بازدید 6758

لیگ ورزش‌های الکترونیک ایران؛ ثبت نام فصل جدید از امروز

کد خبر: ۱۰۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷ 28 November 2021

فصل جدید لیگ ورزش های الکترونیک ایران برای همه گروه های سنی (آقایان و خانم ها) با همکاری موسسه راوی نو و انجمن ورزش های الکترونیک ایران با هدف معرفی بیشتر بازی های الکترونیک در میان مردم به ویژه قشر جوان و مهیا شدن برای حضور در بازی های کشور تایلند و المپیک آسیایی در کشور برگزار می شود.

احسان تکلو دبیر اجرایی فصل جدید لیگ ورزش های الکترونیک ایران گفت: این بازی ها در دو رشته PES و فیفا 2022 و دو مرحله استانی و کشوری برگزار و علاقه مندان می توانند از یکشنبه هفتم آذر تا 29 آذر به سایت esliran.com برای ثبت نام مراجعه کنند و نکته مهم اینکه این بازی ها محدودیت سنی و جنسی ندارد و شرایط حضور در این مسابقات برای همه وجود دارد.

او با اشاره به اینکه بعد از پایان دوره اول و انتخاب 128 برگزیده، راه یافتگان لیگ وارد مرحله نهایی و مسابفات حضوری در تهران می شوند و در این مرحله هم سه نفر انتخاب و در نهایت به نفرات برتر جایزه ای معادل 160 میلیون تومان اهدا می شود.
سلمان نصیری، مدیر عامل موسسه راوی نو هم با اشاره به اینکه جوانان ما وقت زیادی را در بازی های مختلف سپری می کنند از این رو لازم است متولیان و دست اندرکاران این حوزه ورود جدی تری داشته باشند و خوشبختانه اتفاق های خوبی در راه است.

نصیری برگزاری لیگ بازی های الکترونیکی را یک رویداد مهم در سطح ملی برای خانواده و عامه مردم دانست و تاکید کرد: بی شک در این فضا استعدادهای کشف و شکوفا می شوند که می تواند باعث افتخار جامعه و کشور باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار