بازدید 16245
آمار عجیب ترانسفر مارکت از ارزش لیگ برتر ایران و تیم‌هایش

استقلال گرانترین تیم ایران، سپاهان پنجم!

تیم پرهزینه سپاهان اصفهان که مخارج نجومی برای جذب ستاره‌های لیگ و حتی جذب مهره‌هایی نظیر شهریار مغانلو داشت، در رده پنجم پرهزینه‌ترین باشگاه‌های ایران قرار گرفته است که به نظر نمی‌رسد با واقعیت مطابقت داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰ 22 November 2021

 استقلال برای دومین سال پی در پی گران‌ترین تیم ایران شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با اتمام پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لیگ برتر فوتبال کشورمان، سایت ترانسفر مارکت به معرفی ارزش لیگ برتر در فصل ۲۰۲۰۱-۲۰۲۲ پرداخته است که یک نکته عجیب در آن دیده می‌شود.

درست است که تیم هایی نظیر گل‌گهر و مس رفسنجان، مخارج اساسی در بازار نقل و انتقالات داشته اند اما تیم پرهزینه سپاهان اصفهان که مخارج نجومی برای جذب ستاره‌های لیگ و حتی جذب مهره‌هایی نظیر شهریار مغانلو داشت، در رده پنجم پرهزینه‌ترین باشگاه‌های ایران قرار گرفته است که به نظر نمی‌رسد با واقعیت مطابقت داشته باشد.

طبق اعلام این رسانه آماری، لیگ برتر فوتبال کشورمان در این فصل ۱۰۸.۹۸ میلیون یورو تخمین زده شده است. ارزشمندترین باشگاه کشورمان مثل سال گذشته، استقلال تهران است.

با نگاه آماری، استقلال در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ لیگ ایران گران ترین تیم بود و در این فصل رشد تقریبا یک میلیون یورویی داشته و در این فصل هم گران ترین تیم شده است.

استقلال گرانترین تیم ایران، سپاهان پنجم!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
بازهم شیطنت تابناک و جو سازی علیه سپاهان و به نفع تیم های تهرانی مخصوصا پرسپولیس !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
تابناک باید بالای صفحه خودشرا قرمز کند تا به تیم محبوبش ثابت کند پرسپولیسی است
تیتر خبر شما درست نیست. باید می نوشتید استقلال، پر ارزش ترین تیم ایران، وگرنه پرهزینه ترین که تیم دیگری هست
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
پرهزینه یعنی پول خرج می کند ولی بجایی نمی رسد خخخخ
این فهرست واقعیت دارد چون دو تیم استقلال و پرسپولیس به خزانه دولت وصل هستند و هیچ محدودیت بودجه ای ندارند و با مطرح کردن تیم سپاهان خود را پنهان می کنند ولی همگان می دانند که واقعیت چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
تابناک از انتقال شهریار مغانلو میسوزه
بابا مسعود و بقیه باباها هوای کدام تیم را دارند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
؟ معلومه ، نصف وزیران در کدام تیم حضور دارند
تابناک چرا با سپاهان دشمنی داری؟ چرا به این تیم و طرفداران آن توهین میکنی؟ این سایت هم دروغ میگه؟ چشمهایت را در برابر جریمخ ها و غرامتهای تیمت بستی و به روی مبارکت هم نمی اوری حال به سپاهان تهمت می زنی؟ یک سری به تیم محبوبت بزن و واقع بین باش
جناب نا نابناک اگر در این مورد که پنجم بودن سپاهان واقعیت نداره مدرکی داری ارائه کن وگرنه همینجا از مسولین سپاهان درخواست می کنم نسبت به این ادعا از شما شکایت کنند.چرا این همه هزینه که در پرسپولیس میشه از بابت خرید بازیکن تا پرونده های متعدد که در فیفا داره و هر سال کلی دلار بابت شکایت های ریز و درشت از بیت المال هزینه می کنه چیزی نمینویسی . ضمنا پرسپولیس و استقلال به غیر از تیم فوتبال دیگه چه کاری انجام میدن ؟! در حالی که سپاهان تعداد زیادی تیم ورزشی در رده های مختلف آقا و خانم داره
تیتر لنگی پسند زده اید....
میان سپاهان رو سوژه میکنن ک تیما تهرانی رو پشتش قایم کنن. وگرنه همه میدونن استقلال و پرسپولیس هیچ محدودیتی در بودجه ندارن و هرجا هم کم بیارن از ی جا دیگه واسشون جور میکنن.
چرا فدراسیون ایران گزارش خرجکرد تیمها را منتشر نمیکند؟
مردم حق دارند بدانند در این کشور چه میگذرد.
پیام لنگی پسند به نظرم کیسه پسند بیشتر بهش می آید
چرا الکی جو میدی خوب معلومه استقلال و پرسپولیس به دولت وصل اند و هرچی بخواند میگیرند به موقعش هم میگن سپاهانو ببینید چقدر خرج میکنه!!!
واقعا آدم باید کور باشه تا واقعیتو نبینه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل