بازدید 14108
بسته ویدیویی «تابناک»

راه حل مشکل جای پارک در ۱۹۲۷ / بزرگ‌ترین توپ جنگی که بشر ساخت / آداب و شئونات محیط کار / طبیعت آندورا در قاب ۴K

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 18 November 2021

راه حل مشکل جای پارک در 1927 / بزرگ‌ترین توپ جنگی که بشر ساخت / آداب و شئونات محیط کار / طبیعت آندورا در قاب 4K

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


راه حل مشکل جای پارک در ۱۹۲۷

مشکل پارک خودرو اختصاص به زمان حاضر ندارد و حتی در سال ۱۹۲۷ هم این مشکل به حدی شدید بوده است که مخترعین فرانسوی به فکر حل آن با ایجاد خودرو‌های عجیب باشند که با چرخ‌های جلو خاص بتواند در جا دور بزند. این ویدیو جالب از این خودرو قدیمی را در ویدیو تابناک ببینید.

 


بزرگ‌ترین توپ جنگی که بشر ساخت

در این ویدیوی قدیمی که رنگی شده است، ما با قابلیت‌های بزرگترین توپ جنگی که توسط بشر ساخته شده، آشنا می شویم. توپ ۸۰۰ میلیمتری گوستاو بزرگ در زمان جنگ جهانی دوم توسط آلمان نازی ساخته شد.

 

 

آداب و شئونات محیط کار

اگر به همکاران خود نزدیک نباشید و خود حقیقی‌تان را با آنها همراه نکنید، مطمئنا نمی‌توانید یک تیم حرفه‌ای و قوی را ایجاد کنید اما افشای هر چیزی در محل کار، نه تنها ضرورت ندارد، بلکه گاه مشکل ساز نیز می‌شود. نشان دادن جنبه های مثبت و درست شخصیت خود در محل کار نوعی هنر است که شکست در آن عواقب بدی در آینده حرفه ای افراد خواهد داشت. روش برخورد افراد با همکاران، احترام به دیگران، نحوه غذا خوردن و صحبت کردن افراد در اداره و محل کار همیشه مورد توجه دیگران و روسای اداره است. عملکرد بد در هر یک از این موارد حالا هر چقدر هم جزئی، می‌تواند روی برداشت دیگران و آینده شغلی افراد تاثیر قابل توجهی داشته باشد. در محل کار فقط استعداد و توانایی افراد مهم نیست، نحوه رفتار آنها هم بسیار مهم است. در این ویدیو به آداب اداری و رفتار درست در محل کار پرداخته شده است.

 

 

طبیعت آندورا در قاب 4K

«آندورا / Andorra» با نام رسمی «شاهزاده‌نشین آندورا / Principat d'Andorra» کشور کوچک و مستقلی در کوه‌های پیرنه بین دو کشور فرانسه و اسپانیاست. پایتخت آندورا، آندورا لاولا است. حکومت آندورا میان رئیس‌جمهور فرانسه و اسقف اعظم ناحیه اورخل کشور اسپانیا مشترک است. نمایندگانی دائمی از سوی این دو مرجع، کشور را اداره می‌کنند. آندورا طبیعت زیبایی دارد که در این تصاویر 4K نگاهی کوتاه به این کشور کوچک و طبیعتش شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر