بازدید 16875
۶

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۴ آذر/ ۹۶ بیمار دیگر دست از جهان شستند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۴ میلیون و ۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۳۶۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 25 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۷ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۱۲ دوز اول و ۴۵ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۳۰۸ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۹۰۲ هزار و ۹۰۹ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۴ میلیون و ۲۴ هزار و ۲۲۹ دوز واکسن در ایران که ۴۴۱ هزار و ۸۶۰ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۸۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۷۸۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۹۷ هزار و ۶۷۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۹ هزار و ۳۷۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۵۳ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۳۶۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۸ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۲۴۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رئیس کمیته علمی کرونا گفته ما توانستیم عقب ماندگی واکسن جبران کنیم و از کشورهای اروپایی جلو بزنیم و نمی‌دانم چه وچه بکنیم واین را هم سند افتخاری برای خودش و روئسایش فرض کرده!!؟ خدا وکیلی آدم باید خیلی رو داشته باشد که بعد از این همه افتضاح بیاد کنفرانس راه بیندازه و از پهلوانیاش صحبت کند!! آدم تعجب می‌کند!؟
متاسفانه در سرتا سر این منطقه از مصر گرفته تا کشورهای حوزه خلیج فارس تا ترکیه و ارمنستان و غیره بیشترین تعداد فوتی را کشور ما داشته!! این چه پیامی می‌تواند داشته باشد!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
اینکه کشور ما چند ده ملیون جمعیت بیشتری داره؟
ناشناس
| Malaysia |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
ارمنستان در بین کشورهای با بدترین تلفات نسبت به جمعیت شانزدهم است، ایران 52؛ یعنی 51 کشور جهان بدتر از ایران بوده. درضمن نمی خواهید بگید که کشورهایی مانند هند، پاکستان، افغانستان و عراق و ترکمنستان (که این یکی اصلا آمارش وجود ندارد و بالکل وجود کرونا را منکر شده اند) بهتر از
ایران آمارهای تلفاتشان را شمرده اند؟ حالا خیلی از کشورهای آمریکای جنوبی و آفریقا به کنار
خداوند خودش مسببین مرگ اینهمه هموطن را که واقعا بیگناه و مظلومانه بخاطر نبود یک واکسن از بین رفتند مجازات کند
از نظر بسیاری از مسئولین مرگ خوبه ولی برای همسایه بخاطر همین هم در جریان این بیماری به فکر مردم نبودند و گذاشتند هر اتفاقی می‌خواهد برای مردم بیفتد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل