بازدید 19020

آخرین آمار کرونا در ایران تا یکم آذر/ بالاخره شمار کشته‌ها دو رقمی شد

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۰۲ میلیون و ۷۴۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۳۹۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 22 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۶ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۷۴۱ دوز اول و ۴۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۸۰۳ هزار و ۲۹۰ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۰۲ میلیون و ۷۴۹ هزار و ۳۴ دوز واکسن در ایران که ۶۰۳ هزار و ۸۰۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۴۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۸۴۰ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۸۲ هزار و ۸۶۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بدین ترتیب پس از ۲۳۴ روز آمار مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ دو رقمی شد؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۹ هزار و ۵۳ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۳۹۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۷ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۳۶۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.


در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۴۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
خوبه امیدوارم این روند کاهشی ادامه پیدا کند
قدم بعدی فوتی های زیر 50 امیدوارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
انشالاه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بخدا قسم باز هم دروغ می گویند

فقط یک امار از بهشت زهرا تهران بگیرید

متوجه خواهید شد که دروغ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
بیست و دو بهمن نزدیکه. قراره توی این روز جشن پایان کرونا رو هم بگیریم. پس 2 ماه وقت داریم که فوتی ها رو ببریم زیر 30 نفر در روز. به همت والای آمارسازان وزارت بهداشت، به زودی به این رکوردها هم دست پیدا خواهیم کرد.
یک لحظه تصور کنید الان دی و بهمن گذشته است وما هم همگام با سایر کشورهای دنیا شروع کردیم به واکن زدن به مردم وتا اوایل سال هم آن را به سرانجامی رسانده ایم!!!! با این تصور پی می‌بریم که چقدر انسان بی گناه فقط بخاطر اینکه عده ای از این واکسن یا آن واکسن خوششان نمی‌آمد از بین رفتند و آنها هم الان می‌توانستند مثل ما در کنار خانواده شان باشند
عرفا، شرعا، وجدانا هر جوری که بخواهیم حساب کنیم آن دو هزار وپانصد پزشکی که نامه امضا کردند در مخالفت با واردات واکسن باید محاکمه بشوند و جواز طبابت شان باطل!! چون که نتیجه کارشان از بین رفتن اینهمه انسان بود ولی ظاهرا آنها بخاطر این خدمتشان به جامعه!! پستهای مهمی هم گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
فعلا که یکی شان شده وزیر بهداشت

یکی شده شهردار تهران

یکی دیگر معاون اول رییس جمهور

و چند تاشون هم معاون وزرای مختلف هستند ....
خیلی عالی است با این وضع دیگر همه دانشگاه ها هم به شکل حضوری خواهند بود آرزوی توفیق برای همه دانشجویان و اساتید
ایشالا فوتی ها در کمتر از 6 ماه آتی به زیر 90 نفر هم می رسه
از طرفی خوشحالم که واکسیناسیون توانست جان خیلی از مردم را نجات دهد واز طرفی دلی پر از غصه برای عزیزانی که از دست دادیم تا یکسری آدم بخواهند بگویند حرف ما درست است!!! واقعا ارزش داشت!؟
اتفاقی که امروز رقم خورد می‌توانست ماه‌ها قبل رقم بخورد!! ولی افسوس......!!
نمیدونم چرا خیلیا مقاومت میکنن در برابر واکسن زدن اتفاقی که بارها توی تاریخ افتاده و همواره عامل تشدید بیماری و مرگ و میر بوده نمیدونم کی میخوایم درس بگیریم ملتی که تاریخ رو ندونه محکوم به این هست که خودش تجربش کنه بدون شک باید برخورد خیلی جدی بشه با این قضیه
خواهشا"!!!!!!!!!! اونهایی که واکسن نزدن برای سلامتی خود و دیگران اقدام به زدن واکسن نمایند...............
این اعداد یک یا دو یا سه رقمی جان آدمهاست نه نخود و لوبیا!!!!!!!!
پاسخ ها
saman
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خوب چیکار کنیم همون اعداد رو هم نگیم؟100 بهتره یا 1000؟شعار دادن فقط در ظاهر قشنگه
بی شک یکی از بهترین خبرگزاری ها هستین خدا قوت بابت اخبار موثق و به روز
آقای روحانی نمی خواد آمار رو یک رقمی کنه؟
کشته ها؟؟؟ مگه جنگه؟
فوتی ها درست است.شما که کارتون با قلم است واقعا بعضی هاتون در نوشتن خیلی ضعیفید
کشته عبارت خوبی نیست که برا تیتر این خبر کار کردید. جدای از اینکه کشته معمولابرا حوادث به کار میره. میگفتین و بگین فوتی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل