نظر مثبت مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

حق وردی خاطرنشان کرد: آقای نوری از بدنه آموزش و پرورش است و تمام مراحل مدیریتی از مدیریت منطقه تا سطوح بالا در وزارتخانه را تجربه کرده و با مسائل آموزش و پرورش آشنا است. او چالش ها و بحران های آموزش و پرورش را از قبل می شناسد و در این زمینه برنامه قوی دارد...
کد خبر: ۱۰۸۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 24 November 2021
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه «نوری» از بدنه وزارت آموزش و پرورش و آشنا با مشکلات آن است، از نظر مثبت کمیسیون آموزش درباره وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش خبرداد.
 
«حسین حق وردی» در گفت‌ وگو با خبرنگار «تابناک» درباره ارزیابی خود و کمیسیون متبوعش از یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: نشست رسمی کمیسیون امدزش،و تحقیقات برای بررسی سوابق و برنامه آقای نوری شنبه هفته آینده برگزار می‌شود. 
 
وی افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات در روز معرفی آقای نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بلافاصله جلسه‌ای را تشکیل داد و نظر اعضای کمیسیون بر روی ایشان مثبت بود. 
 
حق وردی خاطرنشان کرد: آقای نوری از بدنه آموزش و پرورش است و تمام مراحل مدیریتی از مدیریت منطقه تا سطوح بالا در وزارتخانه را تجربه کرده و با مسائل آموزش و پرورش آشنا است.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: آقای نوری چالش ها و بحران های آموزش و پرورش را از قبل می شناسد و در این زمینه برنامه قوی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار