بازدید 7156

صادق کوشکی: رئیسی گرایش سیاسی ندارد

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: بسیاری از معاونین دولت روحانی هنوز بر سر کار هستند و فعالیت دارند این رویه نشان می‌دهد که نگاه رئیسی چیست.
کد خبر: ۱۰۸۸۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ 19 November 2021

به گزارش تابناک، «محمد صادق کوشکی»، فعال سیاسی اصولگرا، در رابطه با دیدارهای رئیسی با جناح های مختلف سیاسی، اظهار کرد: اگر به کابینه رئیسی نگاه کنیم می توانیم متوجه بشویم که او چقدر نگرش جناحی دارد یا خیر. او از نیروهایی استفاده کرده است که سال‌ها در دولت قبل و در کابینه‌های قبلی حضور داشتند. چهره‌هایی مثل اسلامی و ستاری و استفاده و یا به کارگیری وزیر صنایع دولت روحانی، رزم حسینی، که امروز در ریاست جمهوری سمت مشاور را دارد نمونه‌هایی از این دست است.

او افزود: استفاده از قائم مقام وزیر صنعت، مدرس خیابانی برای استانداری استان سیستان و بلوچستان از دیگر نمونه‌هاست.

کوشکی تاکید کرد: بسیاری از معاونین دولت روحانی هنوز بر سر کار هستند و فعالیت دارند این رویه نشان می‌دهد نگاه رئیسی چیست. در همین مدتی که او وارد دولت شده دیدارهایی با مدیران رسانه و چهره‌های اصلاح‌طلب داشته و من تاکنون مشابه این دیدارها را ندیده‌ام. این‌ها نشان می‌دهد که رئیسی چارچوب‌ها و خط کشی‌های راست و چپ را قبول ندارد و به دنبال ایجاد وفاق است.

او اضافه کرد: تا اینجا در عملکرد او دیده شده که بیشتر به اصلاح طلبان توجه کرده و نشست و جلسه داشته و در حوزه مسئولیت‌ها نیز باید دقت کرد که بافت بسیاری از وزارت ها تغییر نکرده است. تا امروز رویه رئیسی به این شکل بود اما باید دید آیا نیروهای سیاسی به این رویه پاسخ مناسب می دهند یا خیر؟!

کوشکی تصریح کرد: رئیسی فعلا این شیوه را پیش می‌برد اگر این شیوه موجب شود که در کشور وفاق افزایش پیدا کند و نیروهای سیاسی برای حل مشکلات هماهنگی و همکاری کنند، حتما این رویه ادامه پیدا می‌کند.

او در پایان گفت: اگر جناح اصلاح‌طلب به این رویه جواب مثبتی نشان ندهد شاید رویکرد و نگاه او هم تغییر کند. رئیسی تا اینجا نشان داده گرایش سیاسی ندارد اگر به این اعتماد پاسخ مناسبی داده شود این روند امتداد پیدا می‌کند و تقویت می‌شود. رئیس جمهور دست همکاری و دوستی را به سمت گروه‌های مختلف دراز کرده و باید دید آیا گروه‌های مختلف نیز با او دست می‌دهند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار