ باشی این رو خود آمریکایی ها میگن ...گسترش برد و جعرافیای عملیاتی برای هر کشوری لازمه ... واقع بین باشید چطور پرتغالی ها کشتیشان در کیش است ...چطور اینگلیسی به هند رفتن...چطور امریکایی ها به عراق رفتند ... ایران باید خیلی زود تر در جغرافیای منطقه نفوذ میکرد ...گلایه نکنید کمی فکر کنید
این آقای سلیمی نمین انگار طلبکار هم شده است !! شرم کنید که اینطور بی پروا از توجیه پارتی بازی به نفع بستگان وزرا سخن می رانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
چرا ما عادت داريم با اين سرعت و بدون فكر نظر دهيم و قضاوت كنيم؟
چه كسي پارتي بازي را توجيه كرده و از آن حمايت مي كند؟
علی‌اف پس از دیدار با رئیسی: ایران و آذربایجان دوست و برادرند!!!!!!!
جمله گفته شده بالا از توهین هم بدتر است. من مطمن هستم این خوارک داخلی دارد. اصلا هیچ برادری بین حکومت آذربایجان و ایران وجود ندارد. اذربایجان متعلق به ایران است و باید به ایران برگردد. هر چه زودتر بهتر. فکر می کنی چرا روسیه هر هفته سعی به فرستادن کسی به ایران کند یا در سوریه داره به ایران فشار می اره. برای اینکه که ایرانی ها به آذربایجان نگاهی نداشته باشند. تعجب نمی کنم که اگر همه فشارهای درون سوریه به خاطر اذربایجان بوده باشد. زمان تفکر قوی از سوری ایران لازم است. روز که ایران از روسیه کمک خواست که به مشکل روسیه کمک کند هم سوریه را از دست داد هم اذربایجان.
پیشنهاد علی مطهری به صداوسیما درباره ماجرای جنجالی کرسنت:
من به عنوان يك شركت نفتي به جرعت مي گويم آنهائيكه جلو قرار داد كرسنت را گرفتند بزرگترين ضربه اقتصادي را به كشور وارد كردند.
باز به جرعت مي گويم مخالفت با اين قرارداد يك جورائي بو دار است.فقط عوامل و دست اندركاران دشمنان ايران مي توانند اين مخالفت را علني و بوق و كرنا كنند
كدام عقل سليم مي گويد كه از منابع خدا دادي كه ما به دلايل سياسي و تكنولوژيك نمي توانيم بهره برداري كنيم به امان خدا ول كنيم تا كشورهاي قطر و امارات به راحتي از آن بره برداري كنند بدون اين كه يك سنت گير ايران بيايد؟
مردم فراموش نكردند در سالهائيكه كشور ما درگير جنگ با عراق بود كشور قطر حداكثر بهره برداري را از منابع هيدروكربوري ايران انجام داد. زمانيكه ما اقدام به بره برداري از اين منابع مشترك كرديم فقط به ته مانده آن رسيديم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
شما به عنوان يك شركت نفتي اول جرات را درست بنويس و بعد قضاوت كن
حمله فرماندار اصفهان به دولت روحانی؛ اعتراضات تقصیر دولت سابق است!

جناب فرماندار لطفا" سفسطه نفرمائيد. كليه دولتها از بعد دولت شهيد رجائي بطور مساوي در مشكلات بوجود آمده در اثر سوء مديريت آب كشور مقصر هستند.
سالهاست دانشمندان به مردم جهان هشدار مي دهند كه خشك سالي زمين رو به افزايش است لذا جهت تامين آب شرب و كشاورزي خود چاره انديشي كنيد.اما مسئولين كشور ما جزء معدود مسئولين كشورها بودند كه هيچ توجهي با اين اخطارها تكردند.حالا دارند با سفسطه بازي صورت مسئله را پاك مي كنند.
متاسفانه جهاد کشاورزی یک نهاد بی خاصیت و متشکل از افراد بی تجربه ایست که در جهت نابودی سیستم کشاورزی در ایران تاسیس شده. ابن نهاد با واگذاری زمین های متعدد و صدور مجوزهای بی رویه جهت احداث چاه های عمیق و نه تنها کشاورزی ایران را به نابودی کشیدند بلکه عامل اصلی از بین رفتن آب های زیر زمینی ایران نیز هست. رانت و پارتی بازی در این نهاد جهادی به فور به چشم میخوره. این نهاد هرگز قدمی در جهت سوق سیستم کشاورزی بسوی آبیاری مکانیزه و قطره جهت حفظ آبهای زیر زمینی بر نداشته و همچنان از سیستم آبیاری سنتی و صدور مجوز برای احداث چاه های عمیق حمایت میکنه. در کشورهای پیشرفته استفاده از سیستم آبیاری سنتی با جرایم سنگینی از جمله زندان همراه هست
یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا عنوان کرد: تمام خویشاوندان وزرا نباید به یک چشم دیده شوند و در معرض اتهام قرار گیرند. مگر چه گناهی کردند که خویشاوند یک وزیر هستند؟ آن‌ها حق حیات دارند و طبیعتاً باید متناسب با توانمندی‌هایشان بتوانند به جامعه خدمت کنند
برادر عزیز وقتی بسیار توانا تر از این فامیل زاده ها هستند که می‌توانند به مردم خدمت کنند چرا اینها باید جای آنها را اشغال کنند.
عطاآب رودخانه تایمزرومیخوردبه غرب فحش میدهد درهمان بی بی سی فارسی باتحلیل های آبکی همزمان که ازدوربه سرمسئولان جمهوری اسلامی دستی ملتمسانه برای بازگشت میکشدبه اعتراضات به حق ملت هم میتازدوخلاصه این ضرب المثل که میگویدنه درغربت جایی ونه رویی دروطن دارم!
سلیمی نمین چه کسی گفته همه نوابغ در فامیل حضرات جمعند و بقیه هیچ
البته آنها گناهی ندارند که خویشاوند وزیر هستند چون همانطور که از اوضاع کشور پیداست همه آنها باسواد و شایسته پست هایشان هستند! ما گناهکاریم که خویشاوند وزیر نیستیم.
خخخخخخخخخخخخخخخ
همه دعواها سر لحاف ملانصرالدینه
زمان روحانی و... انتصاب فامیلی می شه رانت حتی اگه منصوب انیشتین باشه
زمان رییس جمهورهای اصولگراها انتصاب فامیلی می شه استفاده بهینه و کاملا تخصصی و به حق و ... از افراد متخصص و ....
ما مردم استان چ و ب از انتقال آب نوشیدنی به استان یزد ناراضی نیستیم
آبی که به استان یزد منتقل میشه آب نوشیدنی هست نه کساورزی .
کشاورزان اصفهان زیاده روی می کنند
"25 سال سیاست بس است، دیگر به آن برنمی‌گردم" مملکت را به این روز انداخته اید رفته اید پی خوشی خودتان . آقای مهاجرانی می توانید بگوئید الان رندگی شما چگونه تامین می شود؟
آقای احمدی هزاران باغ ویلا در حومه اصفهان هست که کارکردشان فقط برای دورهمی و جمع شدن پای بساط منقل است
آب بسیار زیادی هم نیاز دارند آقای فرماندار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
اب شرب ۱ درصد مصرف است استاد . اب کشاورزی و صنایع اب بر است که منابع اب را می خورد.
جناب سلیمی نمین ، قوم و خویش وزیر بودن هیچ ایرادی ندارد .
اشغال یک پست آنهم در رده مدیریتی بدون سابقه مدارج پایین تر و بدون سابقه کار کافی و بدون تجربه و تخصص لازم و با استفاده از رانت قابل پذیرش نیست
یه نگاهی به رزومه کاری این استخدام شدگان بیاندازید ،اگر منصف باشید ، موضوع دستگیرتان میشود
جلیلی و همه هم جبهه هایش ، جز ادعا و زیان برای کشور ، دست آوردی نداشته اند .
توقف قرار داد کرسنت به دست آنها انجام شد
خوب شد آقای جنتی از یگی از مناصب خود استعفا داد خدایا شکر!
گازی که قرار بود بفروشیم و می گوییم در صورت اجرای قرارداد ارزان فروشی می کنیم را تاکنون چه کرده ایم؟ لطفاً راست و حسینی بگویید الان ان گاز را چه می کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
تمام این گاز ترش را در همان محل سر چاه جزیره سیری توسط مشعلهای بسیار بزرگ سوزاندیم و هدر دادیم و می دهیم

در حالیکه با قرارداد کرسنت در محل تحویل امارا میشد

و سالی حداقل ۶۰۰ میلیون دلار نصیب کشور و مردم میشد
یعنی حدود جمعا ۹ میلیارد دلار را نگرفتیم

و باید حدود ۱۸ میلیارد دلار هم جریمه بدهیم

اینهم از سود جلیلی و احمدی نژاد و تند روهای روهای اصولگرا و جبهه پایداری ها
حرف فرماندار در خصوص برداشت آب توسط بلا دستی ها که شاید منظورشان استان چهار محال و بختیاری است بسیار بی مورد هست این استان آن هم فقط در منطقه حاشیه این رود خانه باغهایی به عمل آورده شده که فقط در فصول خاص از آن حق برداشت دارند اون هم به مقدار مشخص حق آبه این استان 30درصد است که عملا برداشت آنها به 10درصدهم نمی رسد. یک سوال مگر در فصل سرد پاییزی و زمستان این استان استفاده آب کشاورزی امکان داره ؟مگر در فصل یخبندان این استان کشاورزی اب نیاز داره؟ فرماندار بهتر است در خصوص استفاده و برداشت توسط صنایع آن استان و فضای سبز شهر اصفهان اظهار نظر فرماید که با این بی ابی سرانه فضای سبز این شهر از شمال بیشتر است.در حال حاضر روستاهایی در چند کیلومتری این روستا در استان چهار محال وجوددارند که با تانکر آبرسانی می شوند
همسر محافظ سردار سلیمانی: جرأت نمی کنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم

این یعنی اینکه اکثر مردم این رویکرد را قبول ندارند
روحانی کجاست چرا این مملکت قانون ندارد چرا کسی به تخلفات روحانی رسیدگی نمیکند مگر مملکت ما آزمایشگاه است که هر چهار سال یک بی عرضه بیاید و رزق و روز ی مردم و عاقبت مردم و زندگی مردم را به بازی بگیرد و برود چرا کسی پاسخگو نیست آقای روحانی کجاست چرا نمی آید و جواب بدها چرا چرا چرا مگر این آقای روحانی کیه که کسی نمی تواند از ایشان بازخواست کند طیف اصلاح ... کجایند که جواب دهند
والله از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون، ما هم هنوز نفهمیدیم سوریه به ما چه ربطی داره؟؟!!!
مخصوصا از وقتی شرایط افغانستان تغییر کرد و ما افغانستان رو با سوریه مقایسه کردیم که دیگه اصلا نفهمیدیم
چرا آقای سلیمی به عراق و چین در رابطه با منابع ارزی هشدار نمیدهد؟ با این دو کشور که رابطه بهتری دارید؟!!!
آقای سلیمی نمین اگر فامیلهای وابسته آقایان شایستگی داشتند که بیکار و بیعار منتظر پست گرفتن فامیل و پدر خانم و ... نمیشدند که شایستگی خود را نشان دهند .
خویشاوندان وزرا چه گناهی کردند؟راست میگه بنده های خدا نه شغلی دارند نه درآمدی فعلا" که همه چیز رو قبضه کردید اگه میخوای یارانه من مال شما یه وقت سر ماه کم نیارید
جناب سلیمی نمین ، واقعا نمیدانید ؟
چرا مسولان اصرار دارند تا اقوام خودشان را در سازمان متبوعه و در نزدیکی خودشان به کار بگیرند ؟

مضافا به اینکه دهها و بلکه صدها مورد خلاف های بزرگ از این نوع بکار گیری ها را شاهد بوده و یا اخبار و شواهدش را داشتیم .
او گفت چرا گذاشتید همسرتان به سوریه برود، سوریه به ما چه ربطی دارد
خدا قوت آقای جنتی! فکر می کردم فقط رئیس شورای نگهبان و امام جمعه بودید فکر نمی کردم رئیس تبلیغات اسلامی باشید!! حیف نیست زود کشیدید کنار؟؟؟؟
گذشت.دولت.قبلی.حالادیگه.به.فکراین.جدیده.باشیدببینم.این.چکارمیکنه.
یکی به این آقای سلیمی با شعور بگه که چرا اقوام مقامات بدون ضابطه وبا رابطه پست می گیرند اگر ...
یکی به این آقای سلیمی با شعور بگه که چرا اقوام مقامات بدون ضابطه وبا رابطه پست می گیرند اگر ...
آقای سلیمی، اگر از افراد جامعه درست یعنی بر مبنای تخصص و شایستگی استفاده شود، جامعه هیچ مشکلی با خویشاوندان مسئولین ندارد. مشکل اینجاست که افراد بی عرضه را برخی از مسئولین بدون توجه به قوانین که خود وضع می کنند استخدام می کنند و پست می دهند. این موضوع بشدت جامعه را عذاب می دهد، چرا که چوب آن را دارد می خورد.
آقای مهاجرانی عزیز
آمریکا از صدام در جنگ پشتیبانی میکرد و طراح کودتای نوژه بود و موجب اعدام خلبانان زبده شد یا شوروی (روسیه) پس حتما انواع میگها و سوخوها و تانگها تی۷۲ و ۵۲ و خمسه خمسه و....ساخت امریکا بود که در جنگ بر سر ما میریخت
جناب سلیمی نمین نظرت راجع به دکترایی که نمیتونند یک متن ساده فارسی رو از رو بخونند چیه ؟؟؟!!!!
اقای فرماندار اصفهان هم می خواهد با چهار تا شعار معروف بشود
آیا به فرماندار اهواز هم اجازه می دهند با ادبیات فرماندار اصفهان صحبت کند؟
جهت باد تغییر کرده است . صحبت های آقای سلیمی نمین هم در راستای جهت باد هست . خیلی جدی نگیرید .
در خصوص همسر مدافع حرم باید بایشان گفت حقیقت و قبول آن اگر به ضرر باشد تلختر است
دیگر ما جرأت نکنیم بیرون از خانه بگوییم خانواده‌ شهید مدافع حرم هستیم

چه الزامی داره که باید بگی خانواده شهید هستی؟
اگه فقط میخواین اسم شهید یدک بکشین و از مواهب اون استفاده کنید که تعارض داره با اون نیت شهادت اگه واسه فخر فروشی بازهم تعارض داره.ضمنا این موضوع ابهامات زیادی داره که برای مردم روشن نشده منظورم بحث سوریه است و اقناعی صورت نگرفته
تابی!کامنتی که درموردعطالله گذاشتم حقیقت محضه سانسورش نکن عزیز!
آقای سلیمی نمین همین خطبه را چرا در دولت قبل ایراد نفرمودید ؟ نه قلم و نه زبان تان هیچگاه برای رضای خدا به رقص در نمی اید و بهمین جهت مردم حوصله ی شما را ندارند .
این آقای سلیمی نمین بهتر بود نام فقط یک فامیل مسؤل که بطور شرعی و قانونی و بدون استفاده از رانت و امتیاز مقام بجایی رسیده باشد، را میبرد!
شرمنده شهدا و خانواده شهدا هستیم
براي امثال ما كه يكسال و نيم هست در بورس تهران غارت شديم فكري بكنيد
آقای سلیمی با وجود شما و امثالهم برای خیلی از فارغ‌التحصیلان با سواد کشور داشتن اشتغال یک آرزو شده اونوقت شما بستگانتان را بدون رعایت هیچ یک از ضوابط اداری در پستهای مدیریتی با حقوقهای آنچنانی منصوب می کنید که قطعاً روزی پاسخگوی اعمالتان خواهید بود
آقای سلیمی شماهم نان به روزخورهستیدزمانیکه در کیهان هوایی قلم می زدیدبانوشته هایتان آشنایی دارم بی‌طرفانه ننوشته دیدگاهی به نعل گاهی به میخ میزذیدادم خودشیفته وبزرگ بین هستید
بانوی والا مقام مدافع حرم و محافظ سردار شهید، شما تاج سر بشریت هستید
حيف !جنتي در اوج پختگي كنار رفت ! حالا كي قراره انتخابات رو راهبري كنه ؟
۱۱:۱۸دمت گرم خوب زدی تو خال. درکل کسی با جماعت ایران نمیتونه طرف بشه. نیگاه به به نظرات بیندازید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل